MJ Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Von oben: Hur många gånger ska de ansvariga för programmet behöva förklara sig? Syftet med programmet är inte att göra ett så bra pokerprogram som möjligt och om du förklarar hur någon helt plötsligt har fått väldigt mycket chips blir de som inte spelar poker (som programmet är för) bara förvirrade. Citera
kilsmo Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Ikväll är det min tur att skämma ut mig i tv. /Per-Åke Olsson Trots din mega-tell med AA fick du riktigt bra betalt. Haha ja...jag såg väl lite VÄL bekymrad ut kanske. Ja, det blev lite för mycket av det goda. Hade din motståndare bara haft lite koll på nåt annat än sina egna kort, så hade han foldat den marginella A7. Iofs var ju tellen så kraftig att någon skulle kunna gissa sig till att det inte var en tell över huvud taget, utan en blufftell för att få de andra att lägga sig, men din motståndare betedde sig inte som om han hade hittat en blufftell, utan köpte nog hela teatern. För övrigt spelade du kanon, verkligen värd att komma topp-2. Citera
Von oben Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 MJ-Jag är mild i min kritik angående det-men anser likafullt att det är ett rimligt minimikrav att ställa.Även de som INTE är intresserade av Poker torde tjäna på att även de åtminstone får en kort verbal förklaring på vad som har hänt.I synnerhet dem kanske kan tilläggas. En sådan sak påverkar i praktiken ingenting när det gäller programets inriktning.Det ligger inget revolutionerande omstörtande att kort poängtera att Eskilsson gått loss,och lite om hur han gjorde det.Hur lång tid kan det ta? Säg en minut,max. Det är inte att önska för mycket tycker jag. Citera
MJ Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Von oben: Jag fattar också att du är mild i din kritik och genom att kritisera dig ville jag få någon att inse det absurda i att du är just mild i din kritik. Det finns ju så otroligt många saker som skulle kunna bli bättre, men där de ansvariga hela tiden skyddar sig bakom "folket kommer inte förstå". Så det är såklart positivt för oss tittare att "experten" har fått någon som håller honom i handen och visar rätt väg. Är det helt omöjligt att göra något som "kritikerna" OCH "tittarna" gillar? Citera
Pekka3 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Von oben: Jag fattar också att du är mild i din kritik och genom att kritisera dig ville jag få någon att inse det absurda i att du är just mild i din kritik. Det finns ju så otroligt många saker som skulle kunna bli bättre, men där de ansvariga hela tiden skyddar sig bakom "folket kommer inte förstå". Så det är såklart positivt för oss tittare att "experten" har fått någon som håller honom i handen och visar rätt väg. Är det helt omöjligt att göra något som "kritikerna" OCH "tittarna" gillar?Jag har aldrig skyddat mig bakom att "folk inte kommer att förstå" vad jag vet. /Ansvarig Citera
Joakim G Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Von oben: Jag fattar också att du är mild i din kritik och genom att kritisera dig ville jag få någon att inse det absurda i att du är just mild i din kritik. Det finns ju så otroligt många saker som skulle kunna bli bättre, men där de ansvariga hela tiden skyddar sig bakom "folket kommer inte förstå". Så det är såklart positivt för oss tittare att "experten" har fått någon som håller honom i handen och visar rätt väg. Är det helt omöjligt att göra något som "kritikerna" OCH "tittarna" gillar?Jag har aldrig skyddat mig bakom att "folk inte kommer att förstå" vad jag vet. /Ansvarig Inte jag heller... /Joakim Citera
Toolio Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Det är egentligen bara att konstatera hur trist Pokermiljonen är att titta på. Det är tyst och kallt, man har skuffat in spelare i ett hörn i Tallin. Inte en miljö för poker. Cafe Sundsvall är roligare! Citera
Joakim G Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Det är egentligen bara att konstatera hur trist Pokermiljonen är att titta på. Det är tyst och kallt, man har skuffat in spelare i ett hörn i Tallin. Inte en miljö för poker. Cafe Sundsvall är roligare! Man kan riktigt höra vilken positiv och glad kille/tjej du är i detta inlägg. Vi kan tyvärr inte ändra på någonting nu eftersom alla 17 programmen är inspelade. Däremot är det fritt att titta på något annat vid dessa tidpunkter. Vänliga Hälsningar Joakim Citera
Djens Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Jag tycker att pokermiljonen är bra och bättre denna säsongen, brukar se på det i väntan på WPT på söndagarna och ibland är det svårt att slå över , svårast var väl iofs programmet med Nordenstam men annars tycker jag att ni lyckats bra med säsong 2! Citera
Partyjack Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Jag tycker att pokermiljonen är bra och bättre denna säsongen, brukar se på det i väntan på WPT på söndagarna och ibland är det svårt att slå över , svårast var väl iofs programmet med Nordenstam men annars tycker jag att ni lyckats bra med säsong 2! Har väl inte nämnt min bestämda åsikt, men Djens prickade in den ganska väl. Ett underhållande tv-program med pokerinnehåll - lysande! Som turnering - Mjaee.. Men det är ju som sagt underhållning i första hand! Och WOW, Nordenstam är underhållning på alla plan! Citera
Bodinarn Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Vilka är med ikväll? Har hört att Ken och Lirarerik ska fajtas i kvöllens avsnitt. Ligger det någon sanning bakom det? Citera
banzai3030 Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Vilka är med ikväll? Har hört att Ken och Lirarerik ska fajtas i kvöllens avsnitt. Ligger det någon sanning bakom det? Enligt Expressen så är det kvällens avsnitt... Citera
Sjoberginho Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Vilken snygg tröja Ken har! http://www.unibet.com/images/pokermillion/autumn/participant/ken_leenaard_info.jpg Jesper Salen, är det han som var med i filmen Ondskan igår? Citera
Joakim Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Det lär bli ett roligt avsnitt! LOL @ t-shirten Citera
Mathby Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Vilken snygg tröja Ken har! http://www.unibet.com/images/pokermillion/autumn/participant/ken_leenaard_info.jpg Jesper Salen, är det han som var med i filmen Ondskan igår? Ja, det är han. Citera
Alexander Lukas Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Hejsan. Jag har just surfat in, och eftersom jag ser att producenten är här tänkte jag komma med ett par förslag inför säsong tre. Sorry om jag upprepar något som redan sagts - jag klarade inte av att läsa igenom alla gamla inlägg - Låt blindstorlekarna stå skrivna i något hörn av skärmen. Annars får man inte ut så mycket av att höra att någon "raisar till 1200". - När ni gör grafiken, tänk på att korten ska synas tydligt även för oss som ser programmet på webb-tv på http://www.tv4.se. Jättebra startfält förresten. Jag gillar särskilt idén att blanda amatörer, kändisar och proffs. Citera
Loveless Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Gry har härmed en stående inbjudan till mitt homegame. Både vacker och bjuder på marker. Citera
klippan Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Gry har härmed en stående inbjudan till mitt homegame. Både vacker och bjuder på marker. hehe ja, vekare spel är svårt att finna i denna värld. Citera
DiegoForlan Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 tycker ändå gry var "klyftigast" på bordet Citera
rickie Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Rätt sjysst avsnitt idag. Hur stora var blindsen egentligen när Erik ställde med Q5, var det motiverat? Eller var det som Ken sa "personligt"? Citera
eyedol Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Tja.. Helt onödigt var det väl inte. Tror blindsen var 1000/2000 och Erik hade väl drygt 16k i SB. Men som Ken sa, med tanke på det övriga motståndet var det kanske inte rätt taktik. Citera
MajkTheBike Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Tycker Erik spelade alldeles för löst ibörjan. Han trodde sig kunna köpa potterna av amatörerna som knappt kan läsa bordet. Citera
MrPitch Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Jag tycker att detta var det bästa avsnittet hittils, Kens table-image, pyskologi & härliga kommentarer var av högsta klass (som vanligt kanske man ska säga) och tv skulle behöva mer av denna sort istället för spelare med solbrillor som inte säger ett ord. Thumbs up for Ken!!! Citera
Recommended Posts