massive Postad 11 timmar sedan Författare Rapport Postad 11 timmar sedan Tåget tuffade tuffade tuffade. Jag skyffla in kol. Jag bluffade bluffade bluffade Rakt in i stål Det här tillfället Borde vart öppet mål Men istället Grävde jag mig ett hål Jag förtjänar en prutt i fejjan Som är både rutten och blöt för att jag synar av rebbeccagoat med andranöt Nu blir det skämskudde och grin över en graf som en gång va fin medans dom sitter där och myser med ett onskefullt flin Gubben är kass och stigen är krokig Men nästa pass ska inte gubben va tokig Jag ser målet Fastän resan är lång och vi kommer att kravla upp ur hålet ännu en gång Citera
ShipThat$$ Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan 15 minuter sedan, säger massive : Jag förtjänar en prutt i fejjan Som är både rutten och blöt för att jag synar av rebbeccagoat med andranöt LOL 🤣 henne synar man knappt av 89hh på QTJhhh om hon ställer rofl 29 minuter sedan, säger massive : Jag är påverkad av alla kommentarer som. "Hur uppfattar han min 3bets-range" Om nån som inte vet vad en range är. Eller: "Vad tror han att jag har här på river!?!" Om nån som inte bryr sig vad du har, utan tänker "jag har triss och kommer fan inte lägga mig" Ja om vi vet att vi spelar mot nån blåval är det ju mer såna resonemang som gäller. Älskar för övrigt när en 85/0/0 limpar bvb och man som bb checkar sin 67o, flop K23r, check check, turn 4x check check, river 5x och valen klickar pott -> vi svarar självfallet med all-in 250bb eff och får snapsyn av J6 1 Citera
Lobo Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan (redigerade) Nivå 0 – Jag bryr mig inte ens <- 😎 Nivå 1 – Vad har jag? Nivå 2 – Vad har de? Nivå 3 – Vad tror de att jag har? Nivå 4 – Vad tror de att jag tror att de har? Nivå 5 – Vad tror de att jag tror att de tror att jag har? <- 😀 Redigerad 11 timmar sedan av Lobo 1 Citera
ShipThat$$ Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan En mix av nivå noll och fem ❤️ Citera
Lobo Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan 2 minuter sedan, säger ShipThat$$ : En mix av nivå noll och fem ❤️ Blir helt snurrig av nivå 5. 1 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Här sitter vi då äntligen tillsammans 1 Citera
massive Postad 9 minuter sedan Författare Rapport Postad 9 minuter sedan 1 timme sedan, säger massive : Här sitter vi då äntligen tillsammans Boys in the hood Citera
massive Postad 1 minut sedan Författare Rapport Postad 1 minut sedan Sicken jävla skitdag. Först spelar man skit. Sen går det skit. Sen ere skit. Å så känns det skit. Å så e man förkyld. Å så e man gnällig. Å sen går man å lägger sig. Va nere i hålet 1800 back som värst, växlade upp å ersatte hälften av mina NL10 med NL25 och gasade i uppförsbacken på Unibet, kvällen bjöd på fisljummet B/E så rövade tillbaka hälften allafall till 900- för dagen. Glad för det. Kunde vart så innåthelvette mkt värre. Nya tag imorgon! Citera
Recommended Posts