Gå till innehåll

Just the micros


OHChariot

Recommended Posts

Skön DB!

Lirar själv lite sngs sporadiskt på stars. Är nyfiken på varför du kör 45-m och inget annat?

Thx! :-D

 

Såg Yugiohpro's bankrollbuilderserie på DC för ett år sen eller så och testade 45manna då, hade goda resultat från början och klättrade från 1.5or till 7$. Nu är det formatet jag känner mig tryggast vid, så känner inget större behov av att börja grinda något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 788
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Testade några 180's bredvid 45m grinden idag och det var väl lite meh.

Springer fortsatt vidrigt. Inte ett dugg tiltad dock.

 

Får in det med bäst hand heeela tiden men resultaten uteblir. Har 4 games kvar innan natti. Kan obv inte ge resultat pga att jag inte ska titta kassan förän fredag. Graf kommer då.

 

Förlorade obv en AA<1010 under tiden jag skrev detta, men jaaa ä inte bitter! 8-)

 

Edit: Får in det i sista 3-handat i en 7$a med J10 mot QJ på J106 och bustar obv! Ny dag imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då 45-manna ska vara ditt bread and butter spel nu, undrar jag hur

dina stats ser ut där? Antal spel? ROI? på de två nivåerna du spelar.

Kollar resultat varje fredag och kan inte titta upp sakerna du ber om utan att se veckoresultat, så återkommer med de siffrorna på fre =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

September:

 

x8KGgIN.png

 

Senaste veckan:

 

cAdgYQz.png

 

 

September började alltså väldigt bra, lirade främst MTTs och binkade lite här och där. Sen kom skitspringet och jag hamnade i en downswing som även påpassligt nog pågick ett tag på 45 manna med en b/e vecka b.la. Volymen är så jävla dålig så att jag vet inte men plugg>poker atm.

 

Veckan som gått nu har dock varit ruggigt sweet, 3.3kish är riktigt bra mtp att jag spelat typ 60/40 3.5$ och 7$. Denna vecka ska jag spela minst 500 games, så enkelt är det. Tittade även på en ynka video på runitonce i veckan, skärpning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BB: t1580 52.67 BBs

UTG: t1700 56.67 BBs

Hero (UTG+1): t1576 52.53 BBs

UTG+2: t1570 52.33 BBs

MP1: t704 23.47 BBs

MP2: t1965 65.50 BBs

CO: t1470 49 BBs

BTN: t1465 48.83 BBs

SB: t1470 49 BBs

 

Pre Flop: (t45) Hero is UTG+1 with Q :spade: K :heart:

UTG calls t30, Hero raises to t75, 7 folds, UTG calls t45

 

Flop: (t195) 4 :spade: A :heart: 2 :diamond:(2 players)

UTG checks, Hero checks

 

Turn: (t195) T :club:(2 players)

UTG checks, Hero checks

 

River: (t195) J :club:(2 players)

UTG checks, Hero bets t105, UTG raises to t210, Hero raises to t675, UTG raises to t1140, Hero raises to t1501 all in, UTG calls t361

 

Final Pot: t3197

UTG shows A :diamond: 3 :heart: (a pair of Aces)

Hero shows Q :spade: K :heart: (a straight, Ten to Ace)

Hero wins t3197

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Siffrorna såg mycket bra ut. Vet att det var några grabbar här för några år sedan som pumpade in massiv volym på låga 45-or med hög ROI. Vore intressant att se vad som är "möjligt" idag, men lycka till på högre nivåer!

 

Själv hade jag bra siffror på $7 ( och gamla 6.50 nivån) för några år sedan. Det var den lägsta nivån jag reggade. Har så lite tid för poker nuförtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...