massive Postad 11 timmar sedan Författare Rapport Postad 11 timmar sedan Ajuste, spelade 50öres idag åxå för första gången på länge. det va kul som vanligt. Btw, jag går B137% på flop innan vi får in det på turn. Standard. Citera
massive Postad 11 timmar sedan Författare Rapport Postad 11 timmar sedan 2 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Jag hade 55 😘 Kakkalorum och skitsnack. Skämta. well played sir Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Fyfan va allt är wow wow yää yää nu alltså. 1 Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Wow Yää Wow yää Nää nu blire testa Unibet en stund. Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 13 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Hur ser augusti ut tot? 😬👀💀 Fråga mig igen när jag haft några plussdagar. du kommer märka det när det inte är en bitter sarkastisk ton som dominerar här i dagboken Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Nä nu orkar jag inte mer idag. Börjar med att X/R turn rakt in i holkad nöt. AI turn. Hejja hejja Min första tanke va syn. Men sen tänker jag att så jävla dåligt kan dom väl inte få in det? Snygg syn med AJ Gonatt! Citera
Recommended Posts