GTOBåten Postad 27 December , 2018 Rapport Share Postad 27 December , 2018 Fyfan, SpeLINspeTioNeN(TM) har ju skickat Stars-klienten tillbaka till Boss Media-klass. Hur ska det hjälpa mig om det enda de lyckas med är att tilta mig så hårt att jag donerar bort mina pengar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SwedishPokerNinja Postad 27 December , 2018 Rapport Share Postad 27 December , 2018 Nu fungerar Spin&goes, vanliga sit&goes och turneringsschemat är uppe igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
huralik Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 Vad jag förstod från skatteverket var att företaget behöver vara baserat I ett EU/EES land och ha en spellicens, annars är man icke skattefri. Är jag helt ute och cyklar eller? Eftersom Stars är baserat på Isle of Man, kommer man bli skattad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 (redigerade) 53 minuter sedan, säger GTOBåten : Fyfan, SpeLINspeTioNeN(TM) har ju skickat Stars-klienten tillbaka till Boss Media-klass. Hur ska det hjälpa mig om det enda de lyckas med är att tilta mig så hårt att jag donerar bort mina pengar. Spelar inte på Pokerstars, men vad är sämre förutom att man inte kan skicka pengar till varandra och ingen rakeback? Något som inte bör påverka feelingen på klienten alls. Redigerad 28 December , 2018 av Daxxar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 1 timme sedan, säger Daxxar : Spelar inte på Pokerstars, men vad är sämre förutom att man inte kan skicka pengar till varandra och ingen rakeback? Något som inte bör påverka feelingen på klienten alls. Ingen auto-rebuy och möjlighet att köpa in flera entries på samma gång tiltade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mahmud Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 Någon annan som inte lyckats med migreringsprocessen över till Stars.se? Får bara felmeddelande typ: error kontakta support när jag är inloggad hos .EU. Varav Stars vill att jag ska göra allt till inkl byta internetleverantör :) Luktar mer strul på deras sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 10 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Finns inget i licensieringen som förbjuder detta. Ni är välkomna att kvala till live-event på Paf och andra Microgamingsajter om övriga nätverk plockar bort livekval. Ja det är ju bra . Det är bara det att MG är ospelbart med den nya uppdateringen. Det finns ingen lobby för turneringen du spelar i vilket tar bort extremt viktiga parametrar , speciellt när det kommer till typ live-kval. Vet du om det kommer ändras Ola ? Jag har läst tråden nu och hittar ingen legal anledning till att ta bort turneringslobbys. Man får upp en ruta med bord man kan följa så varför i helvete har dom inte en turneringslobby ?? Med den nya klienten tror och HOPPAS jag MG kommer tappa en jävla massa kunder , tills dom gör rätt o gör en klient snarlik den gamla som var den överlägset bästa i allt . Det laggar fett , låsningar är legio och information i lobby är , tja , är inte ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 Sådant kommer, vad det lider. Och det bästa är att skriva detta i den ruta som kommer upp vid avslut, dessa kommentarer läses och används för att prioritera i vilken ordning saker utvecklas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 9 timmar sedan, säger huralik : Vad jag förstod från skatteverket var att företaget behöver vara baserat I ett EU/EES land och ha en spellicens, annars är man icke skattefri. Är jag helt ute och cyklar eller? Eftersom Stars är baserat på Isle of Man, kommer man bli skattad då? Det är reglerna fram till nyår. Stars har eu licens och är baserad på malta ur svensk synvinkel så stars är skattefri fram till nyår för de gamla reglerna. Efter nyår gäller svensk licens = skattefritt, ingen sv licens = skattepliktigt, oavsett var bolaget är beläget. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 Just nu, säger Ola Brandborn : Sådant kommer, vad det lider. Och det bästa är att skriva detta i den ruta som kommer upp vid avslut, dessa kommentarer läses och används för att prioritera i vilken ordning saker utvecklas. Jag har bombat Coolbet med kommentarer då det är den enda MG-siten (av dom jag spelar o vet om ) som bara kör den nya . PAF har ju än så länge kvar den gamla , några lustfyllda dagar till...... Jag fattar inte varför man lanserar en sån klient , det går väl ändå att göra en visuellt likadan sida med de förändringar som krävs ? varför göra en klient som ser ut som en spya ? Tack för alla svar Ola , helt sjukt egentligen att EN rep från ETT bolag är den ende som bemödar sej . