HampusGabriel Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan (redigerade) 10 minuter sedan, säger massive : multiway-pott med oblockade händer som kan träffa jing? Hur tänker du att UTG + BTN range ser ut? 10 minuter sedan, säger massive : Han har sin range på 10%, som han 3bettar 10%, oavsett position eller action. Så du tror inte han 3b mer mot 2,5x öppnign istället för 3,5x öppning? Och detta är en squeeze, brukar ligga lägre än 3b 10 minuter sedan, säger massive : förlorar lite EV här och där, Både 54s och 98s är -EV, satt om du nu vill vidga din range mot tighta ranger så spela hellre 0ev händerna än att ta -ev händerna. Glöm ej att räkna med raken att den är massiv på 10NL i dina uträkningar Redigerad 1 timme sedan av HampusGabriel rake Citera
massive Postad 51 minuter sedan Författare Rapport Postad 51 minuter sedan 25 minuter sedan, säger HampusGabriel : Hur tänker du att UTG + BTN range ser ut? Jag vet hur dom ser ut. UTG: GTO RFI, för låg 3+4bet. stationär okreativ som spelar fitorfold post. BTN: Raisar stål och synar med resten av rangen. Alla par,SC,broadways. för låg 3+4bet. stationär okreativ som spelar fitorfold post. 25 minuter sedan, säger HampusGabriel : Så du tror inte han 3b mer mot 2,5x öppnign istället för 3,5x öppning? Absolut inte. Han har sina händer och sina sizes och sina linjer och sina spots han spelar exakt likadant oavsett. Min gissning är att du grovt överskattar dessa spelares förmåga, och hur långt ifrån GTO dom spelar. 25 minuter sedan, säger HampusGabriel : Både 54s och 98s är -EV, satt om du nu vill vidga din range mot tighta ranger så spela hellre 0ev händerna än att ta -ev händerna. Ska definitivt ta en djupkoll på detta! Tack. Jag hellre tar "dolda" händer med nötpotential som SC,Axs och par och gör sånt här istälelt för broadways och Ax som lätt är dominerade. 25 minuter sedan, säger HampusGabriel : Glöm ej att räkna med raken att den är massiv på 10NL i dina uträkningar Tack! Ja den är 14bb/100 i skrivande stund på /1 Citera
HampusGabriel Postad 19 minuter sedan Rapport Postad 19 minuter sedan 31 minuter sedan, säger massive : Alla par,SC,broadways. för låg 3+4bet 31 minuter sedan, säger massive : Jag hellre tar "dolda" händer med nötpotential som SC,Axs och par och gör sånt här istälelt för broadways och Ax som lätt är dominerade. Tänker du inte att 54 blir dominerad också? Citera
HampusGabriel Postad 19 minuter sedan Rapport Postad 19 minuter sedan 31 minuter sedan, säger massive : Min gissning är att du grovt överskattar dessa spelares förmåga, och hur långt ifrån GTO dom spelar Märkligt påstående då jag möter dessa spelare varje dag Citera
Recommended Posts