massive Postad 7 timmar sedan Författare Rapport Postad 7 timmar sedan Viktigt att påminna sig om när allt går skit och man känner sig sämst i världen. 1 Citera
ShipThat$$ Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan vad betyder blå tag? x) skrattade när du slog upp på turn haha Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 21 minuter sedan, säger ShipThat$$ : vad betyder blå tag? 2016 skapade jag ett färgkodsystem som jag aldrig aldrig skulle gjort ha det idag. Men det sitter så hårt i muskelminnet att jag kan inte ändra. Haha. Jag försökte för 1 månad sen att göra ett nytt system, byggde om allt. La tid och möda. Försökte spela. Det blev total mindfuck Det gick inte. Turkosblå/cyan är en mellanhög VPIP,hög PFR combo som har både e 3+4bet range, som inte bara bettar träff post, men kan åxå va en 35/32 spew Ja du hör hur det är ställt. 21 minuter sedan, säger ShipThat$$ : skrattade när du slog upp på turn haha 1 Citera
ShipThat$$ Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan haha låter väldigt invecklat jag rockar mest orange för reg, röd för nit, gul för vettefan och grön för fisk. går mer på direkta notes 1 Citera
KlonkSteve Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Grön - lös passiv fisk. Blå - NIT Röd - std reg Orange - LAG Lila - Aggrofisk Kört detta upplägget ända sedan Moneymakers dagar! Tänker också att man inte behöver ha för många färgkodningar, är liksom menat att endast ge ett hum om bordet man sitter på. HUDen gör ju detalj jobbet sen. 1 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 14 minuter sedan, säger ShipThat$$ : haha låter väldigt invecklat hmm. e väl typ LAG jag siktade på från början, nu ere mest, har han en raiseknapp överhuvudtaget? Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 6 minuter sedan, säger KlonkSteve : Kört detta upplägget ända sedan Moneymakers dagar! Det är sånt här som får en att inse att man inte är ung längre. När vare 2003? Som häromdan, nån sa att 2008 va "back in the day" det tyckte jag låt konstigt, det va väl typ några år sen? 1 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 8 minuter sedan, säger KlonkSteve : Tänker också att man inte behöver ha för många färgkodningar, är liksom menat att endast ge ett hum om bordet man sitter på. HUDen gör ju detalj jobbet sen. Jag har några fler Men inte överdrivet många. Citera
Recommended Posts