Gå till innehåll

Just the micros


OHChariot

Recommended Posts

  • Svars 788
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sprungit rätt illa idag också, men är förhållandevis nöjd spelmässigt. La upp en stejkansökan då jag behöver bättra på mitt mindset och det tror jag att jag kan göra genom att spela stejkat, tveksamt om någon visar intresse för det dock då jag e en nobody här på forumet. Hur som helst så tänkte jag skeppa en turre nu, brb. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

45-manna såg väldigt bra ut tidigare. Antar att du gått ned lite där nu?

Rätt att lägga ned hypers. Man blir lätt variansfisk där. 45-manna funkar dessutom bra att köra med mtts.

Är rätt segt att bara grinda dem eftersom att det blir tråkigt rätt fort, men kombinerat med MTTs går det superbt. Nu har rullen fått tagit sig en eller fjorton smällar och är inte jättetaggad på att grinda mtts ostejkad atm så det får liksom vänta lite, tyvärr. Vet inte riktigt vad nästa steg är nu. Har tagit ut rätt mkt pengar och satt in ett par k på svs.

 

Kanske gör ett försök på att bara grinda 45-manna ett tag. Helst hittar jag en MTT & 45manna stejk men det ser rätt hopplöst ut, så jag vettefan.

 

Senaste 250h:

2dowc5I.png

 

Månaden:

KWyPDke.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår mig inte riktigt på er ungdomar och er vilja

att dela med er av vinsten? Känns som stejkning

alltid ingår i pokerdrömmen för er.

 

Haha. :lol: "Vi ungdomar" har inte obegränsade tillgångar. Om jag kände att jag hade en tillräckligt stor bankrulle för att kunna hantera större downswings så hade jag naturligtvis aldrig sökt en stejk. Samtidigt så vill jag spela stejkad och få coaching via stejken vilket jag ser som en +ev deal även om det innebär att man delar med sig av sina vinster ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåligt med volym atm pga matteprov på onsdag och mkt fotboll. Lirar bara 45-manna på stars atm och ska checka saldot varje fredag så vet fan inte hur det går, känns som misär iaf. På SVS har jag kanske fått in 2-3h 5-tablande 0.5/1 och är väl upp en femhunk iaf.

 

 

syns videon? om inte: https://www.youtube.com/watch?v=23geLRdAqvk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt förvirrande att inte veta hur det går rent resultatsmässigt. Idag spelade jag jävligt bra iallafall och fick väl in 20-30 45manna. Dålig volym men ont om tid pga plugg. Tror jag plussade idag trots att jag sprang rätt kasst ett tag. Imorgon och onsdag vankas det träning så volymmässigt blir det inga jättedagar men förhoppningsvis bra med $$ ändå 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...