Snake911 Postad 28 Juli , 2018 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2018 (redigerade) Lirade några sessioner här på jobb. Rulle start:3040 Rulle slut:3200 Håller tummarna att jag kan klättra till 200nl om mindre än en månad. Redigerad 28 Juli , 2018 av Snake911 1
Snake911 Postad 29 Juli , 2018 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2018 Då va denna jobb månaden snart över.har ledigt i 2 dagar nu. Det kommer bli mycket grindande! Kör 1 timmes session nu. Rulle start:3150 1
Snake911 Postad 29 Juli , 2018 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2018 Avslutade sessionen tidigare. Har lite saker att göra innan jag drar iväg och tränar.Rulle start:3150Rulle slut:3492 Det är spännande nu! Så fort jag har 4k i rulle,kliver jag upp till 200nl igen.
Snake911 Postad 30 Juli , 2018 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2018 Lirade en 1 och en halv timmes session precis. Gick inte så värst bra. Va för syn glad i vissa spots. En hand jag hade. Där jag öppnade:KK CO(200bb) Reg synar från SM(200bb) efter BU och SB foldar. Flop:67Tdd Jag tänkte att jag bettar stort. För jag tror att majoriteten av sets kommer att x/r mig här och kan spela enkelt om han nu x/r mig,samt vissa combo drag som 8Jdd,eller 89dd. Om han nu inte 3bettar de händerna. Han syna mig bara. Turn: Qs Satt och funderade lite på hur mycket jag ska betta.I vanliga fallJag tror inte vissa drag han plockat upp på turn kommer att folda om jag överbettar. Har han floatat med en Qxdd är det ju guldvärt. Ser väl lite bluffigt ut också om jag bettar typ 28 in i en 16kr pot.. Valde att göra det, och han synar. River:6s Här tänker jag att han har en Q rätt ofta, men också några missade drag.Jag valde att betta 3/4 på rivern och han jammar. jag snap foldade. Tror att jag spelade handen relativt bra. Synpunkter? 1
GTOBåten Postad 30 Juli , 2018 Rapport Postad 30 Juli , 2018 Check flop Turn är alldeles för stort River fine GL! 1
stefanovic Postad 30 Juli , 2018 Rapport Postad 30 Juli , 2018 1 minut sedan, säger GTOBåten : Check flop Turn är alldeles för stort River fine GL! Kan du förklara mer varför du vill checka bak flop?
Snake911 Postad 30 Juli , 2018 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2018 3 minuter sedan, säger stefanovic : Kan du förklara mer varför du vill checka bak flop? Är också intresserad av varför
GTOBåten Postad 30 Juli , 2018 Rapport Postad 30 Juli , 2018 Därför KK inte är en särskilt stark hand på T76ssx
Snake911 Postad 30 Juli , 2018 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2018 1 minut sedan, säger GTOBåten : Därför KK inte är en särskilt stark hand på T76ssx Sant.
Bakdörr Postad 30 Juli , 2018 Rapport Postad 30 Juli , 2018 1 timme sedan, säger GTOBåten : Därför KK inte är en särskilt stark hand på T76ssx Sluta nitta ner forumet! 2 1
brusig1 Postad 30 Juli , 2018 Rapport Postad 30 Juli , 2018 5 timmar sedan, säger Bakdörr : Sluta nitta ner forumet! Han lärde ju ut om överbets igår, måste vara balanserad. 3
Snake911 Postad 31 Juli , 2018 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2018 Blev rätt mycket grind igår. Fick in ungefär 4 timmar.Gjorde lite små misstag som måste fixas. Rulle:3434. Sitter och funderar på om jag inte ska ta ut lite pengar från rullen, då jag åker till Prag den 9 augusti.Kan alltid deponera tillbaka de pengarna nästa månad.
lenzay Postad 31 Juli , 2018 Rapport Postad 31 Juli , 2018 (redigerade) Partypoker grand prix som gäller? Redigerad 31 Juli , 2018 av lenzay Fast det är ju inte i Prag förstås?
Snake911 Postad 31 Juli , 2018 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2018 (redigerade) 1 timme sedan, säger lenzay : Partypoker grand prix som gäller? Hahaha. Hade nog inte haft bankrullen till det. Jag får vänta i några år ? Redigerad 31 Juli , 2018 av Snake911 1
Snake911 Postad 1 Augusti , 2018 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2018 (redigerade) Efter lite tanke tid, valde jag att casha ut lite pengar ifrån rullen och använda de till Prag. Då jag jobbat mycket denna månaden,blir det att deponera tillbaka de pengarna nästa månad.. Rulle start:2000kr Efter några sessioner igår.Rulle slut:2153. Redigerad 1 Augusti , 2018 av Snake911
Snake911 Postad 2 Augusti , 2018 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2018 Sitter och funderar på om jag inte ska börja spela zoom igen.. Nog för att raken dödar en på 10nl. Men kan ej analysera mitt spel till punkt och pricka då HM2 och PT4 inte fungerar på SvS..
