GTOBåten Postad 27 November , 2017 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2017 (redigerade) 3 timmar sedan, säger brusig1 : Skrattade så jag grät när jag såg videon ovan... Nyfiken på vad era känslor är ni som försvarar bcash, möjligt att ni gråter av andra anledningar. muh whitepaper muh fees muh blocksize muh satoshis vision muh core censorship Redigerad 27 November , 2017 av GTOBåten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Modigakatten Postad 28 November , 2017 Rapport Share Postad 28 November , 2017 Påskägg IF Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 November , 2017 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2017 Den 11/8/2017 kl 14:18, säger GTOBåten : Mot $10K idag! Andra gången gillt nu då! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 November , 2017 Rapport Share Postad 28 November , 2017 Årets julklapp? https://hodlmoon.com/ 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 November , 2017 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2017 10 timmar sedan, säger GTOBåten : Andra gången gillt nu då! 3 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Årets julklapp? https://hodlmoon.com/ Definitivt! Vi vet alla vilken tröja de stygga barnen får! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TrolliNorr Postad 28 November , 2017 Rapport Share Postad 28 November , 2017 Set for life jackpot itt GTO? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 November , 2017 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2017 36 minuter sedan, säger TrolliNorr : Set for life jackpot itt GTO? Inte när Bitcoin går till 0 som PF har förutspått! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 November , 2017 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2017 Den 11/20/2017 kl 09:53, säger GTOBåten : Om jag aktivt tradade crypto skulle det nog vara en rätt bra timing att ligga utanför kommande 1-2 veckorna och se hur detta plays out. lol tur man inte tradar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 28 November , 2017 Rapport Share Postad 28 November , 2017 1 timme sedan, säger GTOBåten : Inte när Bitcoin går till 0 som PF har förutspått! Du skulle köpt bitcoin cash istället :((( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 November , 2017 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2017 Just nu, säger minibiff : Du skulle köpt bitcoin cash istället :((( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 28 November , 2017 Rapport Share Postad 28 November , 2017 Grattis! Ett bra tillfälle hämta hem lite vinst? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 November , 2017 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2017 2 minuter sedan, säger DavidDuzak : Grattis! Ett bra tillfälle hämta hem lite vinst? Tack! Ja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 29 November , 2017 Rapport Share Postad 29 November , 2017 https://www.wsj.com/articles/nasdaq-plans-to-launch-bitcoin-futures-in-first-half-2018-1511968313 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 1 December , 2017 Rapport Share Postad 1 December , 2017 (redigerade) BTC krossar, stejksen krossar .. Std! Edit: Fick även vinna goda pengar häromdagen på procentköp när min gode vän bumhuntade vår svenska konung på väldigt väldigt höga nivåer Redigerad 1 December , 2017 av brusig1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 2 December , 2017 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2017 Badbeats på 10/10CC genererar definitivt mer intresse än grafer på 20kr/handen. Antar #1 är lättare att relatera till för 99.9% av PF! BTC mot nya aths, CME futures 2 veckor bort! Ser vi $20k innan nyår? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 2 December , 2017 Rapport Share Postad 2 December , 2017 (redigerade) 3 timmar sedan, säger GTOBåten : Badbeats på 10/10CC genererar definitivt mer intresse än grafer på 20kr/handen. Antar #1 är lättare att relatera till för 99.9% av PF! BTC mot nya aths, CME futures 2 veckor bort! Ser vi $20k innan nyår? Nix. Det är inte primära anledningen, det är mer "story" bakom CC-hh´sen, det är mer kärlek vid tangenterna, här har det copypastas en bild och två meningar som är orelaterat till själva månadsgrafen. Ingenting om vem som har fått spö, eller vad för games. Jag har t.ex. inte den blekaste om vem brusig1 är och jag har väl i mitt tycke hyfsat koll på vilka som hänger på pf.nu..? Blir ruskigt svårt få några som helst känslor då, hitta på något skit även om det var det gamla vanliga "jag scriptade en massa games och det gick bra", en story! då lyssnar vi. Du känner hen, vi gör inte det. motherofgod.gif så dåligt nya pf blev hehe. Redigerad 2 December , 2017 av killerwolf2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 2 December , 2017 Rapport Share Postad 2 December , 2017 1 timme sedan, säger killerwolf2 : Nix. Det är inte primära anledningen, det är mer "story" bakom CC-hh´sen, det är mer kärlek vid tangenterna, här har det copypastas en bild och två meningar som är orelaterat till själva månadsgrafen. Ingenting om vem som har fått spö, eller vad för games. Jag har t.ex. inte den blekaste om vem brusig1 är och jag har väl i mitt tycke hyfsat koll på vilka som hänger på pf.nu..? Blir ruskigt svårt få några som helst känslor då, hitta på något skit även om det var det gamla vanliga "jag scriptade en massa games och det gick bra", en story! då lyssnar vi. Du känner hen, vi gör inte det. motherofgod.gif så dåligt nya pf blev hehe. Är ju top 5 i sverige lätt, kanske tom top 1 när det kommer till att dela ut kärlek vid tangenterna, är du sprängd? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 2 December , 2017 Rapport Share Postad 2 December , 2017 13 minuter sedan, säger brusig1 : Är ju top 5 i sverige lätt, kanske tom top 1 när det kommer till att dela ut kärlek vid tangenterna, är du sprängd? ahhh, krillster alltså Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 3 December , 2017 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2017 (redigerade) 7 timmar sedan, säger killerwolf2 : ahhh, krillster alltså Ding ding ding! https://qz.com/1144169/the-ethereum-world-is-now-obsessed-with-breeding-cartoon-cats/ Tar tillbaka allting jag sagt om Ethereum. Ligger nu all in i cryptokitty och ETH, belånad max. Även syrran är inne med lägenhetsnycklarna! To the moooon! Redigerad 3 December , 2017 av GTOBåten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tmir Postad 3 December , 2017 Rapport Share Postad 3 December , 2017 Svårt att avgöra vad som är pinsammast, Eths bästa usercase är digitala kattungar eller att Bitcoin går över till postitlappar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 3 December , 2017 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2017 (redigerade) 5 timmar sedan, säger tmir : Svårt att avgöra vad som är pinsammast, Eths bästa usercase är digitala kattungar eller att Bitcoin går över till postitlappar Inte så mycket att göra åt postit-lapparna. Ur ett investerar-perspektiv är väl juryn fortfarande ute på om det är bra eller inte men håller med om att det är väldigt ironiskt. Inget pinsamt med cryptokittys! Förväntar mig att Vitalik lanserar en enhörnings-ICO med snart. Cryptokitty >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Implementera Segwit Redigerad 3 December , 2017 av GTOBåten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tmir Postad 3 December , 2017 Rapport Share Postad 3 December , 2017 Hade de haft lite självironi så hade de inte lanserat elektroniska katter, utan i stället simulerat tulpanodling. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 3 December , 2017 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2017 36 minuter sedan, säger tmir : Hade de haft lite självironi så hade de inte lanserat elektroniska katter, utan i stället simulerat tulpanodling. Blommor på 1600-talet confirmed early crypto Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 4 December , 2017 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2017 Nu eftersom att Ethereum inte kan hantera några virtuella kissekatter krävs det en hardfork till större blocksize! Tänker kalla den för Shitc... Ethereum Cash, ICO launchar Q1 2018! Mer kissemissar åt Ethereum-folket Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emiiii Postad 5 December , 2017 Rapport Share Postad 5 December , 2017 (redigerade) Vad har ni för tips på exchange om man primärt vill handla bitcoin och ETH genom att sätta in Fiat i form av SEK? Erfarenhet av gdax? Redigerad 5 December , 2017 av emiiii Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts