nutsinho Postad 9 Februari , 2023 Rapport Share Postad 9 Februari , 2023 48 minuter sedan, säger mammasnyakille : Men tredje inlägget från botten då på sida 11, skärmdump från PokerTracker, är det inte från Svenska Spel utan från en annan site? Jag säger inget, så har jag ingenting sagt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 11 Februari , 2023 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2023 98 timmar so far februari! Dock halvtung månad.. tar lite break ihelgen. Nya tag till veckan ? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 18 Februari , 2023 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2023 Update 164h feb win rate: 10 redline:positiv yellowline: svag välmående: 8/10 Formen börjat sätta sig, åker till Malta om 1 månad när jag fyller 30. Blir en rätt hård 4-veckors deff nu så att man är smäck och fräsch på solsemesterN. #Monsterrosa #GTObåten #sigma 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Markus8000 Postad 18 Februari , 2023 Rapport Share Postad 18 Februari , 2023 Mäktigt Solle. Skippa kepsen för evigt imo. 😀 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 18 Februari , 2023 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2023 Just nu, säger Markus8000 : Mäktigt Solle. Skippa kepsen för evigt imo. 😀 Ty man. När sätter vi upp HU med twitch?🙏 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 19 Februari , 2023 Rapport Share Postad 19 Februari , 2023 onlyfans nick? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
33sunshine Postad 19 Februari , 2023 Rapport Share Postad 19 Februari , 2023 15 timmar sedan, säger soldado9 : Ty man. När sätter vi upp HU med twitch?🙏 fixa dirr! 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 27 Februari , 2023 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2023 Fin volym februari, halvkämpigt spring. Fokus för mars blir mer kvalitativ grind. Spelade semitiltad och trött en natt HU mot legenden STNNN och lyckades ge bort 10-15k 6 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Markus8000 Postad 27 Februari , 2023 Rapport Share Postad 27 Februari , 2023 Den 2023-02-19 kl 00:39, säger soldado9 : Ty man. När sätter vi upp HU med twitch?🙏 Tror jag skulle hålla en solid negativ kurva över fler än 65-70 händer så tackar nej på den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 17 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2023 Update Mars upp 75 för någon vecka sen, nu 40. skottat lite /50 mot bla Artemis som fick stacka mig dubbla gånger. översettad JJ VS KK 4vägs när jag 3betad och han bara flatat. Kåkade turn på KJ99 sen 99 på a92 rainbow btn vs sb hittade han bakdörrflush med j5s 👍 Blev HU-battla välhängd inatt. Otroligt roligt 4 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 22 Mars , 2023 Rapport Share Postad 22 Mars , 2023 Välhängd måste vara Välbärgad så kass som han är. väldig rolig motsåndare av uppenbara skäl! gg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 22 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2023 5 timmar sedan, säger Rhetoric : Välhängd måste vara Välbärgad så kass som han är. väldig rolig motsåndare av uppenbara skäl! gg Skulle säga att han ganska enkelt är en topp3 spelare på nivån faktiskt. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 22 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2023 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 22 Mars , 2023 Rapport Share Postad 22 Mars , 2023 1 timme sedan, säger soldado9 : linky no worky. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 22 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2023 2 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 22 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2023 Väntar fortfarande på HU-battle vs GTO_båten.. Kommer livesändas på twitch obv. Annars möter jag gärna någon annan av stora stygga vargarna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 22 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2023 Topp 5 svs /4 /5 1. Soldado9 2. Molki 3.välhängd 4.kekset/ BRA_SPRING 5. ?? 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeRemy Postad 23 Mars , 2023 Rapport Share Postad 23 Mars , 2023 Tror du det finns det någon svs reg som hade klarat ett drogtest vid inloggning nuförtiden? Facit på Fillen HU? 1rep max i denna maskinen? gl hf 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 23 Mars , 2023 Rapport Share Postad 23 Mars , 2023 5 timmar sedan, säger StoffeRemy : Tror du det finns det någon svs reg som hade klarat ett drogtest vid inloggning nuförtiden? Facit på Fillen HU? 1rep max i denna maskinen? gl hf Haha. Satt morgonkaffet i halsen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 23 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2023 Update Soldado9 är absolut INTE en toppspelare i poolen, GN Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 23 Mars , 2023 Rapport Share Postad 23 Mars , 2023 6 minuter sedan, säger soldado9 : Update Soldado9 är absolut INTE en toppspelare i poolen, GN Spoiler: Ditt namn finns med på min kommande powerranking Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 23 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2023 7 timmar sedan, säger StoffeRemy : Tror du det finns det någon svs reg som hade klarat ett drogtest vid inloggning nuförtiden? Facit på Fillen HU? 1rep max i denna maskinen? gl hf Har krossat Fillen HU, men han är en mycket bättre spelare än mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 24 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2023 Tjena Kamrater. Har några veckor off från pokern. Är och firar i Malta att jag blir gubbe på riktigt: Har haft maxade senaste 5 månade inom pokern. Jag vill tro att jag har blivit en bättre spelare. Jag tar gärna emot både negativ och positiv kritik. Jag har satt riktigt höga mål på 2023 både pokermässigt och i livet generellt. Jag har spelat på svs högsta nivåer senaste månaderna och mött dom flesta regsen som garanterat studerat mer poker än mig och runnat 1000-tals händer. Mina tuffaste motståndare på samtliga nivåer utan inbördes ordning är Molki GTO+ smartnig välhängd Fränmuräna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 24 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2023 12 minuter sedan, säger soldado9 : Tjena Kamrater. Har några veckor off från pokern. Är och firar i Malta att jag blir gubbe på riktigt: Har haft maxade senaste 5 månade inom pokern. Jag vill tro att jag har blivit en bättre spelare. Jag tar gärna emot både negativ och positiv kritik. Jag har satt riktigt höga mål på 2023 både pokermässigt och i livet generellt. Jag har spelat på svs högsta nivåer senaste månaderna och mött dom flesta regsen som garanterat studerat mer poker än mig och runnat 1000-tals händer. Mina tuffaste motståndare på samtliga nivåer utan inbördes ordning är Molki GTO+ smartnig välhängd Fränmuräna Fillen är tuff också. STNNN vill jag dock helst aldrig möta igen då han sitter på sådant jäkla spring mot mig Det finns många flera duktiga som jag säkert glömmer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
33sunshine Postad 24 Mars , 2023 Rapport Share Postad 24 Mars , 2023 1 timme sedan, säger soldado9 : Tjena Kamrater. Har några veckor off från pokern. Är och firar i Malta att jag blir gubbe på riktigt: Har haft maxade senaste 5 månade inom pokern. Jag vill tro att jag har blivit en bättre spelare. Jag tar gärna emot både negativ och positiv kritik. Jag har satt riktigt höga mål på 2023 både pokermässigt och i livet generellt. Jag har spelat på svs högsta nivåer senaste månaderna och mött dom flesta regsen som garanterat studerat mer poker än mig och runnat 1000-tals händer. Mina tuffaste motståndare på samtliga nivåer utan inbördes ordning är Molki GTO+ smartnig välhängd Fränmuräna Molki/smartnig/välhängd var otippade kandidater enligt mig. 🤷 kul med rankings. Bra köttat och grattis till gubbe! 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts