Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

Lär väl bli en hel del multitablande när grinden är igång på högvarv, hur fixar ni lättast att lira 12-16 bord när det spelas på flera olika nätverk samtidigt? Alltid tyckt det har varit lite bökigt, men jag skulle vilja spela mer turrar och då lär jag slänga in några nätverk till =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ingen grind idag! Lika glad för det är jag men gladast är nog killen som vann alla ongameturbos istället för mig.

 

Söker någon typ av träningsprogram för körkortsteori. Uppskrivning om 36h så dags att börja plugga nu ^^

 

Det finns massor av träningsprogram du kan köpa access till för någon hundralapp eller två om du vill göra det lagligt. Brorsan gjorde något sådant nyligen och fick några tusen frågor att gå igenom eller så.

 

Bör räcka mer än väl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen grind idag! Lika glad för det är jag men gladast är nog killen som vann alla ongameturbos istället för mig.

 

Söker någon typ av träningsprogram för körkortsteori. Uppskrivning om 36h så dags att börja plugga nu ^^

 

 

Man läser boken en gång och åker hem gråtande över att man bara fick 62/65 =sämre än pappa!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär väl bli en hel del multitablande när grinden är igång på högvarv, hur fixar ni lättast att lira 12-16 bord när det spelas på flera olika nätverk samtidigt? Alltid tyckt det har varit lite bökigt, men jag skulle vilja spela mer turrar och då lär jag slänga in några nätverk till =)

 

Jag är väl den på kontoret som spelar minst antal bord samtidigt. Jag ligger väl runt 12-16. Tycker det är lagom då det inte blir för stressigt och man blir heller inte uttråkad. Jag spelar på alla nätverk, och visst, vissa nätverk har ju helt bedrövliga klienter som gör att det blir lite bökigare att multitabla. Men oftast är det ju så att man inte har så mycket turrar utöver de tre största skinsen så det blir iaf grindbart :) Var ju inte något direkt svar på din fråga men det är väl som med allt annat. Man vänjer sig vid att spela olika klienter å mängd bord med tiden.

 

 

Var på systemet idag då jag tänkte dricka lite vin ikväll å slöspela en dagtvåturre som jag har kvar sen igår. Är riktigt dålig på vin men tycker det är djävulusiskt gott (rödvin då, ogillar vitt) Skulle gärna vilja ha lite vintips. Allt är av intresse!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär väl bli en hel del multitablande när grinden är igång på högvarv, hur fixar ni lättast att lira 12-16 bord när det spelas på flera olika nätverk samtidigt? Alltid tyckt det har varit lite bökigt, men jag skulle vilja spela mer turrar och då lär jag slänga in några nätverk till =)

 

Tycker det är en vanesak. Tex förr när man slängde upp entractions söndagsturre en gång i veckan så sitter man ut exakt halva turren. Samma med svs/boss för min del. Man får lätt fokus på favoritnätverken också. Men brukar gå rätt smidigt efter ett antal sessioner imo.

 

 

Ikväll lagade jag käk vilket händer JÄVLIGT sällan. Blev chili ala hokuzz och blev ganska lyckat får jag säga. Börjar passet sent idag pga att jag var sugen på att spela sena 320an på stars som börjar 03. Jävligt fin turre om man orkar spela den vilket inte är alltför ofta. Så skippade kontoret jag med och spelar hemifrån.

 

GL Kroon på körteorin nu! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på systemet idag då jag tänkte dricka lite vin ikväll å slöspela en dagtvåturre som jag har kvar sen igår. Är riktigt dålig på vin men tycker det är djävulusiskt gott (rödvin då, ogillar vitt) Skulle gärna vilja ha lite vintips. Allt är av intresse!

 

 

 

Cantina Zaccagnini - Hultsfreds husvin, kan vi kalla det. Tacky som fan med en kvist på flaskan, men gör att man slipper använda det svårutalade namnet och kan kalla den "kvisten". Gott och prisvärt. Lämpar sig efter en dålig pokervecka mtp sitt billiga pris.

 

Nederburg - Tänker inte slänga mig med uttryck en vinskribent hade använt, för så jävla mycket kan jag inte. Men gott vin, lämpar sig förmodligen bäst för en dinnerdate hemma då du kan framstå som en "good guy" som valt ett "fair trade"-märkt vin.

 

Domini veneti Min personliga favorit, lämpar sig för firande runt 04.00 efter en bra grinddag. Sen är såklart allt med orden "Amarone" typ en kvalitetsstämpel, kan inte gå snett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Booooom!!! 54 pinnar på teoriprovet! :D

 

Firar nog med grind ikväll ^^

 

Snyggt! Haha jag hade 53 en gång i tiden.. Alla i salen var grymt nervösa när de klickade fram sina 60+ resultat.. En annan kände sig som en boss och tänkte att detta var ju enkelt.. Smaskade in 53 poäng men det räcker ju! Living on the edge osv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...