Gå till innehåll

Fortfarande har inte syndaren vaknat. Eller blivit bättre på poker.

Recommended Posts

Postad

den här leken är inte för mig :) menn jag har jagat EV i 25 år nu, svårt att se någon har så jäkla kul längre at that point haha

jag klockar in, och jag klockar ut. Skulle ha slutat för längesedan om de inte vore så bra penki som det faktiskt är för mig, har dessutom målat in mig i ett hörn arbetslivsmässigt så någon karriär som betalar räkningarna på sidan om har jag inte att falla tillbaka på, så räkna gem it is, och så får man se till att ha roligt utanför jobbet :)

Postad
54 minuter sedan, säger killerwolf2 :

jag klockar in, och jag klockar ut.

om man får fråga, vad för games å vilka stejks? Bara för man är sådär lagom nyfiken :) 

55 minuter sedan, säger killerwolf2 :

och så får man se till att ha roligt utanför jobbet

Viktigt!

vad e det roliga för dig?

Postad
6 timmar sedan, säger massive :

Att spela dåligt och förlora är lugnt. Jag har spelat skit senaste veckan. Då är det nått man kan fixa. Det är nått man kontrollera.Ta stolpillret i fel hål och gå vidare.

Att spela skitbra och ändå backa rakt ut, det är det värsta.

Jag har lätt spelat min bästa poker idag och igår på mkt länge.

Jag bluffade av en stack mot sämsta 2kr's Regen idag som ett jävla mongo, och små misstag hit och dit,fine.

Men att känna att man spelar nära sin högsta nivå, kontrollerat, beräknande, lugnt och fint, och sen ändå bara förlora och förlora och förlora och förlora. Och sen förlora lite mer. Och efter det förlora ännu mer. Å sen kan vi väl förlora lite mer som avslutning.

image.thumb.png.c1a1b7823cd2b1b4152336344c888b47.png

Vem är sämsta regen?