Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


db_brante

Recommended Posts

  • Svars 444
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Reggade mig på Bestpoker för en stund sen. Enda andra B2B-siten som jag har konto på är 24H.

 

Kan logga in på bestpokers hemsida men inte i pokerklienten... När jag ber att få mitt username och password sänt till mig (via autorespons) så blir mina inloggninsuppgifter till 24H's client skickad till mig!!! Öh, voffodådå?

 

/TF

 

*edit* tog supporten en halvtimme att fixxa... lite imponerad faktiskt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeees hehe fan va illa... satte in 310 € med neteller och när jag skulle föra över till poker kontot så står det nåt i stil me transfer problems blabla contact support.. Sen ser jag att mitt saldo är 0.00 på både poker och det andra kontot :) skitkul start ! skickade iväg ett mail till supporten och väntar nu på svar

 

 

hejhopp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeees hehe fan va illa... satte in 310 € med neteller och när jag skulle föra över till poker kontot så står det nåt i stil me transfer problems blabla contact support.. Sen ser jag att mitt saldo är 0.00 på både poker och det andra kontot :) skitkul start ! skickade iväg ett mail till supporten och väntar nu på svar

 

 

hejhopp

 

Hände mig också nu. 0 € balance

 

Jag kan inte loga in med best poker login namn , och när man försöker få login namn och pass från klienten så får man 24hpokers.

 

..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror det är standard att det inte fungerar som ny hos bestpoker. Precis likadant var det för mig.

Ett par mail senare så kunde jag logga in och pengarna fanns där igen. Supporten var riktigt snabb på att svara, även sent på kvällen. Inte illa!

 

Någon som vet ifall det ska stå någonstans i cashier om den bonus man har innestående? Det enda som står är antalet VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står ej hur mycket man har kvar för att cleara bonus, men det är väl inte så svårt att hålla reda på elller....

 

Nej, det är inte svårt att hålla reda på det. Har man problem med det så har man nog problem med mycket... ;)

 

Näe, vad jag funderade på var ifall det någonstans skulle stå att man hade signat upp med en bonuskod. Jag vet att det stod det när man gjorde insättningen. För mig (som för många andra tydligen) så strulade det rätt rejält när jag skulle börja regga mig. Så jag min undran var mer ifall bonuskoden kanske på något sätt försvunnit i processen. Men ska den inte stå någonstans i cashiern eller någon annanstans när jag väl fått igång allt så är det ju lugnt.

 

EDIT: Jag spelade min första session på det här nätverket igår och min spontana reaktion är att det verkar vara bättre spelare här än på tex Prima. Någon som har några kommentarer kring det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker att signa up på bestpoker nu. Men bonus koden "pokerforum120" fungerar ju inte? Har även provat med "pokerforum50".. Vad ska det vara för kod?

 

Går ju även bara att sätta in 200 Euro med VISA kort. Kan ju inte maximera bonusen då. Vet att man kan använda Netteller men större delen av spelarna som kommer att signa där lär ju inte använda sig av det. (?)

 

Så ifall någon vet vad bonus koden är så vore jag tacksam ifall ni skriver det här så fort som möjligt :)

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Potten måste upp i €10 för att handen ska räknas som rakad

 

10 Euro!! Inte lätt för en nybörjare att cleara bonusen då. Varför kan man inte hitta rake-strukturen på deras site innan man signar upp? Eller kan man det?

 

Klicka på Poker School och bläddra ner till Rake

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

striker, ingen fara. :)

 

Kornone, nej det är 300VIP för pokerforum120 och 200VIP för pokerforum50 (som inte längre är aktiv), dock så gäller den koden och VIP-krav för vilken du signat under.

 

Ta fortsätt bonussnack i bonustråden, tack!

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har några frågor om BestPoker.

 

Vilka bord finns det där? 0.25/0.5 NL 0.5/1 NL?

Är det mycket folk som spelar och hur är motståndet på dom nivåerna? Om man ska försöka cleara en bonus på BestPoker, är det helt omöjligt att cleare på de låga borden eller vad tycker ni?

 

Sen när det gäller 120bonusen. Är det 300 VIP poäng som gäller även om man inte maxar bonusen?

 

Läst igenom hela denna tråden men hittade inget om detta.

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...