Gå till innehåll

Ramzis Lilla Internetnickhörna


drc

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kmac13, Mr.Matrix007, Pokermike777 xxTHEJOKERxx samt XianZe brukar jag kolla på när jag har tråkigt, kul att se när samma spelare vinner och vinner hela tiden, att dom aldrig förlorar, rigg!

 

De roliga är att XianZe spelar fishy på 1/2..

Förmodligen tilt-nivån.

 

edit: Nån som vet vilka dessa är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tonedef på pokerchamps äger :/, han sitter o bevakar de högsta borden, kollar till honom ibland, då brukar han ha ca 300$ mer :/

 

Jag nickade som stonecold på pokerchamps. Tonedef är bra men jag hade inte direkt svårt mot honom. Visserligen låg jag inte mycket plus men lite iaf. Han är dock väldigt stabil, vilket gör han till en väldigt väldigt bra spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helgul ~ Alex Stevic :shock:

 

...eller är jag helt ute o cyklar??(vilket jag gör som hobby)

 

Ja, det är du. Jag känner Helgul väl, men respekterar hans önskan om anonymitet. Men några saker kan jag väl avslöja:

 

* Han är inte Stevic.

* Han är inte den Helgul som spelat trns på Cosmopol i Gbg.

* Han är inte Martin de Knijff.

* Han är inte trädgårdsmästare, och inte heller någon ledande person på Multipoker eller moderator på något som helst forum.

* Skulle ni höra namnet skulle det inte säga er någonting, så det är lika bra att sluta spekulera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OT: Rebuytricket?

 

På Stars kan man på cashgameborden gå all in och medans man väntar på vad motståndaren ska göra köper man in nya $ upp till maxupptag. På så sätt kan man öka sin stack utan att vinna $.

 

Så om man går allin med ett inköp och laddar upp ett inköp samtidigt som motståndaren tänker, för att sedan folda. Så har man dubbla inköpet på bordet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...