Markus8000 Postad 3 Juni , 2023 Rapport Share Postad 3 Juni , 2023 För mig syns inte längre knapparna för ”logga in”, ”skriv” och ”svara”. Jag får härja runt som med en klitoris innan man hittar knappen. Helt klart bättre resultat på pf än i verkliga livet. Sannolikt jag som flipprat runt på mobilen i vanlig ordning men finns det nån som vet hur man fixar? 1 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 3 Juni , 2023 Rapport Share Postad 3 Juni , 2023 det är likadant för mig och jag sitter vid desktop, knapparna finns där men de syns inte. jag får leta upp dom genom att föra musen dit det borde finns en knapp och se om muspekaren ändras när jag hovrar över. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 11 Juni , 2023 Rapport Share Postad 11 Juni , 2023 Denna bugg med knapparna måste åtgärdas annars är det nog god natt. Det finns varken knappar för registrering, logga in eller svara på inlägg. Det finns säkert mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 11 Juni , 2023 Rapport Share Postad 11 Juni , 2023 det är en passiv nedläggning av pokerforum.nu sen ett par månader tillbaka. det genererar nog inte tillräckligt med pengar för att det ska vara värt att hålla vid liv 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 11 Juni , 2023 Rapport Share Postad 11 Juni , 2023 @devalanteriel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 11 Juni , 2023 Rapport Share Postad 11 Juni , 2023 11 timmar sedan, säger Lobo : Denna bugg med knapparna måste åtgärdas annars är det nog god natt. Det finns varken knappar för registrering, logga in eller svara på inlägg. Det finns säkert mer. Dom finns men grafiken verkar ha buggat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 12 Juni , 2023 Rapport Share Postad 12 Juni , 2023 19 timmar sedan, säger lamern : det är en passiv nedläggning av pokerforum.nu sen ett par månader tillbaka. det genererar nog inte tillräckligt med pengar för att det ska vara värt att hålla vid liv Genererar pokerforum.nu pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 Juni , 2023 Rapport Share Postad 12 Juni , 2023 Systemet autouppdaterade ett tema rätt nyligen i samband med en serverflytt. Eftersom jag själv slutat använda forumet hade jag ingen aning om att det blivit så illa. Jag gick in och fixade några saker härom veckan som inte funkade. Senare i kväll ska jag se till att fixa knapparna också. Har fler saker fallerat som jag missat, säg gärna till så ordnar jag dem med. 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 12 Juni , 2023 Rapport Share Postad 12 Juni , 2023 Ett flera år gammalt fel är följande: ämne svarade på devalanteriels Markus8000 i Om Poker.se och Pokerforum.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 Juni , 2023 Rapport Share Postad 12 Juni , 2023 Jag får erkänna att jag är en fruktansvärt usel designer, och jag har öht inte varit involverad i själva grafiksättningen här. Så jag vågar inte lova att det inte finns fel kvar nu. Men jag hittade konflikter i de teman som var installerade och har iaf försökt ordna dessa, laddat om temasättningen, och uppdaterat. Nu ser jag alla knappar som tidigare saknades. Ni får som sagt hemskt gärna pinga med fler issues här i tråden så ska jag titta in då och då för att se om något mer behöver göras. @Folke RosvallJag förstår inte riktigt vari felet består, vill du klargöra? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 12 Juni , 2023 Rapport Share Postad 12 Juni , 2023 Antal visningar försvann vid förra uppdateringen. Skulle vara trevligt om det också åtgärdades. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 Juni , 2023 Rapport Share Postad 12 Juni , 2023 1 minut sedan, säger Lobo : Antal visningar försvann vid förra uppdateringen. Skulle vara trevligt om det också åtgärdades. Är det inte siffran där under antalet svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 12 Juni , 2023 Rapport Share Postad 12 Juni , 2023 12 minuter sedan, säger devalanteriel : Jag får erkänna att jag är en fruktansvärt usel designer, och jag har öht inte varit involverad i själva grafiksättningen här. Så jag vågar inte lova att det inte finns fel kvar nu. Men jag hittade konflikter i de teman som var installerade och har iaf försökt ordna dessa, laddat om temasättningen, och uppdaterat. Nu ser jag alla knappar som tidigare saknades. Ni får som sagt hemskt gärna pinga med fler issues här i tråden så ska jag titta in då och då för att se om något mer behöver göras. @Folke RosvallJag förstår inte riktigt vari felet består, vill du klargöra? Farbror menade att ordföljden under rubriken är konstig, och har varit det länge: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 12 Juni , 2023 Rapport Share Postad 12 Juni , 2023 3 minuter sedan, säger devalanteriel : Är det inte siffran där under antalet svar? Denna tråd har 0 visningar och de andra trådarna uppdaterar inte heller visningarna längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 Juni , 2023 Rapport Share Postad 12 Juni , 2023 Ah, got it. Tack. Jag har triggat en process som enligt någon support-tråd ska hålla visningarna uppdaterade, men mtp hur länge sedan det var detta kördes kan det ta ett par dagar innan resultat märks. Ska följa upp det löpande och händer inget testar jag något annat om ett par dagar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 Juni , 2023 Rapport Share Postad 12 Juni , 2023 1 timme sedan, säger Lundin89 : Farbror menade att ordföljden under rubriken är konstig, och har varit det länge: Makes sense, thanks. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 13 Juni , 2023 Rapport Share Postad 13 Juni , 2023 4 timmar sedan, säger Lundin89 : Farbror menade att ordföljden under rubriken är konstig, och har varit det länge Ja, en bättre ordföljd vore: devalantelier svarade på Markus8000s ämne i Om Poker.se och Pokerforum.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Juni , 2023 Rapport Share Postad 13 Juni , 2023 Det ser ut som att någon slags bakgrundsprocess fallerat i tysthet. Denna byggs just nu om från scratch. Har tagit fem timmar på sig hittills och kommit ca 30 %. När den är klar hoppas jag att det mesta ska fungera som vanligt, så kan jag titta på översättningssträngar sedan också. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Juni , 2023 Rapport Share Postad 17 Juni , 2023 Den där bakgrundsprocessen tog all evighet, men nu är den klar iaf. Söken verkar fungera igen, visningarna med vad jag kan se, alla bakgrundstasks körs regelbundet och cache är återuppbyggd. Förhoppningsvis även den där översättningssträngen. 3 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 17 Juni , 2023 Rapport Share Postad 17 Juni , 2023 1 timme sedan, säger devalanteriel : Den där bakgrundsprocessen tog all evighet, men nu är den klar iaf. Söken verkar fungera igen, visningarna med vad jag kan se, alla bakgrundstasks körs regelbundet och cache är återuppbyggd. Förhoppningsvis även den där översättningssträngen. Tack för allt ditt arbete! Nu är det en glädje att läsa forumet igen! 😊 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyklop Postad 17 Juni , 2023 Rapport Share Postad 17 Juni , 2023 11 timmar sedan, säger devalanteriel : Den där bakgrundsprocessen tog all evighet, men nu är den klar iaf. Söken verkar fungera igen, visningarna med vad jag kan se, alla bakgrundstasks körs regelbundet och cache är återuppbyggd. Förhoppningsvis även den där översättningssträngen. Fint att de flesta buggar verkar vara åtgärdade. Det kanske bidrar till att det blir fler aktiva användare än de 15-20 som det varit senaste perioden. De flesta pokerintresserade hänger väl på Facebook, Discord och de andra större nätverken nuförtiden. Man skulle nog behöva utöka forumet med några unika funktioner och information för att få upp intresset ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 21 Juni , 2023 Rapport Share Postad 21 Juni , 2023 @devalanterielHade du kunnat fixa så man kan spara/bokmärka inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 Juni , 2023 Rapport Share Postad 22 Juni , 2023 19 timmar sedan, säger Svenska Fel : @devalanterielHade du kunnat fixa så man kan spara/bokmärka inlägg? Tror tyvärr det är en extra betalfunktion och inte något som finns att bara aktivera i forumets grundutförande. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts