Gå till innehåll

Just the micros


OHChariot

Recommended Posts

  • Svars 788
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det för poker prio ett så är mitt tycke en hög upplösning att föredra. Dvs högre än 1920x1080. Ska det gejmas så är det mer Hz (högre än 60 ska du ha då helst) samt responstid 1-2 ms. Tror det är någon mer specifikation man skall tänka på men kommer ej på nu.

 

Ska du ha poker-statusen eller gejmer-statsen går det på typ 3K+ vad jag sett. Ska du ha båda så är vi uppe o leker runt 4k+.

 

Inet

Dustin e exempel på sidor. Men rekommenderar att du hittar en skärm o sen kikar prisjakt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det för poker prio ett så är mitt tycke en hög upplösning att föredra. Dvs högre än 1920x1080. Ska det gejmas så är det mer Hz (högre än 60 ska du ha då helst) samt responstid 1-2 ms. Tror det är någon mer specifikation man skall tänka på men kommer ej på nu.

 

Ska du ha poker-statusen eller gejmer-statsen går det på typ 3K+ vad jag sett. Ska du ha båda så är vi uppe o leker runt 4k+.

 

Inet

Dustin e exempel på sidor. Men rekommenderar att du hittar en skärm o sen kikar prisjakt

 

Man tackar för tipsen, pröjsade inte skärmen för egna $$ så blev en 27"a med 1920x1080, men eftersom att jag hade sönder min gigantiska jävla skärm som jag använde innan så har jag lirat på universums minsta skärm ett tag nu så det är ett steg framåt iaf, hoppas man klättrar lite 2015 så att man kan lösa en riktigt fet setup :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice heat. Kör du med något hjälpprogram som TableNinja eller Sharkystrator?

Mycket välkommet. Haft trailern av sharkystrator men tycker inte det underlättar särskilt mkt tbh, inga problem att trycka på ctrl+s när jag bustar ett bord. Tableninja har jag köpt men inte fått att fungera som jag vill så det används inte heller för tillfället, har ist så att jag foldar på vänsterpil, minöppnar på uppåt pilen, check/syn på nedåt och jammar på högerpilen så att jag i princip bara drar musen över borden och klickar på pilarna :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thx! Har hört det men är en jävla process att lösa konto va..?

 

Nja, du ska bara skicka in bild på pass samt bankutdrag. Sen tar det väl en vecka eller så. Så mer tid än besvärligt. Men klart värt det enligt mig. Men bäst för mig igentligen om du håller dig borta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, du ska bara skicka in bild på pass samt bankutdrag. Sen tar det väl en vecka eller så. Så mer tid än besvärligt. Men klart värt det enligt mig. Men bäst för mig igentligen om du håller dig borta ;)

 

Jaha, det var ju inte så jävla svårt ;-)

 

Får ta tag i det någon gång, och det blir +EV för dig eftersom att jag är en donerande fisk :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anser du yogis "bankroll buildier" vara bra för dessa spel? Tänkte ge mig på dom nån dag :)

Antar att du menar YugiohPro? Han har väl två såna serier på DC, den första tittade jag igenom flera gånger om när jag var som sämst och lärde mig en hel del, nu har han väl släppt en nyare som förmodligen är ännu bättre. Är övertygad om att hans videos kommer att hjälpa dig mycket :-)

 

Var i princip pga hans videos jag började spela turbo sngs förövrigt :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker binka ett säte till million och lirar storm 6-maxen, i övrigt är det 18-manna som gäller i vanlig ordning. Spelsuget och spelglädjen är fantastiskt bra, märker verkligen vilken skillnad det är att sätta sig och spela precis de timmarna man själv vill och att kunna ta pauser lite då och då. Grinden känns inte alls lika påtvingad som den gör efter en lång skoldag. Må detta lov aldrig ta slut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...