KlonkSteve Postad 26 Oktober , 2021 Rapport Postad 26 Oktober , 2021 6 timmar sedan, säger minibiff : Upp med stream sista 24h för lite magirail. Citera
Lobo Postad 26 Oktober , 2021 Rapport Postad 26 Oktober , 2021 5 timmar sedan, säger Pness : Läckert! Har du funderat på att ändra ditt spel sista dagarna om du fortfarande tror att du kan ro betet i hamn? Bör väl finnas fog för att börja överbluffa/herocalla mer givet uppsidan om du vinner? Go bananas liksom Du undrar alltså om det kan finnas någon form av spelvärde hos Svenska Spel till helgen! Citera
Pness Postad 26 Oktober , 2021 Rapport Postad 26 Oktober , 2021 17 minuter sedan, säger Lobo : Du undrar alltså om det kan finnas någon form av spelvärde hos Svenska Spel till helgen! HehehheheLÄGGAVhehhehe Citera
tretjak Postad 26 Oktober , 2021 Rapport Postad 26 Oktober , 2021 Railat dig då och då, grymt jobbat men kan inte sluta fundera på en sak så frågar nu, valet av månad? Hade det inte varit klokare att göra denna utmaning i november? Då går SM och rent generellt är det väll typ den tiden på året det är mest trafik? Tycker rent allmänt sidan är ganska död dagtid, och ibland, en fredag ex kan det vara ganska dött. Eller varför just oktober? Kör hårt nu mot slutet:) Citera
Zanka Postad 26 Oktober , 2021 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2021 3 minuter sedan, säger tretjak : Railat dig då och då, grymt jobbat men kan inte sluta fundera på en sak så frågar nu, valet av månad? Hade det inte varit klokare att göra denna utmaning i november? Då går SM och rent generellt är det väll typ den tiden på året det är mest trafik? Tycker rent allmänt sidan är ganska död dagtid, och ibland, en fredag ex kan det vara ganska dött. Eller varför just oktober? Kör hårt nu mot slutet:) Tack! Oktober är en väldigt bra månad imo. 31 dagar och 5 helger. Men det kan ju absolut vara så att November blir ännu bättre såklart, men tror att ganska mkt trafik tryckts neråt till /4-/5 just på grund av begränsingarna. Med det sagt så lär ju SM- månaden kanske vara ännu bättre... Citera
33sunshine Postad 26 Oktober , 2021 Rapport Postad 26 Oktober , 2021 (redigerade) . Redigerad 26 Oktober , 2021 av 33sunshine Citera
Zanka Postad 26 Oktober , 2021 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2021 Men mest var det att det var den fösta månaden jag inte hade något planerat tbh.. Citera
Zanka Postad 27 Oktober , 2021 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2021 62k. Ändå hyfsat nöjd med liret. Matar på. Citera
Zanka Postad 27 Oktober , 2021 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2021 Vad säger ni, ska vi köra a-game och guldspring idag eller hur gör vi? 4 Citera
UnitOperations Postad 27 Oktober , 2021 Rapport Postad 27 Oktober , 2021 16 minuter sedan, säger Zanka : Vad säger ni, ska vi köra a-game och guldspring idag eller hur gör vi? Det ska du! 40k-rush here we go! 1 Citera
Zanka Postad 28 Oktober , 2021 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2021 Lol. Åker på den här öppna bord riggen om och om igen, tilta mig. Har hänt 0 gånger på kontoret, lär nog flytta hem datorn imorgon om jag tänkt lira hemma. Här är det ju 2ggr i timmen. Citera
afghan_balla Postad 28 Oktober , 2021 Rapport Postad 28 Oktober , 2021 16 minuter sedan, säger Zanka : Lol. Åker på den här öppna bord riggen om och om igen, tilta mig. Har hänt 0 gånger på kontoret, lär nog flytta hem datorn imorgon om jag tänkt lira hemma. Här är det ju 2ggr i timmen. Hur många händer har du hunnit trycka nu under månaden? 160 bi är ändå galet imponerande! Citera
Zanka Postad 28 Oktober , 2021 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2021 4 minuter sedan, säger afghan_balla : Hur många händer har du hunnit trycka nu under månaden? 160 bi är ändå galet imponerande! 140k+ 11-12bb/100 1 Citera
afghan_balla Postad 28 Oktober , 2021 Rapport Postad 28 Oktober , 2021 (redigerade) 1 minut sedan, säger Zanka : 140k+ 11-12bb/100 Hatten av alltså. Sjukt imponerande att klara trycka det på en månad. På 5 bord dessutom. Galen props Zanka, du är fan en champ!! Hur många timmar? Redigerad 28 Oktober , 2021 av afghan_balla . 1 Citera
Zanka Postad 28 Oktober , 2021 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2021 1 minut sedan, säger afghan_balla : Hatten av alltså. Sjukt imponerande att klara trycka det på en månad. På 5 bord dessutom. Galen props Zanka, du är fan en champ!! Hur många timmar? 310 lol 2 4 Citera
Svenska Fel Postad 28 Oktober , 2021 Rapport Postad 28 Oktober , 2021 24 minuter sedan, säger Zanka : 310 lol Jag hade legat på psyket i detta läget. Imponerande. 1 Citera
Zanka Postad 28 Oktober , 2021 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2021 Just nu, säger Svenska Fel : Jag hade legat på psyket i detta läget. Imponerande. Jag har nog inte mått såhär bra psykiskt på flera år... oklart vad det säger om mig.. 3 1 Citera
Zanka Postad 30 Oktober , 2021 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2021 70. Nej nu är det tvärstopp, de senaste 5-6 dagarna har sett likadana ut, jag börjar med att vinna första 2-3-4 timmarna sen tappar jag fokus och orkar inte hålla uppe spelet. Duktigt besviken atm. 1 Citera
JNL Postad 30 Oktober , 2021 Rapport Postad 30 Oktober , 2021 (redigerade) Men du har verkligen bidragit med underhållning till oss som fortfarande finns här på forumet. Stor eloge för det! Har varit kul att följa detta. edit: Hade såklart varit ännu roligare om du rushat hem det på slutet. Redigerad 30 Oktober , 2021 av JNL 7 Citera
DetHärÄrMittNick Postad 30 Oktober , 2021 Rapport Postad 30 Oktober , 2021 4 timmar sedan, säger JNL : Men du har verkligen bidragit med underhållning till oss som fortfarande finns här på forumet. Stor eloge för det! Har varit kul att följa detta. edit: Hade såklart varit ännu roligare om du rushat hem det på slutet. Håller med? Citera
Recommended Posts