Lobo Postad 17 Januari Rapport Postad 17 Januari 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : 2) Jag tyckte jag hörde något om att Erik Adielsson har blivit domarbas. Har han helt slutat köra lopp? Japp, i alla fall har han lagt det på is. ---------- Omsättningen blev 85,2, bättre än Jägersro. Sista 20 minuterna spelade det tunga gardet för 20 millar. Citera
Lobo Postad 17 Januari Rapport Postad 17 Januari 5 timmar sedan, säger Markus8000 : Lite som att sälja sin själ till satan men jag och Malin har varsin andel på lokala haket. Jag har sett honom kämpa många dagar och det saknas helt unika idéer, men vi kör Det borde vara högre ev att börja med två spikar på Top 7 som inte är favoriter och sen bara fylla på? Det primära målet är ju att få 7 rätt. 1 Citera
Lobo Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan Intressant duell imorgon mellan Stens Rubin och A Fair Day. A Fair Day har vilat två månader, men brukar vara bra förberedd. Jag tror det blir svårt att plocka ner Stens Rubin utvändigt över sprinterdistans med skor på hovarna. 1 Citera
Folke Rosvall Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan 5 timmar sedan, säger Lobo : Intressant duell imorgon mellan Stens Rubin och A Fair Day. A Fair Day har vilat två månader, men brukar vara bra förberedd. Jag tror det blir svårt att plocka ner Stens Rubin utvändigt över sprinterdistans med skor på hovarna. På vinnarspelet är Stens Rubin stor favorit med 1.47 - 2.73, men på streckspelet är det hugget som stucket med 45% - 43%. Vinnarspelarna "vet" vem som vinner, men V85-spelarna vill inte åka ut om "fel" häst vinner. Citera
Markus8000 Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Den 2026-01-17 kl 20:32, säger Lobo : Det borde vara högre ev att börja med två spikar på Top 7 som inte är favoriter och sen bara fylla på? Det primära målet är ju att få 7 rätt. Nånting säger mig att tobaksaffären i Abrahamsberg jobbar lite med ev och mycket med magkänsla. 9 timmar sedan, säger Lobo : Intressant duell imorgon mellan Stens Rubin och A Fair Day. A Fair Day har vilat två månader, men brukar vara bra förberedd. Jag tror det blir svårt att plocka ner Stens Rubin utvändigt över sprinterdistans med skor på hovarna. Ja, det är ju dagens stora gåta. Stene har enligt experterna sett sisådär ut men har ju ändå joggat hem dryga halvmiljonen på tre starter. Och så har Affe mest gått bfro precis som du skriver. Själv brukar jag gilla att kolla prissummorna på loppen hästarna i guld kört och då är det fördel den senare. Denna omgång har historiskt sett betalat bra redan på v75 så då borde förutsättningarna vara än bättre nu. En annan sak som är värt lite koll är var Gaethje hamnar mot paddy i nattens ufc. En dubbel med honom och Arnold Allen ger just nu nästan 9 gånger degen och det är enligt min bedömning alldeles för högt. 1 Citera
Lobo Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 6 timmar sedan, säger Folke Rosvall : På vinnarspelet är Stens Rubin stor favorit med 1.47 - 2.73, men på streckspelet är det hugget som stucket med 45% - 43%. Vinnarspelarna "vet" vem som vinner, men V85-spelarna vill inte åka ut om "fel" häst vinner. Det är för tidigt att ställa en diagnos av vad det svenska folket spelar redan nu. Det är bättre att se hur spelbolagen ligger till med sina semifasta odds. Stens Rubin - A Fair Day Svenska Spel: 2,20 - 1,90 Bet 365: 2,40 - 1,90 Nordicbet: 2,10 - 2,10 Unibet: 2,38 - 1,91 Coolbet 2,30 - 1,60 Jag tycker att 2,40 på Stens Rubin ser lite spelvärt ut. Han borde vinna oftare än 42 % (1/2,40) med detta läge och distans. Antingen spik på Stens Rubin eller ha den som A-häst, A Fair Day som B, och luringen Joe Dalton som C, den är speedig som få och kan nog få rygg ledaren. Ger tvillingen bra odds med Stens Rubin/Joe Dalton kan det nog vara aktuellt med en TV-peng. Citera
Lobo Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Markus8000 : Nånting säger mig att tobaksaffären i Abrahamsberg jobbar lite med ev och mycket med magkänsla. En annan sak som är värt lite koll är var Gaethje hamnar mot paddy i nattens ufc. En dubbel med honom och Arnold Allen ger just nu nästan 9 gånger degen och det är enligt min bedömning alldeles för högt. Så här fördelas pengarna i topp 7. 7 rätt 28% 6 första rätt 12% 5 första rätt 6% 4 första rätt 9% 3 första rätt 17% 2 första rätt 28% De flesta garderar brett i början, sen får hästarna som blir över placering 6 och 7, möjligen med en kvalificerad gissning. Jag ryggade ditt spel med en TV-peng. Har spelat på det flesta sporter, men aldrig på MMA, så nu blir man en erfarenhet rikare. Är det på ren känsla du värderar matcherna? Citera
Markus8000 Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 1 timme sedan, säger Lobo : Så här fördelas pengarna i topp 7. 7 rätt 28% 6 första rätt 12% 5 första rätt 6% 4 första rätt 9% 3 första rätt 17% 2 första rätt 28% De flesta garderar brett i början, sen får hästarna som blir över placering 6 och 7, möjligen med en kvalificerad gissning. Jag ryggade ditt spel med en TV-peng. Har spelat på det flesta sporter, men aldrig på MMA, så nu blir man en erfarenhet rikare. Är det på ren känsla du värderar matcherna? Nja, jag försöker oftast ta sikte på hajpade fighters med luckor. Paddy har hakan i vädret men aldrig mött en boxare av Gaethjes kaliber. Ska dock sägas att den yngre fightern har en statistisk fördel. Allen är lite tvärtom. Jag tycker han är vassare än vad han får cred för. Kul iaf. Vi hejar tillsammans då! Citera
Recommended Posts