Gå till innehåll

Ramzis Lilla Internetnickhörna


drc

Recommended Posts

Någon som vet vart Pokergirl1 på ladbrokes har tagit vägen på sistone?

 

Han är i Österrike.

 

Tiltjohan är från Skara och Johan S. från Linköping.

 

Evybaby är oxo Evelyn Ng, hon raisar för lite från knappen i shorthanded limit.

 

Stavros heter också Johan och bor i stockholm. Och Helgul är inte Ken Lenaard.

 

I övrigt så är Arbitrary på UB Prahlad och ItsJob2 på Eurobet en stor fisk.

 

tjo

 

heter inte fisken ItsAJob2?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Marko Lehtosalo, 29.

Artist (Markoolio) och pokerspelare. Meriter? "Inte många, men jag har slagit en av Sveriges bästa en mot en-spelare i ett parti. Grattis Erik! Haha."

Så tog han sig till VM: Genom sin egen pokersite http://www.bestpoker.com.

Dina chanser: - Svårt och säga. Det är ju inte så att man lirar Wimbeldon och möter Thomas Johansson direkt. Har man turen på sin sida här, kan allt hända. Men jag är glad om jag klarar första dagen.

Svensk med störst chanser: - Erik, vill inte nämna hans efternamn, mer känd som "TheSalmon" eller "Erik123" på internet sätter jag en peng på! Han är en mycket duktig pokerspelare. Men fick spö av en finne en mot en för länge sen. Haha.

Vem vinner VM: - Som jag nämnde tidigare. Erik tror jag kammar hem vinsten!

 

Erik Sagström, 22.

Pokerproffs som sällan spelat stora turneringar. Känd som en mycket duktig internetspelare, där han går under alias "Erik123" och "The Salmon".

Så tog han sig till VM: Delägare i pokerchampion.com som betalar startavgiften.

Dina chanser: - Tror ingen individ har särskilt stora chanser. Man behöver en hel del tur. Men har jag det så kan jag absolut vinna.

Svensk med störst chanser: - Martin de Knijff har ju vunnit en liknande turnering förut. Men det finns extremt bra svenskar som har bra chanser.

Vem vinner VM: - Jag vet inte. Jag hoppas det blir en svensk. Hoppas det blir jag. Eller" jag tror det blir jag.

 

[url=]http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/utskrift/0,3258,669266,00.html[/url]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet vilka som döljer sig bakom nicken Hold_emNL och Hazards21 på stars?

 

Hold_emNL aka Durrr på paradise grym lirare som jag hört ska börja lira även på B2B. Men Tina1 (tobiper) får nog även han svårt mot.. :lol:

 

Han/hon heter även durrr på 2+2 om någon är intresserad av att läsa trådar där han och H@££ slår sina jumbostackar ihop på stars NL2K.

 

EDIT: Förutsatt att det är durrr från början alltså, själv har jag inga bevis för detta eller dess motsats heller för den delen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zweig (Prima) = Prefontaine (Stars) = P.Friedman

 

Erik123 (Stars) = Erik1234 (Crypto) = TheSalmon (Lads) = Erik Sagström

 

TheNizzles är ej Ivey. Ivey spelar nästan aldrig på nätet, dom gångerna han spelar så är det för charity.

Han brukar spela 2K/4K$ i LV.

 

"Show me a professional player who refuses to play on the internet and i`ll show you a dinousar. Aspiring profesionals must be able to consistently beat internet games or they have no chance on the big stage today. That´s the game of poker in 2005, and ever since Scott Fischman told me that he practices for major live tournaments by playing $5 multitables on the internet, my eyes have been opened anew." (Jesse May, Cardplayer Europe nov 2005)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att nästan aldrig spela behöver inte vara samma sak som "refuses to play". De som proffs som sällan spelar på internet är nog snarare de som inte behöver det för att de ändå har det väldigt gott ställt. De är inte många men jag antar att Ivey kanske hör till dem.

För min del skulle det vara trevligt med en tråd som heter "Sämsta Internetspelarna, lista på deras nick!" fast det är väl inte så troligt att folk lägger upp sina "buddy lists" där ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt Barry Greenstein och enligt en CardPlayer-artikel så spelar Ivey rätt mkt på nätet.

 

Han heter Don Buttons på UltimateBet. Sett han spela en gång bara.

 

Joe buttons om jag inte har helt fel för mig ?

Han spelar en hel del på fulltiltpoker numera, han och prahlad har haft rätt många dueller där..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...