Harrypoker Postad 3 Maj , 2023 Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 Tjena, Tänkte utmana mig själv och mina dinosaurie-pokerkunskaper med en klassisk bankrulle utmaning. Gillar att sätta upp mål och även om resultat-mål kanske inte är det optimala så kör jag på det denna gången. Nickat Harrypokr på Svs i alla år. Men nu var det upptaget (vem fasiken har snott det? Någon här inne? haha) i och med nya uppdateringen av klienten så kör Explodera istället. En liten hyllning till en låt med samma nam som jag släppte på Spotify för 400 år sedan. RIP. /5 - /10 mestadels i starten. Sen högre förhoppningsvis. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 3 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 (redigerade) Första sessionen blev både stolpe och ribba in. Rejken helt ok, med tanke på att den legat på ca 10bb/100 när jag lirat på Ipoker Nl100 tidigare. Redigerad 3 Maj , 2023 av Harrypoker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 3 Maj , 2023 Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 Kul trådstart men vem är du ? 🙂 och länka låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 3 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 10 minuter sedan, säger speccan : Kul trådstart men vem är du ? 🙂 och länka låten! Nickar EXPLODERA. Låten: Var inte för hårda nu!! Detta är lääääängesedan (2004). 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 3 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 Ser att jag stavat fel på challenge i titeln. Hur ändrar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 3 Maj , 2023 Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 29 minuter sedan, säger Harrypoker : Ser att jag stavat fel på challenge i titeln. Hur ändrar man? Du får be Lundin fixa Heja heja och in på discord woop wop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 3 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 (redigerade) 7 minuter sedan, säger Paddington : Du får be Lundin fixa Heja heja och in på discord woop wop! Visst ja, @Lundin89 Ses på discen. Redigerad 3 Maj , 2023 av Harrypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeRemy Postad 3 Maj , 2023 Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 (redigerade) Gl alltid tyckt du lirat solidt på /10+ så borde vara lätt nå 300k. Är ju litet sample atm men det är ju nästan 3bb/100 mer på /10 än vad det varit tidigare Staten slängde iprincip på en 30% skatt overnight på alla svsregs lol Redigerad 3 Maj , 2023 av StoffeRemy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 3 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 1 timme sedan, säger StoffeRemy : Gl alltid tyckt du lirat solidt på /10+ så borde vara lätt nå 300k. Är ju litet sample atm men det är ju nästan 3bb/100 mer på /10 än vad det varit tidigare Staten slängde iprincip på en 30% skatt overnight på alla svsregs lol Ja, en ganska rejäl höjning helt klart. Får se på sikt hur det påverkar. Tillsvidare väljer att se det som att jag helt plötsligt fick 40% rb på en klient jag gillar bättre än gamla Svs, med en roligare pool än den som fanns tillgänglig förra veckan på Ipoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 3 Maj , 2023 Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 9 timmar sedan, säger Harrypoker : Nickar EXPLODERA. Låten: Var inte för hårda nu!! Detta är lääääängesedan (2004). Jag tycker Explodera är okej. Vem hade du som förebilder inom Svensk musik innan du släppte dessa på Spotify. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 3 Maj , 2023 Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 Anti-klimax, trodde du var Staffan Hellstrand. Men lycka till! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babushka1 Postad 3 Maj , 2023 Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 Så detta är du? 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 3 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 21 minuter sedan, säger Babushka1 : Så detta är du? Åh Herregud, vad har jag ställt till med... 1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 3 Maj , 2023 Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 Fantastiskt bra gräv. Biobiljett till @Babushka1? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 3 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 4 timmar sedan, säger Lobo : Jag tycker Explodera är okej. Vem hade du som förebilder inom Svensk musik innan du släppte dessa på Spotify. Kent, Jumper, och lite andra svenska band. Men egentligen bor det en punkare inom mig. Strebres och Dia Psalma, Radioaktiva räkor, NOFX, Lagwagon osv. Grejer det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 3 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2023 (redigerade) 8-10 bord och 3600 nävar in idag. +7 k Redigerad 3 Maj , 2023 av Harrypoker 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 4 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2023 7 timmars lir och 4,5k händer idag. Långt över ev hittils (kan man ha 10bb/100 i slutändan kanske?). Sen det där med rejken då... Dyrt att spela /5. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
persson91 Postad 5 Maj , 2023 Rapport Share Postad 5 Maj , 2023 10bb/100 i slutändan hade varit väldigt imponerande men set helt klart möjligt ut för dig så kör hårt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 5 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2023 Mkt volym på kort tid ikväll. 1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 5 Maj , 2023 Rapport Share Postad 5 Maj , 2023 (redigerade) GL! Redigerad 5 Maj , 2023 av ölkaka 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 5 Maj , 2023 Rapport Share Postad 5 Maj , 2023 (redigerade) Stressigt? Brukar du inte köra med HUD? Redigerad 5 Maj , 2023 av Svenska Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 5 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2023 29 minuter sedan, säger ölkaka : GL! Exakt så. 28 minuter sedan, säger Svenska Fel : Stressigt? Brukar du inte köra med HUD? Ja, ibland. Men också ganska kul. Klarade 90 min, sen blev det mos i skallen. Kan iofs bero på att man gick upp 05 imorse.. Nä, kör väldigt sällan hud. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 5 Maj , 2023 Rapport Share Postad 5 Maj , 2023 3 minuter sedan, säger Harrypoker : Exakt så. Ja, ibland. Men också ganska kul. Klarade 90 min, sen blev det mos i skallen. Kan iofs bero på att man gick upp 05 imorse.. Nä, kör väldigt sällan hud. Hur gick det då? 😊 Har du en så pass bra autopilot att du kan behärska 15 bord? Imponerande i så fall! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
33sunshine Postad 5 Maj , 2023 Rapport Share Postad 5 Maj , 2023 1 timme sedan, säger Harrypoker : Mkt volym på kort tid ikväll. Jävla kung! O du är 40+ antar jag? Själv klarar jag Max 5 i 90min Den 2023-05-03 kl 21:11, säger brusig1 : Anti-klimax, trodde du var Staffan Hellstrand. Men lycka till! Hellstrands - Explodera måste vara den sämsta vm låten som gjorts.. tur att lilla fågel blå är en riktig banger💣 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 5 Maj , 2023 Rapport Share Postad 5 Maj , 2023 11 minuter sedan, säger 33sunshine : Jävla kung! O du är 40+ antar jag? Själv klarar jag Max 5 i 90min Hellstrands - Explodera måste vara den sämsta vm låten som gjorts.. tur att lilla fågel blå är en riktig banger💣 Bilder av dig går inte av för hackor heller. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts