Gå till innehåll

Just the micros


OHChariot

Recommended Posts

  • Svars 788
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack tack allihopa! Rätt komiskt att jag kritade på en stake-deal minuterna efter! :mrgreen: Kommer de kommande sex månaderna spela stejkat av ThrashPokerStaking vilket är lett av en SNE-sng grinder och coaching ingår i dealen. Detta gör att jag har mycket goda framtidsutsikter och förhoppningsvis kliver jag upp i stakes och blir en mycket bättre spelare detta halvår. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med Stake! Hoppas du kommer klättra ordentligt i nivåer!

Tack, det känns onekligen lovande :-)

 

Snyggt! GG

Thx:-D

 

Fan vad kul, grattis och wp! Lycka till med stejken, ska bli kul att följa :)

Tack som fan! Förhoppningsvis får dagboken nytt namn inom en snar framtid :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det nudå?

 

Otydlig uppkäftig support som inte är till någon som helst hjälp. De har tagit bort visakorten så jag har ett mastercard som jag inte kan ta ut pengar till via stars, så måste göra en "Direct bank transfer" men för att göra det så behövs ett IBAN-nummer som handelsbanken fiffigt nog inte låter mig komma åt eftersom att allt med deras jävla kuksida suger så att det går inte att logga in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otydlig uppkäftig support som inte är till någon som helst hjälp. De har tagit bort visakorten så jag har ett mastercard som jag inte kan ta ut pengar till via stars, så måste göra en "Direct bank transfer" men för att göra det så behövs ett IBAN-nummer som handelsbanken fiffigt nog inte låter mig komma åt eftersom att allt med deras jävla kuksida suger så att det går inte att logga in.

 

Du bör starta upp ett USD konto på handelsbanken och ta ut pengarna till det, annars tar PokerStars 2,5% när valutaändringen görs. Gör du det från USD konto till ditt vanliga kr konto så tar inte handelsbanken alls lika stor så kallad vigg.

 

Annars så borde det bara va att göra en liten insättning med nya mastercard-kortet för att 'verifera' det och sedan ta ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du bör starta upp ett USD konto på handelsbanken och ta upp pengarna till det, annars tar PokerStars 2,5% när valutaändringen görs. Gör du det från USD konto till ditt vanliga kr konto så tar inte handelsbanken alls lika stor så kallad vigg.

 

Annars så borde det bara va att göra en liten insättning med nya mastercard-kortet för att 'verifera' det och sedan ta ut.

 

Åhfan, det tänkte jag inte på. Tack för tipset.

 

Har gjort en insättning med mitt nya kort men uttag tillåts som sagt inte till mastercard från stars så måste ta reda på mitt IBAN-nummer vad fan det nu än är, annars får jag inte ut några pengar alls :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åhfan, det tänkte jag inte på. Tack för tipset.

 

Har gjort en insättning med mitt nya kort men uttag tillåts som sagt inte till mastercard från stars så måste ta reda på mitt IBAN-nummer vad fan det nu än är, annars får jag inte ut några pengar alls :D

 

Om du lyckats logga in så tryck på kontot för att komma till transaktionssidan för kortet, d.v.s där du ser köp, uttag och insättningar som gjorts. Till höger om Saldo kan du klicka på "Kontovillkor och IBAN". Där ser du IBAN som är ett jävligt långt nummer med två bokstäver i början. BIC står även där som kan behövas.

 

Bästa är att starta upp ett USD-konto om det är möjligt, är inte helt säker på det går men vore konstigt om det inte gick. Tänk på att om du fixar USD-konto så måste du ange IBAN för det kontot, annars kommer pengarna till ditt vanliga konto och PokerStars norpade precis åt sig 2,5%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du lyckats logga in så tryck på kontot för att komma till transaktionssidan för kortet, d.v.s där du ser köp, uttag och insättningar som gjorts. Till höger om Saldo kan du klicka på "Kontovillkor och IBAN". Där ser du IBAN som är ett jävligt långt nummer med två bokstäver i början. BIC står även där som kan behövas.

