Gå till innehåll

Just the micros


OHChariot

Recommended Posts

  • Svars 788
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Härligt.

 

Rätt roligt du ber om att få one time-klonka en tiodollars för att några timmar senare riva hem 18k sek och vara seminöjd. :roll: Men jag förstår dig. Går man djupt och säkrar FT i en sån turnering vill man fan ro hem skiten. :-)

 

Hehe jo... Det är ju så, snubbarna på finalbordet var så ruttet kassa så what could have been liksom.. Men är såklart nöjd, var lite surt direkt efteråt bara :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt trött idag. Somnade 04.00 och vaknade 07.00 för att flyga på bussen till skolan, inte världens skönaste direkt. Sov halva dagen, kom hem och känner mig rätt trött men går på 45manna grinden fram tills MFF matchen, ska försöka glo den innan jag däckar, stänger av vid 0-3!

 

Mixar obv in $15s nu när klonken så påpassligt kom.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!

Det känns som ganska naturligt att man tittar högre upp i prisstegen när man går långt i stora fält. För egen del lider jag med dem som drar in 300k i WSOP ME.

 

Du har ett väldigt sunt BRM. Jag har en yngre släkting som är väldigt begåvad pokerpselare, men riktigt dålIGT BRM.

 

Keep it up, så kommer förstaplatsen i något stort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!

Det känns som ganska naturligt att man tittar högre upp i prisstegen när man går långt i stora fält. För egen del lider jag med dem som drar in 300k i WSOP ME.

 

Du har ett väldigt sunt BRM. Jag har en yngre släkting som är väldigt begåvad pokerpselare, men riktigt dålIGT BRM.

 

Keep it up, så kommer förstaplatsen i något stort.

 

Tack ska du ha, det får vi hoppas! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...