Lobo Postad igår kl 11:31 Rapport Postad igår kl 11:31 4 minuter sedan, säger Markus8000 : Den omtalade galan vid vita huset är nu klar också. Alex Pereira möter Cyril Gane om titeln i tungvikt och vid seger blir han först om att ha tagit bältet i tre divisioner. Kan inte tänka mig han lyckas och det är potentiellt ett kanonspel med Gane som vinnare. Förutspår att oddsen blir skeva. Hojta till när oddsen är klara. Citera
Ola Brandborn Postad igår kl 13:28 Rapport Postad igår kl 13:28 1 timme sedan, säger Lobo : Hojta till när oddsen är klara. Om det nu inte är riggat för att han ska bli den första att ta trippeln... Citera
Folke Rosvall Postad igår kl 14:36 Rapport Postad igår kl 14:36 1 timme sedan, säger Ola Brandborn : Om det nu inte är riggat för att han ska bli den första att ta trippeln... Jag har hört att när det gäller amerikansk fribrottning handlar det om riggade jippon. Men hur är det med MMA? Anses det vara seriös sport eller finns det misstankar om riggade matcher? Citera
AmyWinehouse Postad igår kl 19:02 Rapport Postad igår kl 19:02 Tittar ganska ofta på UFC, åtminstone typ alla större event, och jag har aldrig upplevt eller sett indikation att fighter skulle vara riggade. Kan ha fel men det känns legitimt. Citera
Markus8000 Postad igår kl 19:18 Författare Rapport Postad igår kl 19:18 Det finns exempel på rigg i ufc kopplat till betting. Något som resulterade i långa avstängningar och någon form av civil utredning. https://www.cbssports.com/mma/news/ufc-betting-scandal-darrick-minner-jeff-molina-receive-long-suspensions-for-involvement-by-state-commission/ Sen ska ju sägas att det inte direkt ser fejkat ut när folk blir knockade men man kan väl aldrig veta säkert. Oddsen är iaf ute på svenska spel och mycket riktigt - Gane är underdog och ger 2,07. Det är en nackdel att ha varit i lägre viktklass och så flytta upp - i synnerhet när det gäller tungvikt. De riktigt stora gubbarna behöver som kunna vänja sig vid vikten på något vis. Därför är Gane ett riktigt bra spel på mer än dubbla degen. Citera
Lobo Postad 23 timmar sedan Rapport Postad 23 timmar sedan 46 minuter sedan, säger Markus8000 : Oddsen är iaf ute på svenska spel och mycket riktigt - Gane är underdog och ger 2,07. Det är en nackdel att ha varit i lägre viktklass och så flytta upp - i synnerhet när det gäller tungvikt. De riktigt stora gubbarna behöver som kunna vänja sig vid vikten på något vis. Därför är Gane ett riktigt bra spel på mer än dubbla degen. Matchen går inte förrän den 15 juni. Jag får nog abstinens om jag ska vänta så länge. Citera
Lobo Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan 13 timmar sedan, säger Lobo : Matchen går inte förrän den 15 juni. Jag får nog abstinens om jag ska vänta så länge. Gane har redan sjunkit nio punkter under första natten, ner till 1,98. Citera
Markus8000 Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 6 timmar sedan, säger Lobo : Gane har redan sjunkit nio punkter under första natten, ner till 1,98. Det gick snabbt. Är förvisso fortfarande skevt men om man tänker sig att spela för mycket pengar så gör de punkterna stor skillnad. Vid varje UFC-sändning så brukar de numera visa utmärkande spel som en blinkers i rutan. Typ ”en spelare spelade just en miljon dollar på att xxx ska vinna”. Jag förstår inte riktigt syftet med det, men gissningsvis ska det stimulera andra att också spela. Citera
Recommended Posts