GTOBåten Postad 2 Augusti , 2018 Rapport Postad 2 Augusti , 2018 (redigerade) Sluta casha ut. Sluta byta games hela tiden. Säger detta av erfarenhet, vill du flytta upp måste du vara konsekvent och inte flip-floppa runt och casha ut grus. Varje sådant uttag kommer kosta dig jättemycket in the long run för du tvingas fortsätta spela samma korvnivåer längre! Du har dubblat din startrulle och sannolikt lär din winrate vara likartad på 1/2. Nu måste du dubbla den igen för att tjäna 2k sek och kunna spela högre istället för att en dubbling skulle vara 4k och du kunde skotta 2/4 efteråt Stats och HUDs är onödigt drabbel, hitta ett sätt att spara specifika händer du vill analysera så är du good 2 go. Redigerad 2 Augusti , 2018 av GTOBåten 3
Snake911 Postad 2 Augusti , 2018 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2018 (redigerade) 23 minuter sedan, säger GTOBåten : Sluta casha ut. Sluta byta games hela tiden. Säger detta av erfarenhet, vill du flytta upp måste du vara konsekvent och inte flip-floppa runt och casha ut grus. Varje sådant uttag kommer kosta dig jättemycket in the long run för du tvingas fortsätta spela samma korvnivåer längre! Yes,sir... Deponera tillbaka de pengar jag tog ut och fuckar inte runder längre.. Back to The goal! Rulle:3404 Redigerad 2 Augusti , 2018 av Snake911 2
killerwolf2 Postad 2 Augusti , 2018 Rapport Postad 2 Augusti , 2018 (redigerade) 1 timme sedan, säger GTOBåten : Sluta casha ut. Sluta byta games hela tiden. Säger detta av erfarenhet, vill du flytta upp måste du vara konsekvent och inte flip-floppa runt och casha ut grus. Varje sådant uttag kommer kosta dig jättemycket in the long run för du tvingas fortsätta spela samma korvnivåer längre! Du har dubblat din startrulle och sannolikt lär din winrate vara likartad på 1/2. Nu måste du dubbla den igen för att tjäna 2k sek och kunna spela högre istället för att en dubbling skulle vara 4k och du kunde skotta 2/4 efteråt Stats och HUDs är onödigt drabbel, hitta ett sätt att spara specifika händer du vill analysera så är du good 2 go. Det här glädjer mig att läsa. Kört hudfritt i 1,5 år nu från att ha varit killen med störst hud i världen. Angående sista om man kör PT4 så rekar jag att då och då starta hud, men köra med "hide hud on this table", och göra så på alla sina bord så har du ett enkelt sätt att markera händer genom PT4-ikonen. Edit: kanske är svs only i denna dagbok? Redigerad 2 Augusti , 2018 av killerwolf2
GTOBåten Postad 2 Augusti , 2018 Rapport Postad 2 Augusti , 2018 (redigerade) 6 minuter sedan, säger killerwolf2 : Det här glädjer mig att läsa. Kört hudfritt i 1,5 år nu från att ha varit killen med störst hud i världen. Angående sista om man kör PT4 så rekar jag att då och då starta hud, men köra med "hide hud on this table", och göra så på alla sina bord så har du ett enkelt sätt att markera händer genom PT4-ikonen. Edit: kanske är svs only i denna dagbok? Har en HUD på andra sidor men är typ 7 stats och använder den aldrig förutom att profilera fiskar och nya regs. Ju mer per solver man spelar desto mindre behöver man den imo. Action sequence och sizings säger 10000x mer än stats Redigerad 2 Augusti , 2018 av GTOBåten
killerwolf2 Postad 2 Augusti , 2018 Rapport Postad 2 Augusti , 2018 (redigerade) 7 minuter sedan, säger GTOBåten : Har en HUD på andra sidor men är typ 7 stats och använder den aldrig förutom att profilera fiskar och nya regs. låter rimligt, skulle jag orka designa en ny hud nu så skulle jag dumpa alla standard stats och bara köra sånt som man vet sticker ut på grisfisk bara för att ha en "marker", och nån enstaka stat för att veta vad det är för typ av reg i kombination med färgerna(colortagar på alla siter det går). Går ju alltid att köra med popup om man nu vill söka något specifikt. Men skulle ändå vara en gigantisk skillnad mot för min tidigare hud där jag knappt såg korten, eller stackarna, eller vad mina motståndare hette för jag skulle prompt ha _ALLT_ visible, inget i popup. Redigerad 2 Augusti , 2018 av killerwolf2 2
Snake911 Postad 3 Augusti , 2018 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2018 Spelade några sessioner i morse på min telefon..Gick inte alls bra..Tabbade mig ett antal gånger. Kom hem sen efter jobb och grindade 1 timme nu Rulle start:3240Rulle slut: 3559 Det börjar ta sig.Ska försöka få in volym efter träningen ikväll.
Paddington Postad 3 Augusti , 2018 Rapport Postad 3 Augusti , 2018 Kul att du lyssnade på båten, att om man kan behålla pengarna i rullen tills man i alla fall klättrat de första nivåerna är ju guld värt om man tror sig ha någon edge och vill framåt. Skrattade lite btw när du skrev om pio och 1/3pot bets, något som jag använder väldigt mycket i mitt spel men har aldrig sätt pio eller annat gto program. Kanske göra jag ovetandes något som är bra överbets är en annan favorit! GL
magico Postad 3 Augusti , 2018 Rapport Postad 3 Augusti , 2018 Instämmer helt med att hålla pengarna i rullen, det var när jag bestämde mig för att inte ta ut mer samt hålla mig till endast en spelform som det lossnade för mig. 1
Lassis Postad 3 Augusti , 2018 Rapport Postad 3 Augusti , 2018 Den 2018-08-02 kl 10:05, säger Snake911 : Sitter och funderar på om jag inte ska börja spela zoom igen.. Nog för att raken dödar en på 10nl. Men kan ej analysera mitt spel till punkt och pricka då HM2 och PT4 inte fungerar på SvS.. Holdem indicator ska funka.
Recommended Posts