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 7 timmar sedan, säger GTOBåten : Ingen auto-rebuy och möjlighet att köpa in flera entries på samma gång tiltade mig Att kalla det för Boss Media är väl en liiiiiiten överdrift. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 (redigerade) Jag har skrivit till Microgaming direkt dessutom. Jag önskar alla 6-7 ?k som e inne på peaken skulle göra likadant. Redigerad 28 December , 2018 av byling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steinmeyer Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 12 timmar sedan, säger random_user : nån mer som får den där "playing for 30 min" message boxen hela tiden i mitten? man får 20st av dem Man kan iaf ställa om till 90min intervaller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SwedishPokerNinja Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 1 timme sedan, säger Steinmeyer : Man kan iaf ställa om till 90min intervaller. Var ändrar man det? otroligt jobbigt med den där 30 minuters rutan som dessutom stänger ner klienten om man trycker på fel knapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steinmeyer Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 (redigerade) 3 minuter sedan, säger SwedishPokerNinja : Var ändrar man det? otroligt jobbigt med den där 30 minuters rutan som dessutom stänger ner klienten om man trycker på fel knapp! Tools > Responsible gambling...... blir så jävla irriterad, som att vi är barn, allt ska anpassas efter de svagaste... > Session Summary Notification. Där är det. edit: Verkar som att man får ändra tillbaka till 90min varje gång man startar. Hoppas det är en bug. Redigerad 28 December , 2018 av Steinmeyer 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SwedishPokerNinja Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 4 minuter sedan, säger Steinmeyer : Tools > Responsible gambling...... blir så jävla irriterad, som att vi är barn, allt ska anpassas efter de svagaste... > Session Summary Notification. Där är det. edit: Verkar som att man får ändra tillbaka till 90min varje gång man startar. Hoppas det är en bug. Tackar! ja det är löjligt att man ska behöva klicka på en ruta så ofta, som att den skulle få någon att sluta spela.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TianYuan Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 Finns det nagonstans att skicka synpunkter till? Att tvingas se session resultat under spelets gang ar fan raka motsatsen till att motverka spel missbruk. Javla idioter. 4 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 1 timme sedan, säger TianYuan : Finns det nagonstans att skicka synpunkter till? Att tvingas se session resultat under spelets gang ar fan raka motsatsen till att motverka spel missbruk. Javla idioter. Lotteriinspektionen. GL HF 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 Alltså vad deprimerande läsa den här tråden atm 4 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 Nån som fått pokertracker att funka efter uppdateringen till .se på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzinho Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 Stars, bestpoker och unibet har kvar alla insättningsmetoder så den biten verkar man inte behöva oroa sig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gubben_Ralf Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 1 timme sedan, säger Larzinho : Stars, bestpoker och unibet har kvar alla insättningsmetoder så den biten verkar man inte behöva oroa sig för. någonting att glädja sig över i denna misär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gubben_Ralf Postad 28 December , 2018 Rapport Share Postad 28 December , 2018 Någon som vet hur det fungerar valutamässigt på pokerstars nu? Hur ofta uppdateras den osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus88 Postad 29 December , 2018 Rapport Share Postad 29 December , 2018 Angående att live-kvalen inte finns kvar så kommer jag ihåg att SvS av någon märklig anledning var tvungna att ta bort dessa för några år sedan efter krav från LI. Ingen aning om vad som står i dom nya reglerna men detta förbud är i alla fall sen gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hatapepsi Postad 29 December , 2018 Rapport Share Postad 29 December , 2018 Någon som har bra koll på vad det kommer innebära för klubbar och spelare som spelar på klubbar. Om man som klubb väljer att inte licensiera sin klubb är det troligare att polisen gör tillslag efter årsskiftet.? För spelare som spelar på icke-licensierad klubb hur ligger ansvarsfördelningen? Läste något om att spelaren gör en olaglig gärning om den spelar på klubb. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts