Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

Jag och min kusin är de enda två medlemmarna under 50 i en klubb som bara har en 9-hålsbana (plus en 9-håls pay&play), så det blir nästa aldrig 18 hål.

Vet inte vem som uppfann det där med 18hålare men varje gång jag kommer till hål 11-12 vill jag skjuta honom ^^

 

Känner igen det där

5-6 slag bättre än hcp. Man spelar sin bästa golf någonsin.

12 hålet ut i skogen, och efter det inte en bollträff. Får lomma av bana redan på 17:e för att bollarna är slut och alla klubbor saknar raka skaft

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

whats up PF! Häromdagen brann det ute i orten, och mitt i grind vart man tvungen att ta sig ut och lämna kontoret med 30tables running, baaam fullback..Boring boring men blir så ibland.

 

Igår klev jag på grinden lagom taggad men inkasserade 3e raka plusdagen och blir spel idag+söndag. Tänkte gå för en fin femdagarsplussare.

Även klarat månadens mål vilket var att spela ihop sista delen av skatteskulden, CHECK!

 

Idag har man varit och badat och nu blir det sista svängen till heden för finalerna i Gothiacup.

Dagens låt:

Braaaapbraaaapbraaap

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är rätt känd för att göra roliga saker i sömnen, men idag slog jag nog alla rekord. Lyckades byta lösenordskod på mobilen, så när jag vakna upp vart den spärrad efter ett gäng med försök att lösa koden man bytt i sömnen...

 

Fick iafl lära mig att efter ungefär 5 försök fick man vänta 5 minuter, sen trappades den upp och dom sista 3 försöken fick man göra med en timmes mellanrum:) Är på datorfri semester med GF så får glatt vänta en vecka med att återställa den. Kommer bli mitt längsta break från mobilen by far sen 5 års ålder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Booom magisk dag! :D

skepp the benjamin på ftp för 5.2k

skepp saturday speedway på .fr för typ 2.1k

skepp Tornado på 888 för 2.5k

Och det viktigaste: En TRIPLECROWN! :mrgreen: speedwayen var inte tillräckligt stor för att räknas, men hade en starsvinst för 6 dagar sen, så därmed bokar jag min andra TC i karriären!

 

Sitter och 1tablar en starsturbo nu och bara mår :) Imorgon blir det fram med skyffeln på alla siter då det är high stakes-bolag som gäller! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Booom magisk dag! :D

skepp the benjamin på ftp för 5.2k

skepp saturday speedway på .fr för typ 2.1k

skepp Tornado på 888 för 2.5k

Och det viktigaste: En TRIPLECROWN! :mrgreen: speedwayen var inte tillräckligt stor för att räknas, men hade en starsvinst för 6 dagar sen, så därmed bokar jag min andra TC i karriären!

 

Sitter och 1tablar en starsturbo nu och bara mår :) Imorgon blir det fram med skyffeln på alla siter då det är high stakes-bolag som gäller! :-P

 

megalike!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick för 4e plusdagen i rad +66$ slutade lördagen. Ställde dock in söndagsgrinden till förmån för Skara sommarland på dagen och vattenpipa med grabbarna på kvällen.

Idag har man varit på Åsa bad, riktigt fint! Nu jag avklara min "5a" med ett härligt vardagsgrind.

 

Dagens låt:

Nice med fransk hiphop, Sexion är en favoritgrupp.

 

Kul du gillat låtarna sofar Tgrinder :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1, langa gärna en playlist. Behöver något nytt att grinda till :)

 

Är megakass på playlist and shit. Har ingen egen spotify, brukar låna eller youtuba. Sistone har jag fastnat för dessa vids:

1. Sexion 1,5h---->http://www.youtube.com/watch?v=i75LD2gmSkM

2. Old school rnb remix--->

3.DJ tiesto, dunka powermix 14ggr i rad antingen vid alltför passiva timmar eller när man är gristilt.

 

Duzak! whats up mannen!? Riktig onlinelegend.

Direction är heavy, dunkat den en del men favoriten måste jag säga var Desolé.

 

Dagens låt:http://www.youtube.com/watch?v=djE-BLrdDDc

Softa är dom förortslegenderna, vaknar upp i en ny Bugatti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

200 turbo stars. Hade ett spot förra veckan säte 4 har precis torskat en stor pott och är lämnad griskort. Ska sägas att CL är reg och i min hjärna en duktig sådan. Limpar man in kommer väl CL lasta 100% och jag kan omöjligt syna. Kastar man skiten åt helvete? Och om det skulle vara omvänt att vi är CL. Vad synar vi om BTN skulle lasta?

 

PokerStars hand #101233244822: Turnering #757077475, $200+$15 USD Holdem No limit - Nivå XXIX (5000/10000) - 2013-07-10 23:24:38 CET [2013-07-10 17:24:38 ET]

Bord '757077475 11' 9-max Plats #6 har knappen

Plats 2: Dowgh-Santos (373532 i marker)

Plats 4: UpToInfinite (1198 i marker)

Plats 6: BigMeech99 (204270 i marker)

Dowgh-Santos: lägger ante 1250

UpToInfinite: lägger ante 1198 och är all-in

BigMeech99: lägger ante 1250

Dowgh-Santos: lägger small blind 5000

*** HÅLKORT ***

Utdelat till BigMeech99 [Ad Jd]

BigMeech99:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

200 turbo stars. Hade ett spot förra veckan säte 4 har precis torskat en stor pott och är lämnad griskort. Ska sägas att CL är reg och i min hjärna en duktig sådan. Limpar man in kommer väl CL lasta 100% och jag kan omöjligt syna. Kastar man skiten åt helvete? Och om det skulle vara omvänt att vi är CL. Vad synar vi om BTN skulle lasta?

 

PokerStars hand #101233244822: Turnering #757077475, $200+$15 USD Holdem No limit - Nivå XXIX (5000/10000) - 2013-07-10 23:24:38 CET [2013-07-10 17:24:38 ET]

Bord '757077475 11' 9-max Plats #6 har knappen

Plats 2: Dowgh-Santos (373532 i marker)

Plats 4: UpToInfinite (1198 i marker)

Plats 6: BigMeech99 (204270 i marker)

Dowgh-Santos: lägger ante 1250

UpToInfinite: lägger ante 1198 och är all-in

BigMeech99: lägger ante 1250

Dowgh-Santos: lägger small blind 5000

*** HÅLKORT ***

Utdelat till BigMeech99 [Ad Jd]

BigMeech99:

Du låtsas att du fått 9 2 off och kastar skiten.

 

Som svar på vad han synar tror jag han gör det ganska tajt i denna spot. Men risk/reward för att dega 40bb och vinna 2bb gillar jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du låtsas att du fått 9 2 off och kastar skiten.

 

Som svar på vad han synar tror jag han gör det ganska tajt i denna spot. Men risk/reward för att dega 40bb och vinna 2bb gillar jag inte.

 

Det är bara 20bb, mot en duktig reg degar jag här. Tror det kan va extremt close och fold är nog aldrig fel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Speciell spot! Personligen tror jag limp är det enda rätta, vi kan låtsas att vi har 40bb och klickar upp det : ) sen ser vi ju väldigt gärna en 3vägs-checkad pott. Slår sb upp får vi väl syna/jamma antar jag, ingen aning vilket/beroende på size, en jam från hans sida känns dock sjukt stort, även om det kanske är bra så har jag svårt att se det hända speciellt ofta? Då är det väl bara att vika och glömma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med mendi om limp och sen insta-checka ner skiten hela vägen. Ligger i bådas intresse att få ut shortstacken så jag tror inte vi kommer bli bortjagade varken pre- eller postflop särskilt ofta då fi är en bra reg som vet vad som ger mest $$ i sånna här lägen.

 

Raisar han ändå lite pre skulle jag syna, aldrig jamma. Jammar han eller raisar mkt skulle jag def folda.

 

Kul db för övrigt, gl alla :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara 20bb, mot en duktig reg degar jag här. Tror det kan va extremt close och fold är nog aldrig fel!
:oops: Gick för snabbt när man läser i mobilen... 20bb o det är en annan historia. Jag degar nog oftast men finliret är såklart att limpfolda eller checka ner. Gillar dock inte att spela en hand till showdown då han kan utnyttja faktumet att vi inte vill spela för stack. Till skillnad från ovan kommentarer tror jag han kan skjuta av en bluff.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...