 

Bästa är att starta upp ett USD-konto om det är möjligt, är inte helt säker på det går men vore konstigt om det inte gick. Tänk på att om du fixar USD-konto så måste du ange IBAN för det kontot, annars kommer pengarna till ditt vanliga konto och PokerStars norpade precis åt sig 2,5%.

 

Mjo, problemet är att jag inte kommer in på sidan och supporten är till noll hjälp. Får bli ett besök på banken ist. Ska kolla med USD-konto, tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror problemen med banken är lösta nu.

 

Hur som helst så hade vi första coachingsessionen med coachen i gruppen igår, han gick igenom lite generella saker och tittade igenom en hh. Två timmar allt som allt och det var rätt ballt att se vilken jävla kunskap vissa besitter alltså. Mycket goda tips och det känns verkligen svinbra nu. Tänkte kolla lite saker i Icmizer och combonator och sen grinda ett par timmar idag. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte spelat särskilt mycket denna vecka och när jag har spelat så har resultaten uteblivit. Jobbat mer med mitt spel denna vecka än jag gjort under hela tiden jag spelat poker så det är väl bra iaf.

 

Fick ok att spela $27 tcoopen för egna pengar så onetablar den och försöker skriva på en engelskainlämning. 30k på 200/400 med 9k spelare kvar atm, one time? :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förklara lite hur din stejk ser ut. Typ hur mkt rulle har du och hur ser procentdelen ut. Kör ni 50/50 eller? Måste du meddela varje gång du ska lira och så eller?

 

Själv fått stejk några gånger. Typ småsummor på 100-200 bucks. Fick 1 gång stejk för big 5 och gjorde finaltbl. Fast ska man erkänna måste ja nog var världens sämsta person att stejka. Typ vill konstant lira för högt och kan aldrig lira efter nåt schema. Vill spela när ja själv känner för det. Fast kan stolt säga art ja inte är skyldig nån. Har ja torskat 100-200 bucks på nån stejk har dom alltid fått tillbaka pengarna förr eller senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förklara lite hur din stejk ser ut. Typ hur mkt rulle har du och hur ser procentdelen ut. Kör ni 50/50 eller? Måste du meddela varje gång du ska lira och så eller?

 

Själv fått stejk några gånger. Typ småsummor på 100-200 bucks. Fick 1 gång stejk för big 5 och gjorde finaltbl. Fast ska man erkänna måste ja nog var världens sämsta person att stejka. Typ vill konstant lira för högt och kan aldrig lira efter nåt schema. Vill spela när ja själv känner för det. Fast kan stolt säga art ja inte är skyldig nån. Har ja torskat 100-200 bucks på nån stejk har dom alltid fått tillbaka pengarna förr eller senare.

 

Vettefan om det e grönt för mig att skriva hur dealen ser ut exakt men kan väl säga att jag får mer än 50 prollar. Får bara spela vissa games (kommer i princip enbart att spela 18s detta halvår) och jag spelar när jag vill, måste inte säga till dem att jag spelar eller något sådant. De vevade över pengar direkt när vi skrev kontrakt och jag behöver bara hojta till om jag behöver en reload. Undrar jag något så finns det en gruppchatt på skype där alla är med där man kan slänga in en hand eller fjorton och få svar fort av top notch coacher.

 

Spelar obv inte stejkad för pengarnas skull eftersom att min rulle var ath precis innan jag skrev på för det här men coachingen är extremt löjligt bra, haft 5h hittills. Enbart därför jag valde att spela stejkat, då jag kommer vara mycket bättre den dagen jag väljer att spela för egna $ och kunna lira högre då också. Trodde dock att det skulle vara lättare för psyket att spela stejkat men det visar sig att det är inte pengarna det handlar om när jag förlorar, utan det är bara det att det är så jävla tråkigt att inte vinna. :-)

 

Måste även påpeka att det låter rätt korkat att spela stejkat om du ändå tänker pynta tillbaka $$ om du bustar :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...