Metaddict Postad 19 Maj , 2016 Rapport Share Postad 19 Maj , 2016 Jobbigt med rekordback, minns mitt största back på nästan 3000 kr, vet inte om ditt är lika stort som mitt men det kändes kan jag säga Sick back Stora pengar detta. Hoppas du kan vända rätt på ditt liv och ha tjänat tillbaka allt om 10-20 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 19 Maj , 2016 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2016 (redigerade) Jobbigt med rekordback, minns mitt största back på nästan 3000 kr, vet inte om ditt är lika stort som mitt men det kändes kan jag säga Ta bort en nolla och ett "r" från ditt rekordback så närmar vi oss. Vart bettar du på Starcraft matcher? Pinnacle har bra linjer! Alltså, jag hinner ju aldrig uppdatera om bali, får typ köra cliff-version: * Två nätter Courtyard by Marriott Bali Seminyak. * Bra frukostbuffé. * Förlänga en natt men uppgradera till svit pga. fullbokat. * Förlora ~1.5M IDR (~900 SEK) på växelkurs för jag är dum. * Förlora ~1.5M IDR på växelkurs för jag blev rånad/lurad. * Shoppa varje dag. Riktigt nöjd. * Fylleshoppa Zara. Oklart om nöjd. Berusade posebilder nedan. Varför spännpose? Vet inte, var inte nykter. Notera att jeansen är så tighta att man hade kunnat se definitionen på vaderna - om jag haft några vader. Boende 6 nätter: ~5.2k sek Mat 3 dagar: ~2.5k sek Shopping (kläder, väskor, spew) 3 dagar: ~4.5k sek Alkohol 3 dagar: ~600 sek Paket cigg 3 dagar: ~10 Gympass inkl. cardio 3 dagar: ~3 st. Antal nätter jag gråtit mig själv till sömns: ~2 st. 3 dagar leva och 6 betalda nätter, ~12800 sek. Trodde bali var billigt Ska försöka lära mig surfa imorgon. Edit: just ja... köpte en skateboard med Redigerad 20 Maj , 2016 av ViktorH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 20 Maj , 2016 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2016 Slänger in lite random bilder tagna här. Mest mat. Varit riktigt gott även om några bilder knappt ser aptitliga ut. Även haft min första surflektion idag i Kuta. Blir en till imorgon och tycker det gick riktigt bra idag! Lunch på Chandi, Seminyak. Spillde soya på ett av mina nya par (5st hittills!) shorts. Sportväska, svart i mocka-ish. Strandväska, lila i mocka-ish. Skateboard, tröstshopping. 4-rätters på Lestari, Seminyak. Tuna tartar, Ravioli carousel, Rendang (biff/green curry, indorätt), chokladmousse och så alkohol++ Syns inte så bra på bilderna, men IRL är sportväskan, ryggan och skateboarden asfina. Går bra ihop med min sommarkropp sen tänker jag... om den nu inte försvinner på semestern (~75%) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 20 Maj , 2016 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2016 Helt ok! Var allt jag ville säga, samt posta en bild på skapelsen. Typ 50 spänn inkl. öl, sunny side up-ägg och extra pommesdipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 21 Maj , 2016 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2016 (redigerade) Printade 5/5 starcraftmatcher under middagen med Lagt alldeles för mycket denna resan, och har 8 dagars resande kvar. Surfingen var hur kul som helst idag! Maten god, ölen ok, underhållningen riktigt jävla weird. Försäljarna slår om fort som fan med. "Boss! Bike? Cocaina?" "Yes bike? Mushroom mushroom mushroom?" Är uppe i snart 25k sek inkl. hit och hemresa med flyg, och inte ens halva semestern är klar. På schemat står nu Canggu och surf i 5 dagar, food festival i Ubud, shopping Ubud och Denpasar samt eventuellt en tripp till Uluwatu. Tack för att ni alla - 600 till 700 visningar dagligen - håller dagboken vid liv jävla parasiter Redigerad 21 Maj , 2016 av ViktorH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 21 Maj , 2016 Rapport Share Postad 21 Maj , 2016 Tack för att ni alla - 600 till 700 visningar dagligen - håller dagboken vid liv jävla parasiter Alla lurkers väntar på lite poker updatez, men ingen vågar skriva för då blir man nivåhånad av metaddict Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Markus800 Postad 21 Maj , 2016 Rapport Share Postad 21 Maj , 2016 Alla lurkers väntar på lite poker updatez, men ingen vågar skriva för då blir man nivåhånad av metaddict Ungefär +1. Din bara överkropp i olika utföranden, hårdhet och ljus i all ära men det är då pokerhänder i alla fall jag vill se. Sätt ut lite händer från misärbacket vetja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Maj , 2016 Rapport Share Postad 21 Maj , 2016 Alla lurkers väntar på lite poker updatez, men ingen vågar skriva för då blir man nivåhånad av metaddict Absolut inte, bara om man är en mupp. De flesta här är ju inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Markus800 Postad 21 Maj , 2016 Rapport Share Postad 21 Maj , 2016 Ungefär +1. Din bara överkropp i olika utföranden, hårdhet och ljus i all ära men det är då pokerhänder i alla fall jag vill se. Sätt ut lite händer från misärbacket vetja. Och framför allt, sluta mörka din egen misär genom att vara oskön. Har själv sprutat mig upp från dödsback till ett back där det fortfarande är för mycket men ändå går att lösa med en sjuhelvetesgoodrun. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 22 Maj , 2016 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2016 Alla lurkers väntar på lite poker updatez, men ingen vågar skriva för då blir man nivåhånad av metaddict Spelar ju ingen poker för tillfället. Surfar, äter och bettar för att överleva. Ungefär +1. Din bara överkropp i olika utföranden, hårdhet och ljus i all ära men det är då pokerhänder i alla fall jag vill se. Sätt ut lite händer från misärbacket vetja. Tror det fattas mer överkroppsbilder nu när du säger det. Kan inte posta händerna, för mycket PTSD att gå igenom, men kan posta min väns katt istället. Tydligen ville kisen träffas och den här bilden gjorde mig lättövertalad. Absolut inte, bara om man är en mupp. De flesta här är ju inte det. Är PF mer eller mindre muppigt nu kontra förr? Eller var kukmätar-PF bara "charmigt"? Och framför allt, sluta mörka din egen misär genom att vara oskön. Har själv sprutat mig upp från dödsback till ett back där det fortfarande är för mycket men ändå går att lösa med en sjuhelvetesgoodrun. Vet inte vem den här kängan är riktad mot Markus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Maj , 2016 Rapport Share Postad 22 Maj , 2016 sxy.jpg[/img] Är PF mer eller mindre muppigt nu kontra förr? Eller var kukmätar-PF bara "charmigt"? Tror mängden troll/muppar varit relativt konstant medan mängden vettigt folk minskat kraftigt. Så ration är mycket sämre nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Markus800 Postad 22 Maj , 2016 Rapport Share Postad 22 Maj , 2016 Fungerar inte att citera av någon outgrundlig anledning men den så kallade kängan var så klart riktad till dig som dagboksinnehavare. Du blåser på med överkroppsbilder i ett pokerforum och gnäller sen över att ingen kommenterar. Poker är väl den sammanhållande länken mellan oss alla så utgå från det om det nu är fler svar du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 22 Maj , 2016 Rapport Share Postad 22 Maj , 2016 Absolut inte, bara om man är en mupp. De flesta här är ju inte det. Aaaaw, yooouu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 22 Maj , 2016 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2016 Fungerar inte att citera av någon outgrundlig anledning men den så kallade kängan var så klart riktad till dig som dagboksinnehavare. Du blåser på med överkroppsbilder i ett pokerforum och gnäller sen över att ingen kommenterar. Poker är väl den sammanhållande länken mellan oss alla så utgå från det om det nu är fler svar du vill ha. "Dagbok" är det som håller mig på pokerforum, lika mycket som "poker". Jag blåser på med min dagbok. Mat, poker, träning, mode. Tänker att en bredare dagbok