Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


db_brante

Recommended Posts

  • Svars 444
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du sa att man har lika stor användning av sina poäng hos BestP som hos HeyP. Tjänar jag ihop 20000 VIP hos HeyP kan jag få en iPod eller en PSP. Vad får jag hos BestP?

 

För mina nuvarande intjänande VIP poäng, 5 000, skulle jag få en ipod eller liknande skrev killen i mitt mail. (Du kan få en kopia om du vill). Vad det är för ipod vet jag dock inte. Dock tyckte han att jag skulle vänta och samla för att få en resa till Barcelona el något annat ställe. Skulle även komma med egna förslag, så jag har skickat ett mail och väntar på svar.

 

Men men, anledningen till att jag skrev här, var att du skrev att man inte hade någon användning för sina VIP poäng på BestPoker. Vilket man alltså har. Verkar vara minst lika bra som HeyP. Om inte bättre.

 

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du sa att man har lika stor användning av sina poäng hos BestP som hos HeyP. Tjänar jag ihop 20000 VIP hos HeyP kan jag få en iPod eller en PSP. Vad får jag hos BestP?

 

För mina nuvarande intjänande VIP poäng, 5 000, skulle jag få en ipod eller liknande skrev killen i mitt mail. (Du kan få en kopia om du vill). Vad det är för ipod vet jag dock inte. Dock tyckte han att jag skulle vänta och samla för att få en resa till Barcelona el något annat ställe. Skulle även komma med egna förslag, så jag har skickat ett mail och väntar på svar.

 

Men men, anledningen till att jag skrev här, var att du skrev att man inte hade någon användning för sina VIP poäng på BestPoker. Vilket man alltså har. Verkar vara minst lika bra som HeyP. Om inte bättre.

 

Over and out.

 

Du får gärna berätta mer om dessa erbjudanden :) en resa till barca vore fint, hur många VIP? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Jag reggade bestpoker under Augusti (via forumets länk) men lyckades inte sätta in några pengar med mitt VISA ...hur skumt som helst.

 

Jag har två frågor:

 

1. Man man nu i efterhand sätta in pengar och få en bonus? Vilken kod skall jag då skriva in? Har ju konto men har inte satt in pengar.

 

2. Kan man få t-shirten utan att ha hunnit spela?

 

3. Kan man få utan Markolios autograf ...hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...