Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


db_brante

Recommended Posts

Vilka bord finns det där? 0.25/0.5 NL 0.5/1 NL?

Är det mycket folk som spelar och hur är motståndet på dom nivåerna? Om man ska försöka cleara en bonus på BestPoker, är det helt omöjligt att cleare på de låga borden eller vad tycker ni?

 

Lägsta borden är NL 0.25/0.5.

 

Jag har bara spelat ett par sessioner där men kan väl säga att motståndet är ungefär som på de flesta 0.25/0.50 bord på andra sajter.

 

Att cleare en bonus på NL 0.25/0.5 är inga problem alls. Det finns bra mycket sämre bonusar än den här, så tveka inte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 444
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Reggade mig på Bestpoker för en stund sen. Enda andra B2B-siten som jag har konto på är 24H.

 

Kan logga in på bestpokers hemsida men inte i pokerklienten... När jag ber att få mitt username och password sänt till mig (via autorespons) så blir mina inloggninsuppgifter till 24H's client skickad till mig!!! Öh, voffodådå?

Samma här, tycker hela skiten stinker.

Sånt här ska ju fungera direkt, ska inte behöva kontakta support det första man gör. (Även om nu supporten är kvick)

 

Dåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer än jag som har problem med klienten. Efter att jag har installerat klienten, så startar den inte ens. Nån som vet vad processen heter, tror jag hade en som hette client och sen javamotorn som drog igång, men inget program som startade...

Löste det sig för dig?

Jag har samma problem. Ser processerna men icket GUI dyker upp.

 

Edit: Det kom upp till slut. Det tog ett par minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med klienten, "Failed to login", inga problem att logga in på hemsidan. Har aktiverat kontot och satt in en slant. Jag har precis mailat supporten. Får se hur det går.

Detsamma hände mig. Supporten löste det på ca 30 minuter... Men det är lite konstigt att vi är flera som har drabbats av samma problem... Mjaja, de fixxar ju det iaf...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om du inte kan logga in så beror det nog snarare på något fel hos 24hpoker. Eftersom bestpoker bara är ett skin?
När jag reggade mig på bestpoker hade jag redan konto på 24H. Eftersom jag inte kunde logga in med mina uppgifter så klickade jag på knappen "email me my password and username" i bestpokers inloggningsfönster... Blev lite förvånad när de mailade mig mina inloggningsuppgifter till 24H... Så nog hade de lite teknikstrul den dagen... Men, som sagt, det löste ju säg...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tog 3 minuter.. TRE minuter, sen kom mailet. "The problem is fixed".

Fick dock inget svar på vad det var för problem, bara att det var löst.

 

Javisst, det är väl bra jobbat.

Men att man överhuvudtaget ska behöva kontakta support det första man gör för att få spela är riktigt uselt.

 

Dessutom tycker man ju att dem borde löst detta problem nu, med tanke på hur många bara här som haft likadana problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om du inte kan logga in så beror det nog snarare på något fel hos 24hpoker. Eftersom bestpoker bara är ett skin?

 

Och 24hpoker är ett skin i B2B nätverket......

 

Eh? Förvisso är det b2b poker som äger nätverket. Men du får väl ändå inga mail ifrån b2b poker om du frågar om support? Det är helt och hållet 24hpoker som driver pokern. Därför skrev jag så. BESSERWISSER! haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma problem här å som flera andra. Fixar ett konto. Sidan funkar bra men jag kan inte logga in på Pokerklienten.. Piskar iväg ett mail till support@bestpoker.com nu... Tid 10:27

 

Fick svar nu:

Hi,

 

We have fixed the problem now, please try again to log in.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Bestpoker

 

Problemet fixat. Tid 10:28

 

KANONSUPPORT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...