Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


db_brante

Recommended Posts

  • Svars 444
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kostar det något att göra överföringar mellan personer inom B2B? Tänkte att ett sätt för att komma runt avgiften på uttaget på €10 var att skicka pengarna till mitt Unibetkonto och ta ut pengarna där.

 

Du kan inte skicka mellan en b2bklient och unibet. Antagligen för att motverka detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kostar det något att göra överföringar mellan personer inom B2B? Tänkte att ett sätt för att komma runt avgiften på uttaget på €10 var att skicka pengarna till mitt Unibetkonto och ta ut pengarna där.

 

Du kan inte skicka mellan en b2bklient och unibet. Antagligen för att motverka detta.

 

Går det skicka till andra B2B klienter eller är det bara Unibet som spärrat detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja kolla här...tycker mailet känns lite skumet då jag inte lirat nån turnering hos dom....kanske nån hacker vem vet

 

Subject : Invitation to play in a EURO 40,000 freeroll!

 

| | | Inbox

 

 



Dear Player,

 

You were playing a tournament when our Internet poker site was targeted by a

DDoS attack on July 27th. This resulted in a messy situation where our running

tournaments had to be cancelled. To make a small compensation to all players

that played in a tournament at that time we have decided to invite you to a

large freeroll tournament. It will be absolutely free to enter the tournament

and a minimum of EUR 20 will be added to the prize pool for every player

participating.

 

The freeroll tournament will be conducted in three heats and we invite you to

choose your preferred start date from any of the two days; Friday the 12th of

August (Heat 2) or Saturday the 13th of August (Heat 3). The 50 best players

from each heat will play in the final that takes place the following Sunday the

14th of August. All tournaments will start at 7:00 pm (CET). The tournaments

will be Texas NL freeze out and we guarantee at least EUR 40,000 in the prize

pool. Please note that the different heats may consist of different number of

players.

 

To be registered for the freeroll you need to reply to this email at the latest

on Tuesday the 9th of August and let us know what qualification heat you would

like to play (Heat 2 or Heat 3). To avoid misunderstandings please also give us

your nickname in the reply mail.

 

Kind regards,

 

Customer Support Service

Bestpoker

 

 

 

 

mailet kommer ifrån support@bestpoker.com

 

vad ska man tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag upplever nu massiva problem.

 

Jag kan inte logga in på pokerklienten, det är väl samma användarnamn och lösenord som på huvudsidan?

 

Mina pengar har försvunnit över natten (satte in via neteller).

 

Jag kan logga in på huvudsidan men kan inte längre komma åt konto/transaktioner etc

 

Jag har skickat mail till supporten från två olika addresser utan svar, Den interna funkar inte eller? Svarar supporten på mail Fredag eftermiddag, Lördag?

 

Finns det ett telefonnummer?

 

EDIT:

Ok, allt är löst, fem min efter att jag postade här. Inte konstigt att det går lite trögt när supporten sitter och pollar forumet hela tiden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte precis sätta in 400eur från mitt visa-kort på bestpoker! Nu visar det sig att man MAX kan sätta in 200eur per dag??? CC-begränsing...

 

Någon som vet hur man löser detta problem så man kan få max-bonusen på 120eur när man sätter in 400-eur? Vill använda mitt Visa och inte neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Errr.... helt klart väldigt väldigt underkänt! Skapar konto, sätter in pengar....

 

 

.... och så kan man inte logga in. Jättenajs! Supporten via hemsidan säger "You must enter text" när man skriver i sina problem och klickar på send. Micket fiiiint. Eller inte. Skärpning! Ska man lira på en sajt så får det ju ABSOLUT inte börja med sådant här krångel! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Errr.... helt klart väldigt väldigt underkänt! Skapar konto, sätter in pengar....

 

 

.... och så kan man inte logga in. Jättenajs! Supporten via hemsidan säger "You must enter text" när man skriver i sina problem och klickar på send. Micket fiiiint. Eller inte. Skärpning! Ska man lira på en sajt så får det ju ABSOLUT inte börja med sådant här krångel! :(

 

troligen behöver du bara aktivera kontot. Det kommer ett automatiskt mejl med en aktiveringslänk.

 

Har du inte fått nått sånt mejl så är det bara att mejla supporten så aktiverar de ditt konto manuellt. Inga problem alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir jag riktigt nervös. Jag har precis satt in 385€ på bestpoker. Det godkänndes och de msyntes direkt i cashiern. Jag laddade då hem klienten och skulle logga in, blev login faled. Jag gick in i min cashier och såg att man kanske skulle föra över pengar till pokerkontot. SÅ jag tryckte då på överför, då kom det upp:

För tillfället går det inte att överföra pengar till denna spelmodul. Var vänlig kontakta support!

 

Sen så försvann pengarna från kontot.

 

Har jag gjort nåe fel??

 

Kan tillägga att jag precis lirat på Unibet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...