Marcus016 Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Erik123: Erik Sagström lirarerik: Erik Friberg Citera
MaLiik Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Poohthebear plussar alltid bra på Party mellanstakes FL, jag tror att det är en svensk tjej, någon som vet? Kan var aen tjej som heter Veronica från dalarna... Citera
Pedi Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Såg en kille vid namns Syrianska lira på B2B igår och undrar om det kan vara Fuat Can? Citera
maxxxx Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Borde inte TheSea (Fuat Can) gula snart? Har sett han spela bort enorma summer på prima dom senaste dagarna... Citera
Emilio Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Borde inte TheSea (Fuat Can) gula snart?Har sett han spela bort enorma summer på prima dom senaste dagarna... Undrar jag med.. Någon miljon svenska kronor lär det vara i alla fall. Citera
Blado Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Vem är Dontworry på crypto? Han spelar £150/300 FL väldigt bra.. Citera
Melker Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Var har Wassberg på ladbrokes tagit vägen? Har han bytat nick eller spelar han på någon annan sida nu? Han spela ibland på prima, där heter han bufflen. Citera
PPjunior Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Rätt säker på att Pappapoker på Prima är Fragell a.k.a D.Larsson Pappapoker är INTE Daniel Larsson Kan ju avslöja att det är en okänd spelare som ingen skulle känna igen namnet på. Inte okänd för mig Citera
rilleg Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Borde inte TheSea (Fuat Can) gula snart?Har sett han spela bort enorma summer på prima dom senaste dagarna... Undrar jag med.. Någon miljon svenska kronor lär det vara i alla fall. ingen fara. .Erik är god för det.... Citera
Xander Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Nån som vet vad ken leenard heter ? Citera
martenmania Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Vem är Tipex på Prima?. Mikael Thuritz Citera
RaMz Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Vem är Dontworry på crypto? Han spelar £150/300 FL väldigt bra.. Norrmännen som vanligt, oftast Jarle. När det gäller high-stakes FL på nätet så är det norrmännen 99% av gångerna när det kommer upp nya konton som spelar dygnet runt och mkt heads up. När jag säger norrmännen så menar jag Jarle, Lagerborg, Max Muller. typ. dom delar ofta. Citera
ohMartin Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Har sett många bra på Ladbrokes så nu undrar man vilka _THEROCK_ från Göteborg är ? I_KNOCKOUT_YOU (Martin de Knijf?) är det han ? Och CheeseCake också från Göteborg ? vem ? Citera
Morbo Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 I_KNOCKOUT_U är två finnar, patrick och illari. Cheesecake är carl ygborn, han som bubblade i vm. Sluta säga att alla är kniven, ken eller wayne gretzky, det är aldrig dom... Citera
mbman Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Undrar vem Telefonkiosk på Prima är? Han spelar ofta höga NL-bord och en massa turneringar..någon som vet? Citera
HasseA Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Bästa nätspelaren och den som vunnit mest är Prahlad Friedman=ZWEIG. Krossar allt både på Prima och Poker stars. Lite kuriosa var att ZWEIG ville köpe en reklamspot på superbowl med ett anti Bush budskap men fick inte.... Kan man lägga pengar på sånt har med det ganska bra ställt... Citera
HasseA Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Någon som kan säga vem liraerik är på Unibet? Citera
Ruff Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Någon som kan säga vem liraerik är på Unibet? hmm läs igenom tråden?! lirarerik: Erik Friberg Citera
Machista Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Bästa nätspelaren och den som vunnit mest är Prahlad Friedman=ZWEIG. Krossar allt både på Prima och Poker stars. Lite kuriosa var att ZWEIG ville köpe en reklamspot på superbowl med ett anti Bush budskap men fick inte.... Kan man lägga pengar på sånt har med det ganska bra ställt... Vad heter han på Stars? Citera
aleone Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Erik1234 på crypto är det samma lirare som Erik123? Spelar 150/300£ Citera
Machista Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Om det är mig du syftar på så har jag aldrig sett Zweig på Stars - inte på NL-borden som jag tror han spelar - och då har jag spelat rätt mycket på Stars. Citera
Recommended Posts