Folke Rosvall Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan 1 timme sedan, säger Markus8000 : Vad tror du själv om matchen och har du hittat några jackpot-drag till lördagens v75? Från början trodde jag att 2.55 är ett bra odds för svensk seger, men ju mer jag tänker på det desto mer lutar jag åt att 3.45 för oavgjort är ett bättre spel. Kan undra vad Lobo tror är det bästa spelet. Nej jag har inga synpunkter på lördagens V75. Citera
Lobo Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 4 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Från början trodde jag att 2.55 är ett bra odds för svensk seger, men ju mer jag tänker på det desto mer lutar jag åt att 3.45 för oavgjort är ett bättre spel. Kan undra vad Lobo tror är det bästa spelet. Nej jag har inga synpunkter på lördagens V75. Jag tycker det är en 'stay away'-match. Måste jag välja, så säger jag Sverige till 2,55. Oavsett så hade jag inte spelat emot Sverige ändå. Citera
Recommended Posts