Ola Brandborn Postad 26 Januari , 2022 Rapport Postad 26 Januari , 2022 NFT:s är väl vad förra pumprundans ICO:s var... Undrar vad nästa "seriösa sak som blir en scam i 99% av fallen" blir Citera
brusig1 Postad 26 Januari , 2022 Rapport Postad 26 Januari , 2022 (redigerade) 4 timmar sedan, säger Ola Brandborn : NFT:s är väl vad förra pumprundans ICO:s var... Undrar vad nästa "seriösa sak som blir en scam i 99% av fallen" blir Jag vet inte om jag håller med dig om det fetstilta. IMO är det lite mer som guldrushen, är du tidigt in är det nog väldigt profitabelt, men att komma sist på bollen är helt meningslöst. Gillade den här artikeln på ämnetm, tycker cobie har ett roligt sätt att skriva/tänka och han känns som en av få crypto ogs som har överlevt över tid. https://cobie.substack.com/p/trading-the-metagame Redigerad 26 Januari , 2022 av brusig1 Citera
GTOBåten Postad 26 Januari , 2022 Rapport Postad 26 Januari , 2022 6 timmar sedan, säger Ola Brandborn : NFT:s är väl vad förra pumprundans ICO:s var... Undrar vad nästa "seriösa sak som blir en scam i 99% av fallen" blir Det är ju inte en out-right scam på samma sätt, man får ju oftast vad man betalar för. Sen att man betalar 1000x mer än vad som är rimligt är en annan femma. Citera
killerwolf2 Postad 11 November , 2023 Författare Rapport Postad 11 November , 2023 (Istället för att hijacka) Numera är jag allt i ISK på avanza och Swedbank och måste ändå shoutouta Solana. Synd bara att min totala satsning i solana är 5% av den totala. Köpte in på 21. Min största påse är ETH som rört sig till ruskiga 2050 på samma tid ( från ca 1850 ) vad är det som händer? Citera
brusig1 Postad 11 November , 2023 Rapport Postad 11 November , 2023 Min bag är btc och harrypotterobamasonic10inu Citera
killerwolf2 Postad 11 November , 2023 Författare Rapport Postad 11 November , 2023 Världen brinner på alla håll och kanter och crypto går in i nån minibull pga halvering i maj och spekulation kring ETF för dom som inte vet, mkt humor på senaste i crypto med ETF listing. Nån gick med fake news att blackrock hade lagt till btc, den stack 3k, sen var det nån som länka att dom tagit bort den ( den var aldrig tillagd från början ) och den var det folk som länkade BREAKING NEWS (för tredje gången) BLACKROCK RERELISTED BTC häromdagen skedde samma för eth 😅 Hur jävulskt sugna är inte folk på en bullmarket när vi går från 28-37 på lite fake news och memes? Och hur stadig är den här grunden? jag håller väldigt nära säljknappen iaf, ryktet om att eth blir approved i maj är min kingmaker men kommer att sälja och köpa många ggr innan dess som hedge då jag inte är övertygad på hur styv den här tjuren är. Citera
killerwolf2 Postad 11 November , 2023 Författare Rapport Postad 11 November , 2023 30% i alts, resten i btc och eth. Allin för tillfället, gogog Citera
killerwolf2 Postad Söndag kl 07:37 Författare Rapport Postad Söndag kl 07:37 Längesen jag skrev något här, men jag rekommenderar att varva ned efter session med lite code doug. Det är som balsam på själen se hans usla spring. Inte för att jag har något emot honom, snarare tvärtom men för att det är så lugnande se det hända någon annan än bara på "pappret", och han är så jävla rolig också. givetvis har hans roliga rants korrelation med stora potter så om ni blir less på 12bb potterna så går det ju faktiskt skippa framåt lite hela tiden 10s åt gången så missar ni inte något men inte heller åker på spoils. 6 Citera
brusig1 Postad Söndag kl 15:06 Rapport Postad Söndag kl 15:06 Har inte riktigt följt challengen men ser lite klipp / resultat ploppa upp på twitter. Finner den mentala ohälsan på 2p2 där alla går bananas över att han är stuck ett par inköp i superhög-varians games. Citera
killerwolf2 Postad Söndag kl 17:12 Författare Rapport Postad Söndag kl 17:12 har inte heller sett allt, vår gemensamma vän har sett mer än mig och han tycker dougen har rätt mkt coolers emot sig och han är ju mer härdad än de flesta på hu och att dougen numera lastar 200bb på 2550 gör ju inte -50k något att höja på ögonbrynen över. 2+2 gonna 2+2. Citera
Babushka1 Postad Söndag kl 17:26 Rapport Postad Söndag kl 17:26 Söt hund. Vad spelar du för något idag? Citera
StoffeRemy Postad Söndag kl 17:36 Rapport Postad Söndag kl 17:36 Måste påpeka att jag inte är något fan av Mr. Charlie Carrel. Men rekar youtube serie där han ratear/trashtalkar alla dessa jävla youtube "endboss" gubbar som ploppar upp hela tiden, Rampage,Mariano etc etc. Sen den som antagligen är mest likeable på live HS scenen, Alan Keating har börjat med någon youtube blog oxå, kan ev bli intressant. Citera
killerwolf2 Postad igår kl 06:04 Författare Rapport Postad igår kl 06:04 (redigerade) 12 timmar sedan, säger Babushka1 : Söt hund. Vad spelar du för något idag? alla ställen som erbjuder 5bb eller 10bb upptag på cash förutom ACR. Till och med höjt stars depositgränsen förra v då jag insåg dom har 10bb startstack cash där också, samt zoom hu cap(vilket jag förstås inte borde röra men man vet aldrig i tilten) Vevat lite 20bb bord på ipoker ett tag också men är väldigt lite games som runnar runt någon rimligt dålig så ens icke rb konto blir rätt lidande vs de andra. edit: tack, han har sina moments helt klart Redigerad igår kl 06:06 av killerwolf2 1 Citera
ölkaka Postad 20 timmar sedan Rapport Postad 20 timmar sedan 9 timmar sedan, säger killerwolf2 : alla ställen som erbjuder 5bb eller 10bb upptag på cash förutom ACR. Till och med höjt stars depositgränsen förra v då jag insåg dom har 10bb startstack cash där också, samt zoom hu cap(vilket jag förstås inte borde röra men man vet aldrig i tilten) Vevat lite 20bb bord på ipoker ett tag också men är väldigt lite games som runnar runt någon rimligt dålig så ens icke rb konto blir rätt lidande vs de andra. edit: tack, han har sina moments helt klart Hur kom du ens in på detta format? Känns omöjligt utan RB. Har du inte övervägt byta format? Turrar känns väl rimligt eller börja köra 40/50bb på vanliga cg bord Citera
killerwolf2 Postad 17 timmar sedan Författare Rapport Postad 17 timmar sedan well, det blir ju djupt så småningom, spelar 100bb potter varje dag, med det sagt jag är rätt kass direkt det blir 60bb+ så jag är ju inte lyrisk om jag hamnar så djupt med duktiga regs. Turrar som det ser ut idag online med dem scheman som går att kasta ihop skulle vara en rejäl slakt på min hourly 1 Citera
Recommended Posts