kan locka en bredare publik. Klart jag kan ha fel. Mitt liv är lite i spillror för tillfället, återkommer sinom tid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 22 Maj , 2016 Rapport Share Postad 22 Maj , 2016 "Dagbok" är det som håller mig på pokerforum, lika mycket som "poker". Jag blåser på med min dagbok. Mat, poker, träning, mode. Tänker att en bredare dagbok kan locka en bredare publik. Klart jag kan ha fel. Mitt liv är lite i spillror för tillfället, återkommer sinom tid Jag kan endast citera om jag vill skriva nått Tycker det är bra med variation. Finns ju böcker som endast handlar om poker oxå.. Visst det är ett pokerforum, men ingen tvingar folk att läsa andras böcker. Jag läser dagligen de flesta böcker även om jag inte så ofta skriver nått. Mat och träning är dessutom ämnen som rör dom allra flesta, även pokernördar Fortsätt som du gjort Viktor, och blir det lite poker ibland så välkomnas det med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 22 Maj , 2016 Rapport Share Postad 22 Maj , 2016 Gillar också dagboken i dess nuvarande form. Poker får väl de flesta av oss mer än tillräckligt av redan. Lycka till Viktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 23 Maj , 2016 Rapport Share Postad 23 Maj , 2016 Enda dagboken jag regelbundet lurkar runt i, hoppas du fortsätter skriva och att saker och ting vänder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 23 Maj , 2016 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2016 Det här är början på vårt slut Men början på ditt liv En liten knopp skall blomma ut Från egna rötter egna kliv Men jag ska ge dig allt mitt krut Till ungdoms hjärtas tid är förbi 19 aug 2015 Tänk vilken poet jag hade kunnat bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 14 Juni , 2016 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2016 Vilka är i Stockholm? Varit här snart 2 veckor och träffat vänner och familj. PMa om ni vill ta en öl med ViktorH! Det blir aldrig dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 15 Juni , 2016 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2016 Vilka är i Stockholm? Varit här snart 2 veckor och träffat vänner och familj. PMa om ni vill ta en öl med ViktorH! Det blir aldrig dåligt. Ni behöver ju inte fylla min inbox grabbar Har redan lagt ~3k €uro på snart 2 veckor så ni får kämpa om ni ska hålla tempo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 15 Juni , 2016 Rapport Share Postad 15 Juni , 2016 Jag är väl egentligen tillgänglig efter 20:00 om jag inte däckar av utmattning. Just nu vill jag bara gå och lägga mig under en sten och frånsäga mig allt ansvar för allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 15 Juni , 2016 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2016 Jag är väl egentligen tillgänglig efter 20:00 om jag inte däckar av utmattning. Just nu vill jag bara gå och lägga mig under en sten och frånsäga mig allt ansvar för allt. Kanske lite party fredag. Aw imorrn. Skriv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 16 Juni , 2016 Rapport Share Postad 16 Juni , 2016 Kanske lite party fredag. Aw imorrn. Skriv! Var du något på stureplan och bevittnade min kreation? Tänkte twittra något fult om ViktorH men hade bara tid (och mage) att stå där ute en kort stund och ville vinna lite gratispoäng såhär i EM och sommarfylla-tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 16 Juni , 2016 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2016 Haha fan vad vackert! Vill ha en hyllning såklart!! Sen bevis här i tråden. Ska vi dricka lite i helgen? Jag kommer göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 10 Juli , 2016 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2016 Såja. Festat 50 av 52 dagar nonstop nu. Igår tappade jag bort solglasögonen och spräckte favoritbyxorna. Bra kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts