Papa Kubo Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Ska komma inom 48 timmar, annars maila supporten. Ta över bonussnack i bonussnack-tråden, tack. Min bonus kom ungefär två minuter efter att jag tjänat in den tvåhundrade vippoängen. Jag säger det, det lönar sig att vara en erkänt trevlig figur på PF.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bullebyn Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Snyggt erbjudande. 30 % bonus upp till 120 euro. För att få det krävs insättning på 400 euro. Men depositgränsen är 200 euro per dag och kan inte bli höjd innan man är frequent player!! bestpoker, må ni shämmes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Snyggt erbjudande. 30 % bonus upp till 120 euro. För att få det krävs insättning på 400 euro. Men depositgränsen är 200 euro per dag och kan inte bli höjd innan man är frequent player!! bestpoker, må ni shämmes Med tex neteller kan du sätta in mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hattricker Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Är det någon mer än jag som har problem med klienten. Efter att jag har installerat klienten, så startar den inte ens. Nån som vet vad processen heter, tror jag hade en som hette client och sen javamotorn som drog igång, men inget program som startade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Processen heter client.exe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Men depositgränsen är 200 euro per dag och kan inte bli höjd innan man är frequent player! Enklast är nog att köra Neteller eller via banköverföring till deras SEB konto om man inte för sin kortöverföringsgräns höjd. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Jag säger det, det lönar sig att vara en erkänt trevlig figur på PF.nu. Ärhum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Reggade mig på Bestpoker för en stund sen. Enda andra B2B-siten som jag har konto på är 24H. Kan logga in på bestpokers hemsida men inte i pokerklienten... När jag ber att få mitt username och password sänt till mig (via autorespons) så blir mina inloggninsuppgifter till 24H's client skickad till mig!!! Öh, voffodådå? /TF *edit* tog supporten en halvtimme att fixxa... lite imponerad faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erraaa Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Yeees hehe fan va illa... satte in 310 € med neteller och när jag skulle föra över till poker kontot så står det nåt i stil me transfer problems blabla contact support.. Sen ser jag att mitt saldo är 0.00 på både poker och det andra kontot skitkul start ! skickade iväg ett mail till supporten och väntar nu på svar hejhopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Govno123 Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Yeees hehe fan va illa... satte in 310 € med neteller och när jag skulle föra över till poker kontot så står det nåt i stil me transfer problems blabla contact support.. Sen ser jag att mitt saldo är 0.00 på både poker och det andra kontot skitkul start ! skickade iväg ett mail till supporten och väntar nu på svar hejhopp Hände mig också nu. 0 € balance Jag kan inte loga in med best poker login namn , och när man försöker få login namn och pass från klienten så får man 24hpokers. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Jag tror det är standard att det inte fungerar som ny hos bestpoker. Precis likadant var det för mig. Ett par mail senare så kunde jag logga in och pengarna fanns där igen. Supporten var riktigt snabb på att svara, även sent på kvällen. Inte illa! Någon som vet ifall det ska stå någonstans i cashier om den bonus man har innestående? Det enda som står är antalet VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Någon som vet ifall det ska stå någonstans i cashier om den bonus man har innestående? Det enda som står är antalet VIP. Står ej hur mycket man har kvar för att cleara bonus, men det är väl inte så svårt att hålla reda på elller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2005 Står ej hur mycket man har kvar för att cleara bonus, men det är väl inte så svårt att hålla reda på elller.... Nej, det är inte svårt att hålla reda på det. Har man problem med det så har man nog problem med mycket... Näe, vad jag funderade på var ifall det någonstans skulle stå att man hade signat upp med en bonuskod. Jag vet att det stod det när man gjorde insättningen. För mig (som för många andra tydligen) så strulade det rätt rejält när jag skulle börja regga mig. Så jag min undran var mer ifall bonuskoden kanske på något sätt försvunnit i processen. Men ska den inte stå någonstans i cashiern eller någon annanstans när jag väl fått igång allt så är det ju lugnt. EDIT: Jag spelade min första session på det här nätverket igår och min spontana reaktion är att det verkar vara bättre spelare här än på tex Prima. Någon som har några kommentarer kring det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2005 Försöker att signa up på bestpoker nu. Men bonus koden "pokerforum120" fungerar ju inte? Har även provat med "pokerforum50".. Vad ska det vara för kod? Går ju även bara att sätta in 200 Euro med VISA kort. Kan ju inte maximera bonusen då. Vet att man kan använda Netteller men större delen av spelarna som kommer att signa där lär ju inte använda sig av det. (?) Så ifall någon vet vad bonus koden är så vore jag tacksam ifall ni skriver det här så fort som möjligt MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2005 Även fast det blev fel bonus kod så har tydligen mina pengar kommit in ändå.. Dock går det inte logga in i pokerklienten.. Men på hemsidan kan jag logga in.. Väldigt skumt, och irriterande det här. De verkar inte ha alla indianer i kanoten på bestpoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2005 striker, misstänker att du försökt med koden vid insättning, koden är till för sign up, och du får automagiskt bonus på din första insättning. Ta bonusfrågorna i bonussnack tråden, tack! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lagge Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2005 Kan man göra detta via sin internetbank? Hur går man till väga? Tycker inte att dom förklarar det på bestpoker.com, eller det kanske är någon man ska kunna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2005 Potten måste upp i €10 för att handen ska räknas som rakad 10 Euro!! Inte lätt för en nybörjare att cleara bonusen då. Varför kan man inte hitta rake-strukturen på deras site innan man signar upp? Eller kan man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2005 Potten måste upp i €10 för att handen ska räknas som rakad 10 Euro!! Inte lätt för en nybörjare att cleara bonusen då. Varför kan man inte hitta rake-strukturen på deras site innan man signar upp? Eller kan man det? Klicka på Poker School och bläddra ner till Rake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2005 striker, misstänker att du försökt med koden vid insättning, koden är till för sign up, och du får automagiskt bonus på din första insättning. Ta bonusfrågorna i bonussnack tråden, tack! - QoS Just det ja.. Pinsamt... Tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2005 Är det samma bonus som blir utbetald med pokerforum50 och pokerforum120 koden? Jag reggade mig tidigt med koden pokerforum50.? Ursäkta att detta inte kom i bonustråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2005 striker, ingen fara. Kornone, nej det är 300VIP för pokerforum120 och 200VIP för pokerforum50 (som inte längre är aktiv), dock så gäller den koden och VIP-krav för vilken du signat under. Ta fortsätt bonussnack i bonustråden, tack! Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tenge Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2005 Har några frågor om BestPoker. Vilka bord finns det där? 0.25/0.5 NL 0.5/1 NL? Är det mycket folk som spelar och hur är motståndet på dom nivåerna? Om man ska försöka cleara en bonus på BestPoker, är det helt omöjligt att cleare på de låga borden eller vad tycker ni? Sen när det gäller 120bonusen. Är det 300 VIP poäng som gäller även om man inte maxar bonusen? Läst igenom hela denna tråden men hittade inget om detta. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erraaa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2005 Ni som har tagit ut från bestpoker till neteller hur lång tid har det tagit? Tog ut pengarna i fredags men har fortfarande inte fått dem.. har de stängt på helger eller nå? hejhopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2005 helger brukar vara ganska så stängda ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts