Folke Rosvall Postad Onsdag kl 11:14 Rapport Postad Onsdag kl 11:14 1 timme sedan, säger Markus8000 : Vad tror du själv om matchen och har du hittat några jackpot-drag till lördagens v75? Från början trodde jag att 2.55 är ett bra odds för svensk seger, men ju mer jag tänker på det desto mer lutar jag åt att 3.45 för oavgjort är ett bättre spel. Kan undra vad Lobo tror är det bästa spelet. Nej jag har inga synpunkter på lördagens V75. Citera
Lobo Postad Onsdag kl 15:21 Rapport Postad Onsdag kl 15:21 4 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Från början trodde jag att 2.55 är ett bra odds för svensk seger, men ju mer jag tänker på det desto mer lutar jag åt att 3.45 för oavgjort är ett bättre spel. Kan undra vad Lobo tror är det bästa spelet. Nej jag har inga synpunkter på lördagens V75. Jag tycker det är en 'stay away'-match. Måste jag välja, så säger jag Sverige till 2,55. Oavsett så hade jag inte spelat emot Sverige ändå. 1 Citera
Folke Rosvall Postad igår kl 02:33 Rapport Postad igår kl 02:33 11 timmar sedan, säger Lobo : Jag tycker det är en 'stay away'-match. Måste jag välja, så säger jag Sverige till 2,55. Oavsett så hade jag inte spelat emot Sverige ändå. Ok. Ingen av oss verkar särskilt intresserade av att satsa pengar på den här matchen. Det skulle kunna tolkas så att oddsen är rätt satta. Inget sticker ut. Men låt oss se vem som träffade rätt. Lobo etta, jag kryss eller Markus8000 tvåa. Matchen spelas i morgon fredag. 1 Citera
Ola Brandborn Postad 17 timmar sedan Rapport Postad 17 timmar sedan För mig är det väl för att jag tror att Schweiz är bättre än Sverige, men jag vill inte satsa pengar på det och sitta och behöva heja på Schweiz. Heja på Sverige kan jag göra gratis så att säga... Kryss är nog inget tossigt spel, men så tråkigt att kolla på en match då och "jobba in" oavgjort. 1 Citera
Folke Rosvall Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan Den 2025-10-08 kl 10:40, säger Markus8000 : har du hittat några jackpot-drag till lördagens v75? När jag gick in på startlistan för V75 och klickade på kupong fick jag se något som jag aldrig har sett förut. Man kunde klicka på "Fråga AI" och då kom man till "Elli". Även ATG vill hänga på AI-hajpen. 1 Citera
Markus8000 Postad 13 timmar sedan Författare Rapport Postad 13 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Folke Rosvall : När jag gick in på startlistan för V75 och klickade på kupong fick jag se något som jag aldrig har sett förut. Man kunde klicka på "Fråga AI" och då kom man till "Elli". Även ATG vill hänga på AI-hajpen. Hur hade du reagerat om Trillske eller nån annan legend för 10 år sen sagt att ”Folke, om 10 år kommer du ta hjälp av en robot för att sy ihop v75”? Sen verkar ATG:s robot använda Micke Nybbe osv som underlag så föreslår att du kör ett eget system. Citera
Folke Rosvall Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Markus8000 : Hur hade du reagerat om Trillske eller nån annan legend för 10 år sen sagt att ”Folke, om 10 år kommer du ta hjälp av en robot för att sy ihop v75”? Jag hade förmodligen trott att det var möjligt. Men jag hade inte trott att roboten skulle gå plus med tanke på det stora avdraget. Framför allt inte om systemen hade varit offentliga. 2 timmar sedan, säger Markus8000 : Sen verkar ATG:s robot använda Micke Nybbe osv som underlag så föreslår att du kör ett eget system. Jag hade antagligen gått back i vilket fall. Citera
Markus8000 Postad 9 timmar sedan Författare Rapport Postad 9 timmar sedan 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Jag hade förmodligen trott att det var möjligt. Men jag hade inte trott att roboten skulle gå plus med tanke på det stora avdraget. Framför allt inte om systemen hade varit offentliga. Jag hade antagligen gått back i vilket fall. Ja, det var kanske aktuellt med bottar i poker redan på den tiden. Jag kommer faktiskt inte ihåg. Sen kanske det går att argumentera för att Harry Boy är en form av bot och den är framgångsrik. Har du eller någon annan sett en redogörelse för hur Harry räknar fram sina system? Citera
Folke Rosvall Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 6 timmar sedan, säger Markus8000 : Sen kanske det går att argumentera för att Harry Boy är en form av bot och den är framgångsrik. Framgångsrik för ATG? Att omsättningen stiger? Ja i det avseendet har Harry Boy förmodligen varit framgångsrik. Men om spelarna har tjänat på Harry Boy är nog tveksamt. 6 timmar sedan, säger Markus8000 : Har du eller någon annan sett en redogörelse för hur Harry räknar fram sina system? Nej det har jag inte. Citera
Recommended Posts