Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår backade man rakt ut. 14e i 888s megadeep för 1k va enda cashen. Har ju tyvärr inte lika mycket tur som Ortens och gibbson!

Welcome home ingo!

 

Inte samma fack tack! 3% av grabbens tur hade räckt.

Vi käkade på Odins pizza precis blev en kebabtallrik 2,7av5 kebaber. En sväng i Heden dessutom helvete vad soft, blir det mer av i veckan.

NU grind! Lycka till alla kollegor.

Mvh Ortens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte samma fack tack! 3% av grabbens tur hade räckt.

Vi käkade på Odins pizza precis blev en kebabtallrik 2,7av5 kebaber. En sväng i Heden dessutom helvete vad soft, blir det mer av i veckan.

NU grind! Lycka till alla kollegor.

Mvh Ortens

 

Soft dag! Sitter på tåget nu och är framme om 15 min. Ringer när jag är nära har ingen nyckel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pics på kontoret???????

 

Fwiw så gillar jag nya Port du Soleil! Varit där 5 gånger iår och har haft kul varje kväll!

Annars är ju Lou Lou riktigt jävla nice även om de mer är förkröksställe! Även Locatelli!

 

Annars är ju Park eller Portan favoriterna!

 

Hur fan får man in bilden här..

 

Här är iaf utsikten från min plats i kontoret

 

LÄNKTEXT"]LÄNKTEXT[/url]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland sker saker här i livet där man inte riktigt hänger med och bara kan sluta med att man sitter och gapar av häpnad.

 

Att jag misstänkte KungKroon såg ut som sin avatar var väntat, att han kollar golf fick mig att spilla ut läsken, att han gillade Maiden var väntat, att han säger nej för att spela poker förstår jag då han alltid vinner, och nu spelar han xbox också, skulle han spela FIFA så vet jag inte var jag tar vägen i mina förutfattade meningar :mrgreen::twisted:

 

GG WP och stort Grattis till degen Kroon :-)

 

Haha tack tack =) Bara COD black ops II som gäller!

 

Gick bra idag också :) Skeppade 54tko på stars för 3.7k efter hu-deal och rätt många småcashar. Sitter och myser med två turbos nu, så det ser att bli klart innan 02 igen med gröna siffror. Guuld :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha tack tack =) Bara COD black ops II som gäller!

 

Gick bra idag också :) Skeppade 54tko på stars för 3.7k efter hu-deal och rätt många småcashar. Sitter och myser med två turbos nu, så det ser att bli klart innan 02 igen med gröna siffror. Guuld :mrgreen:

 

Härligt jobbat mr Kroon :)!

 

Gick fint här med trots några mindre sköna placeringar i hot 75 (7a) och ftbubbla i monday mayhem på ftp. Men lyckades så ta ner 165an på party så blev en fin dag! Är även kvar i 200t stars och hoppas på en rejäl mängd tur där :)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får inte bilden att fungera vavavava :(

 

tryckte du där det står "LÄNKTEXT" då?:-P

 

Bra jobbat kroon och meechen!

 

Inho, du kan ju börja med att gå om gnetaren;-)

 

Spelade bara några tidiga turror och dag 2 av .fr.

Gick skit i allt så sitter och kollar lite the office nu. Kom på att jag bara sett 5 säsonger. Lite som att hitta pengar i fickorna när man va yngre!

Imorgon startar även en ny säsong av Suits!!!8-)

 

Blir givetvis the office imorgon också, fast i spelform.

Får se om man hinner se lite gothia cup och kanske käka nåt på stan innan grinden så man slipper gå förbi statoil och köpa en nasi goreng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tryckte du där det står "LÄNKTEXT" då?:-P

 

Bra jobbat kroon och meechen!

 

Inho, du kan ju börja med att gå om gnetaren;-)

 

Spelade bara några tidiga turror och dag 2 av .fr.

Gick skit i allt så sitter och kollar lite the office nu. Kom på att jag bara sett 5 säsonger. Lite som att hitta pengar i fickorna när man va yngre!

Imorgon startar även en ny säsong av Suits!!!8-)

 

Blir givetvis the office imorgon också, fast i spelform.

Får se om man hinner se lite gothia cup och kanske käka nåt på stan innan grinden så man slipper gå förbi statoil och köpa en nasi goreng.

 

Vigge undrar när du kommer och hämtar honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yngre? Blir fortfarande skitglad.

 

Förstår det när du spenderar overkliga summor på glasögon.

 

Glad blir man iofs om man hittar en 20a i golfbagen så man kan köpa sig en korv på 9an. Gick en runda idag. En 2-boll va vi och de tog 5h....... Började bra med -1 efter 5 hål men omöjligt att hålla ihop spelet när man får vänta inför VARJE jävla slag i 18 hål.

 

Vigge undrar när du kommer och hämtar honom?

 

Lika stor chans att jag kommer in som att han får åka till Grekland i nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tryckte du där det står "LÄNKTEXT" då?:-P

 

Får se om man hinner se lite gothia cup och kanske käka nåt på stan innan grinden så man slipper gå förbi statoil och köpa en nasi goreng.

 

 

Nog för att jag vart på Malta ett tag nu, men nasi goreng på Statoil? WTF!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kikat på lillkusinen lira boll 09.00 imorse efter sen grind och därefter klippt häcken, de är nice.

Nu blir de möta upp ligan i stan och sedan lira ett härligt grindpass.

 

Gårdagen slutade back :S. Dock inte fullback! Lyckades knipa en skalp på min favoritsida SVS.

Hoppas det går bättre idag, inte vunnit ett flipp sedan 1994, tre månader och sju dagar innan Tupac dog.

Mvh Ortens labyrint

 

Dagens låt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...