OHChariot Postad 2 November , 2014 Författare Rapport Postad 2 November , 2014 Finalbord, det klart största jag spelat. Kommer in som 8/9 med 245k på 4500/9000 men SKA skeppa!
OHChariot Postad 2 November , 2014 Författare Rapport Postad 2 November , 2014 Bust 4a, 18k sek lite drygt. Nöjd och missnöjd. Fint score iaf, mitt överlägset största! ¨ Sen 18 års dagen:
narcissist Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Härligt. Rätt roligt du ber om att få one time-klonka en tiodollars för att några timmar senare riva hem 18k sek och vara seminöjd. Men jag förstår dig. Går man djupt och säkrar FT i en sån turnering vill man fan ro hem skiten.
OHChariot Postad 2 November , 2014 Författare Rapport Postad 2 November , 2014 Härligt. Rätt roligt du ber om att få one time-klonka en tiodollars för att några timmar senare riva hem 18k sek och vara seminöjd. Men jag förstår dig. Går man djupt och säkrar FT i en sån turnering vill man fan ro hem skiten. Hehe jo... Det är ju så, snubbarna på finalbordet var så ruttet kassa så what could have been liksom.. Men är såklart nöjd, var lite surt direkt efteråt bara
OHChariot Postad 2 November , 2014 Författare Rapport Postad 2 November , 2014 Får man klaga fast man haft sin överlägset bästa dag någonsin..?
minibiff Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Får man klaga fast man haft sin överlägset bästa dag någonsin..? Pluswhine är det drygaste whinet imo
OHChariot Postad 2 November , 2014 Författare Rapport Postad 2 November , 2014 Pluswhine är det drygaste whinet imo No pluswhine then
eddor Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Får man klaga fast man haft sin överlägset bästa dag någonsin..? Din db, whatever makes your boat float så att säga
OHChariot Postad 2 November , 2014 Författare Rapport Postad 2 November , 2014 Din db, whatever makes your boat float så att säga Whinar för mig själv och reppar oberörd i DBn, det bör funka kul att höra med klonk! Grattis! Tack ska du ha!
OHChariot Postad 3 November , 2014 Författare Rapport Postad 3 November , 2014 Hmmm, lite segt att det går så få sköna turrar vid den här tiden på dygnet.
OHChariot Postad 3 November , 2014 Författare Rapport Postad 3 November , 2014 Djup i en 2R$ 6k gtd på stars, förlorade nyss monsterpott med AQs<KQs all in pre dock. 56 kvar, sitter på 20bb. Edit: dubblade i princip med AQ>1010
OHChariot Postad 3 November , 2014 Författare Rapport Postad 3 November , 2014 AQ<48 (!) så var vi nere på 5bigs gg
OHChariot Postad 3 November , 2014 Författare Rapport Postad 3 November , 2014 Dubblade men bustade sen mina sista 11bb med A9<JQo, back 110$ish idag! Såg nu att Micromillions börjar snart!! vamooo
OHChariot Postad 4 November , 2014 Författare Rapport Postad 4 November , 2014 Varffffffffffffffför kan man aldrig somna i tid
OHChariot Postad 4 November , 2014 Författare Rapport Postad 4 November , 2014 Sjukt trött idag. Somnade 04.00 och vaknade 07.00 för att flyga på bussen till skolan, inte världens skönaste direkt. Sov halva dagen, kom hem och känner mig rätt trött men går på 45manna grinden fram tills MFF matchen, ska försöka glo den innan jag däckar, stänger av vid 0-3! Mixar obv in $15s nu när klonken så påpassligt kom.
MJ Postad 5 November , 2014 Rapport Postad 5 November , 2014 Grattis! Det känns som ganska naturligt att man tittar högre upp i prisstegen när man går långt i stora fält. För egen del lider jag med dem som drar in 300k i WSOP ME. Du har ett väldigt sunt BRM. Jag har en yngre släkting som är väldigt begåvad pokerpselare, men riktigt dålIGT BRM. Keep it up, så kommer förstaplatsen i något stort.
OHChariot Postad 5 November , 2014 Författare Rapport Postad 5 November , 2014 Grattis!Det känns som ganska naturligt att man tittar högre upp i prisstegen när man går långt i stora fält. För egen del lider jag med dem som drar in 300k i WSOP ME. Du har ett väldigt sunt BRM. Jag har en yngre släkting som är väldigt begåvad pokerpselare, men riktigt dålIGT BRM. Keep it up, så kommer förstaplatsen i något stort. Tack ska du ha, det får vi hoppas!
OHChariot Postad 6 November , 2014 Författare Rapport Postad 6 November , 2014 Två deepruns idag. Bustade 20 något i 8.8$ 500 cap med 800 up top efter att ha rejammat 19bb med 1010 och bb vaknar upp med aces. Bustade en 13.5$ knockout på 17e plats med 2k uptop efter KK<A9. Ny dag imorgon!
OHChariot Postad 7 November , 2014 Författare Rapport Postad 7 November , 2014 Långhelg (ledig måndag) och bara en uppsats att skriva (skrivs obv söndag kv/måndag förmiddag). Det innebär långgrind! Micromillions, något litet skott imorgon kanske och massa 45s. Tror på en bra helg.
OHChariot Postad 7 November , 2014 Författare Rapport Postad 7 November , 2014 Lol! Var 16 kvar i en djup 7.5$ sattelit till big 75$ och den hade redan startat så tänkte försöka busta och få 68$ ist för att lira den, fick in det med 36o 3-vägs osv men binkade varje gång, så lirar alltså big 75.
OHChariot Postad 7 November , 2014 Författare Rapport Postad 7 November , 2014 Bustade den jävligt tidigt dock, jammade sista 16bb med treor och nån hittade kungarna. Liten paus nu och stenhård grajnd tonajt!
OHChariot Postad 7 November , 2014 Författare Rapport Postad 7 November , 2014 Tar tillbaka det där med stenhård grind, känner mig trött efter en seg vecka så blir nog tidig sömn istället och långgrind imorgon!
OHChariot Postad 8 November , 2014 Författare Rapport Postad 8 November , 2014 Gick på grinden nyss och vettefan vad som händer men är verkligen skittrött. Sov typ 12h inatt och har druckit två koppar kaffe och två powerking utan att vakna till liv.
Recommended Posts