Markus80000 Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Bara för kontext. Det metafysiska är allt en lockande värld. Sen för den källkritiske finns så klart möjligheten att jag kollat min profil massa gånger men då kan man ju kika på incitamenten för det. Jag tycker bara det är så himla anmärkningsvärt. 1 Citera
Markus80000 Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Det är väldigt svårt googla en bild på nån karaktär jag gillar och få den bilden bli min profilbild på forumet. Är det nån vänlig som orkar skriva hur man gör? Citera
Lobo Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 2 timmar sedan, säger Markus80000 : Bara för kontext. Det metafysiska är allt en lockande värld. Sen för den källkritiske finns så klart möjligheten att jag kollat min profil massa gånger men då kan man ju kika på incitamenten för det. Jag tycker bara det är så himla anmärkningsvärt. Det du beskrev påminner mer om en synkronicitet än om metafysisk. Jag lade in en länk om just detta. Klickade du på den? Bytheway, synkroniciteter är ett av mina absoluta favorit ämnen. 1 Citera
Markus80000 Postad 58 minuter sedan Rapport Postad 58 minuter sedan 19 minuter sedan, säger Lobo : Det du beskrev påminner mer om en synkronicitet än om metafysisk. Jag lade in en länk om just detta. Klickade du på den? Bytheway, synkroniciteter är ett av mina absoluta favorit ämnen. Ja, jag läste men är lite proppad i huvudet efter en veckas jobb så testar igen i morgon. Citera
Recommended Posts