bzkt Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Måste säga att det är mycket underhållande att se hur nybörjare sitter och snackar om att dared som är en av dom bästa nätpokerspelarna sverige producerat och samma veva tar upp bankrullekrav och att ajabaja han har inte tillräckligt enligt gdailys 3000BB-krav! Herregud. Word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Måste säga att det är mycket underhållande att se hur nybörjare sitter och snackar om att dared som är en av dom bästa nätpokerspelarna sverige producerat och samma veva tar upp bankrullekrav och att ajabaja han har inte tillräckligt enligt gdailys 3000BB-krav! Herregud. lol.. va faan vet du om vad han har i sin br? Antagligen vet han inget om det men det var inte hellar vad han ville säga med sin post. Det han ville få fram, vilket var ganska uppenbart, är det komiska i att ett gäng förmodade låglimitspelare påstår i ett forum att dared möjligtvis inte hade en bankrulle som enligt 3000BB-gränsen inte räcker till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 [...] ajabaja han har inte tillräckligt enligt gdailys 3000BB-krav! Ojojoj, nu kommer Hjort/gdaily bli sura. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 27 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Han maste val haft en betydligt storre BR an 120-140k$? Om jag inte missminner mig så hade Dared - enligt TV4-dokumentären - tjänat drygt två miljoner KRONOR på sin poker. I runda slängar 280 000 dollar. Alltså, någon jätterulle för de högsta borden kan han alltså inte ha haft. 14 inköp. Det kostar att vara proffs. Det kostar att resa, göra buyins, tilta bort pengar och så vidare. Nja, jag tror nog att han mycket väl kan ligga pyrt till med tanke på det jag sett vid borden. Är inte helt säker men vad jag minns sa Darren att han hade dratt in 4 mille iaf. sen är väl dokumentären ganska gammal också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Swede klagade i en annan tråd på bristen på OT i nutidens PF trådar. Här ser jag dock att det finns en grogrund för en OT parad utan dess like. Vårda denna möjlighet, för den är framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 HAR precis fått fram nya uppgifter om att dared spelar wow nuförtiden så här lät det.... he has many different characters, on server Skullcrusher Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Antagligen vet han inget om det men det var inte hellar vad han ville säga med sin post. Det han ville få fram, vilket var ganska uppenbart, är det komiska i att ett gäng förmodade låglimitspelare påstår i ett forum att dared möjligtvis inte hade en bankrulle som enligt 3000BB-gränsen inte räcker till. Jo, fast frågan i tråden var Vad hände med Dared? Eftersom det nu spekulerades i om han har gulat eller inte, är det av stort intresse att veta vad han hade för bankrulle. Var rullen tunn är risken givetvis större att han har gulat. Det har inget med låglimitspelarnas bankrullar att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Antagligen vet han inget om det men det var inte hellar vad han ville säga med sin post. Det han ville få fram, vilket var ganska uppenbart, är det komiska i att ett gäng förmodade låglimitspelare påstår i ett forum att dared möjligtvis inte hade en bankrulle som enligt 3000BB-gränsen inte räcker till. Jo, fast frågan i tråden var Vad hände med Dared? Eftersom det nu spekulerades i om han har gulat eller inte, är det av stort intresse att veta vad han hade för bankrulle. Var rullen tunn är risken givetvis större att han har gulat. Det har inget med låglimitspelarnas bankrullar att göra. Ord! Dessutom spelar jag konstant underfinansierad själv och lite skvaller och spekulationer om storspelarna kan väl alltid vara kul. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zoogin Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Måste säga att det är mycket underhållande att se hur nybörjare sitter och snackar om att dared som är en av dom bästa nätpokerspelarna sverige producerat och samma veva tar upp bankrullekrav och att ajabaja han har inte tillräckligt enligt gdailys 3000BB-krav! Herregud. Underhållande ja...precis som ovan citerade postning är lika underhållande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 har ingen aning när dokumentären gjordes eller vad han har/hade för rulle eller om han gulat eller inte, men Dared själv sa att han plusade litte över 500.000$ under 2004......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimpman Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 när jag snacka med han så sa han 600k$ på laddies å 600k$ sen han börja på prima... så han lär inte ha gulat.... men gått tungt på nätet ett tag lär det ha gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DallasTower Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Han maste val haft en betydligt storre BR an 120-140k$? Om jag inte missminner mig så hade Dared - enligt TV4-dokumentären - tjänat drygt två miljoner KRONOR på sin poker. I runda slängar 280 000 dollar. Alltså, någon jätterulle för de högsta borden kan han alltså inte ha haft. 14 inköp. Det kostar att vara proffs. Det kostar att resa, göra buyins, tilta bort pengar och så vidare. Nja, jag tror nog att han mycket väl kan ligga pyrt till med tanke på det jag sett vid borden. Om inte JAG minns helt fel så hade han tjänat in runt 10 miljoner SEK och skulle sluta då han hade 20... Men vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2005 Ja det kvittar väl nu när han fastnat i knarket värre än heroin, ja WOW är det jag pratar om, fnissk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2005 Ja det kvittar väl nu när han fastnat i knarket värre än heroin, ja WOW är det jag pratar om, fnissk. Och vad är wow ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andben Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2005 blizzard's World of Warcraft... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2005 Han får "farma" och sälja rätt många lvl 60-karaktärer om han ska behålla sin tidigare snittinkomst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2005 Darren torska allt mot tiltjohan............. ä detta sant?????? edit: jag bluffa tiltjohan igår på live cg. löööööööööölllllllllll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zind Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2005 hmm jag vet en sak iallafall, 3 6or e svårslaget i de läget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indrivaren Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2005 hmm jag vet en sak iallafall, 3 6or e svårslaget i de läget.. WORD ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Han sitter med 20 000 Dollar på Expekts 100/200 Bord nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus016 Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 LIF = Dared ?!?! båda är ifrån säter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StarletRox Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Han spelade igår också, antar att han är back on track. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finnish_fox Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 lirar 100/200 NL på prima nu. Borne Again Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indrivaren Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Dared, Tipex och swedishsanta sitter på 100/200 bordet just nu och slaskar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 LIF = Dared ?!?! båda är ifrån säter Jo, för det bor nog bara 2 människor i Säter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts