Pekka3 Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Har kikat igenom tråden lite men lyckas inte hitta när detta börjas sändas?O säg inte att det är på tattarkanalen TV4+ igen.... Jojomänsan det är det. Och vi bor alla i samma husvagn under inspelningarna /Joakim Hahahahahahahah! Bästa inlägget hittills. Citera
busen Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Catjing nere till vänster Hoppas Du vann Citera
nevee Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Har kikat igenom tråden lite men lyckas inte hitta när detta börjas sändas?O säg inte att det är på tattarkanalen TV4+ igen.... Jojomänsan det är det. Och vi bor alla i samma husvagn under inspelningarna /Joakim Citera
Joakim Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Har kikat igenom tråden lite men lyckas inte hitta när detta börjas sändas?O säg inte att det är på tattarkanalen TV4+ igen.... Jojomänsan det är det. Och vi bor alla i samma husvagn under inspelningarna /Joakim Dä' ju du! Dä' ju du som e' han! Glöm inte tandborsten! Citera
Sjoberginho Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 På TV4s hemsida kan man se första programmet på webb-tv, men det går så segt och slött för mej. Det stannar upp hela tiden och buffrarna laddar hela tiden. Tips? Edit: Kanske fel tråd....men det har ju med Pokermiljonen att göra. Citera
Saint_Bjorn Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 På TV4s hemsida kan man se första programmet på webb-tv, men det går så segt och slött för mej. Det stannar upp hela tiden och buffrarna laddar hela tiden. Tips? Edit: Kanske fel tråd....men det har ju med Pokermiljonen att göra. Har inte testat just den här filen, men det brukar funka bra om man direkt pausar och låter mediaplayern buffra ett tag innan man klickar på play. Citera
joggystyle Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Kan varna känsliga tittare att jag gör två tomtespel med JT och 79 men får hoppas att man slipper se dom två händerna. "solglasögon eller inte? kanske" hmm vad är det för svar, jag sa ibland! =) Citera
duran Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Hehehe, nervös? ska bli kul och se dig lira på söndag joggy! Men spänningen är ju borta eftersom jag vet hur det går... /DURAA Citera
Joakim G Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Har kikat igenom tråden lite men lyckas inte hitta när detta börjas sändas?O säg inte att det är på tattarkanalen TV4+ igen.... Jojomänsan det är det. Och vi bor alla i samma husvagn under inspelningarna /Joakim Dä' ju du! Dä' ju du som e' han! Glöm inte tandborsten! Klockrent!! Citera
Joakim G Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Catjing nere till vänster Hoppas Du vann ?? fattar inte riktigt. Är antagligen inte vaken just nu, men förklara gärna... Joakim Citera
Sjoberginho Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Kan varna känsliga tittare att jag gör två tomtespel med JT och 79 men får hoppas att man slipper se dom två händerna. "solglasögon eller inte? kanske" hmm vad är det för svar, jag sa ibland! =) Hehe, och jag som inte är tillräckligt gammal för att ens spela på nätet längtar till att såga dig sen! Nä, men det ska bli roligt att se. Vilka spelade du med? Citera
busen Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 inget speciellt, Jörgen aka joggystyle har det som signatur och mantra(?) Citera
kundvagn Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Kan varna känsliga tittare att jag gör två tomtespel .. hehe... Grejjen är väl den att om man ställer upp på att spela på TV som vi gör så för man räkna med man kan bli rejält sågad, det hör lite till liksom.. Citera
MrZingo Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Säga vad man vill om JG, men att han tar sig tid att svara på kritik här visar vilken professionalism han besitter, all heder åt det. Efter att ha sett första avsnittet av PM2 så måste jag säga att jag blev klart imponerad av att produktionen nu verkade mycket proffsigare ______________________________________________________________ Hade jag bara varit en bättre pokerspelare så hade jag sopat banan med er allihop! Citera
joggystyle Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 fattar inte riktigt. Är antagligen inte vaken just nu, men förklara gärna... Joakim Det är jag som är jörgen (joggystyle) och spelar i nästa avsnitt...hoppas att alla inte tar mig som en tomte Citera
kundvagn Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 vem är du då? Johan Andersson.. Spelar mot Alex Stevic, Anders Henriksson, Per Cederqvist (anfallare i Öster som kvalade in), Lotta Bromé och Hans Chrunak. Tror det är avsnitt 5. Citera
joggystyle Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Hehehe, nervös? ska bli kul och se dig lira på söndag joggy! Men spänningen är ju borta eftersom jag vet hur det går... /DURAA Jasså du vet hur det går? Citera
KalleAnka Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Har det kommit några tittarsiffror än för pokermiljonen? Kul att veta hur poppis programmet är. Citera
psykologen Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Såg reprisen idag och tyckte att den här säsongen verkar helt okej. Bra att ni tagit till er kritik och vässat till er. Citera
callen Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Sitter och kollar på första avsnittet på webb-tv. Kvalspelarna och Glimne verkar lika tomtiga som förut. Citera
duran Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Jasså du vet hur det går? själv s¨å ska det gå täldidig kul!!! njae, kanske lite... Citera
Joakim G Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Kan varna känsliga tittare att jag gör två tomtespel .. hehe... Grejjen är väl den att om man ställer upp på att spela på TV som vi gör så för man räkna med man kan bli rejält sågad, det hör lite till liksom.. Välkommen in i matchen Citera
Joakim G Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Säga vad man vill om JG, men att han tar sig tid att svara på kritik här visar vilken professionalism han besitter, all heder åt det. Efter att ha sett första avsnittet av PM2 så måste jag säga att jag blev klart imponerad av att produktionen nu verkade mycket proffsigare Nu när jag tackar och bockar för din trevliga kritik innebär det att jag får ett 4-års kontrakt med AC Milan då?????? Skämt åsido. Jag är medlem i Pokerforum och om ngn skriver om mig och det jag gör så är det min skyldighet att svara. Citera
Recommended Posts