massive Postad Måndag kl 18:53 Författare Rapport Postad Måndag kl 18:53 Tjena! Nån som är bra på 6+ shortdeck härinne? Vill hitta bra material. ( inte nybörjar-grejer, färg slår kåk) men på youtube ere skralt, och alla sidor verkar inte va uppdaterade på 5+ år. Nått tips? Hittat nån sida, rangeconverter med en solver, nån som vet om den e legit? Annars ere typ bara sixplusholdem som inte verkar uppdaterad alls, jag hittat. Annars undrar jag om nån vet va en bra/ok/acceptabel winrate ligger på i ett 6-handat, 1 ante+BUante spel? Jag har ingen aning. Har 17,341 händer med +1400 antes, så 8 ante/100 innan raken. På GG, är det så enkelt som att jämföra pokercraft-resultat (ej rake inräknat) med saldo, och diffen är hur mkt jag har rake'at? (saldo in - session - saldo ut - jämföra - diffen - rake) ??? Pussåkram! Citera
Fiskpinnen Postad Måndag kl 18:57 Rapport Postad Måndag kl 18:57 Spelade professionellt i 2 år 2020-2022, skicka PM så kan jag nog svara på en del av dina frågor! Citera
massive Postad Måndag kl 19:28 Författare Rapport Postad Måndag kl 19:28 30 minuter sedan, säger Fiskpinnen : Spelade professionellt i 2 år 2020-2022, skicka PM så kan jag nog svara på en del av dina frågor! PM! Citera
Recommended Posts