Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

Om ni är inne i House-svängen och behöver piggna till lite i slutfasen av söndagsgrinden så kör ni denna på repeat ca 83 gånger då ni förhoppningsvis kommit fram till att den är dödsmega redan efter två repeats.

 

Tagen från denna mixkaka:

 

 

/ mvh mainstream e mega

 

Wildboy är bara löjlig, helt maagisk på löfbergska!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vet inte om jag synar eller foldar pre. Annars så checksynar jag flopp och checkfoldar turn om man inte improvar :). Har vart backfest hos mekk idag. Annan femma det. Inte vart nära i nått, hoppas man hittar lite flyt i de sena turbosarna :). Heja heja ni som har nått kvar

 

Sluta spela hemma mannen!!

 

Räddade dagen med en 6e plats i sunday 500. Tura in lite %-byten så det blev en rätt bra dag tillsist när man stämpla ut 08:00.

Ikväll blir det max ett latereg/turbopass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

45a i million igår. Gick till sängs med den gamla klassiska livebust-känslan vid 8-tiden :S

 

Ikväll ska jag räkna ihop veckan. Har rätt dålig koll, men blir nöjd om den landar på mindre än -5k.

Imorgon kväll åker vi till Wacken Open Air i Tyskland! Är inte direkt pepp på banden, men det ska bli kul ändå :) Kommer hem på söndag natt och spelar supersonic i leriga kalsonger. Peace =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni är inne i House-svängen och behöver piggna till lite i slutfasen av söndagsgrinden så kör ni denna på repeat ca 83 gånger då ni förhoppningsvis kommit fram till att den är dödsmega redan efter två repeats.

 

Tagen från denna mixkaka:

 

 

/ mvh mainstream e mega

 

MEGA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt jobbat inho! Gillar inte han gnetarn du mötte HU, riktigt live-fisk med för mycket tur. Själv gick man BE igår, ser fortf fram emot första plusdagen för sommaren! No money No honey!

 

Denna låten är den mest spelade på min spotify, ändå va det idag jag för första ggn lyssnade på den. Så han som kapat mitt kontot och sitter o jävlas med mig så jag nästan mordhotar vänner över facebook lyssnar iaf på bra musik! Snyggt MrX!

 

Nu blir det grusspåret i skogen och lyfta stockar så man kan få upp lite tryck i musklerna, precis som Ortens och Hokuzz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en nice tisdag! Deal HU i wina high. Avsluta med att folda mig itm i sena 200t för att sen gristura hem skiten för 11k:) Hokuz drog till men en rejäl skräll och fixade även han en plusdag. De va inte igår de! Imorgon funderar vi på att spela den förbjudna turren (320an 03:00). Blir att dra igång lite senare än vanligt så man orkar med allt.

 

Kul med lite musiktips i dagboken. SHM i madison square garden är en klassiker att dra igång om man börjar somna in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin dag! Gratulerar din jävla ärketurare ;)!

 

Hade mig en hemsk dag. Inte en jävla stack fram tills jag turade hem en 5e plats i 100t stars. Jävligt skönt när man hittar even efter en riktig jävla runkdag. Idag kör vi från kl 20 och reggar upp sena 300ringen stars. Ladda upp med en helvetes massa red bulls och käk! Gogogogo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gfjdjtsfdjrthhdhtjhtdjhrtjhsrhsfghsfg. 10a i hot 75. rejammar KQs i SB... BB hittar äggen.. för att ligga delad 2a.......... så jväal ultra omagiskt liv. så jävla steamad så att jag spricker

 

11a 22r party och 38 big 55. 8 ftbubblor på 2 dagar. nu får det bli break tills söndag. gl hf gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ortens, whats poppin' niggah? Behöver lite sköna beats till denna underbara sommardag!

 

Tjena mannen! Fan det poppar inte mycket nu alltså, allt man ser är skärmen och mrBlund. Kommande vecka blir det softa ute i orten, får finbesök från Amsterdam med alltid nice.

Vad händer hos dig brush? Igår vart fan skitväder btw. Var ute badade och lirade boll, life was nice sen börjar det regna. Schitzo de där.

 

Har ett fucking problem, här är dagens låt:

 

Pokern då, slog persbästa förra veckan med 10raka+dagar. Idag är det dock söndag=back. Har inte +at en söndag sedan Elvis Presley dog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena mannen! Fan det poppar inte mycket nu alltså, allt man ser är skärmen och mrBlund. Kommande vecka blir det softa ute i orten, får finbesök från Amsterdam med alltid nice.

Vad händer hos dig brush? Igår vart fan skitväder btw. Var ute badade och lirade boll, life was nice sen börjar det regna. Schitzo de där.

 

Har ett fucking problem, här är dagens låt:

 

Pokern då, slog persbästa förra veckan med 10raka+dagar. Idag är det dock söndag=back. Har inte +at en söndag sedan Elvis Presley dog.

 

Haha, onlinelegend

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Osant många legender i den här dagboken! Ett stort lycka till.

 

lunch med FT-bubblor så länge man timear in dom rätt. Gäller att springa i rätt turneringar. Som under FTOPS :)

 

Fett även att ni far till Costa Rica. Hur länge är ni där?

 

Hehe ja vi får spara oss till FTOPS får man anta ;). Vi räknar på att vara där till mars ungefär.

 

Ganska bakis idag. Spelade en beerpong-turnering i hemstaden Lidköping igår. Gick dessutom och vann bland de 48 deltagarna :D. Kanske inte bästa för söndagsgrinden att vinna skiten. Men var otroligt kul. tredje året i rad det arrangeras! Nu får vi hoppas att man får en fin söndag också. Har tänkt att dra ner på volymen denna söndagen och få bra fokus på de fränaste turneringarna idag! Sen är det inte särskilt nice att ha 20 bord uppe när man är grisbakis! gl alla idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena mannen! Fan det poppar inte mycket nu alltså, allt man ser är skärmen och mrBlund. Kommande vecka blir det softa ute i orten, får finbesök från Amsterdam med alltid nice.

Vad händer hos dig brush? Igår vart fan skitväder btw. Var ute badade och lirade boll, life was nice sen börjar det regna. Schitzo de där.

 

Har ett fucking problem, här är dagens låt:

 

Pokern då, slog persbästa förra veckan med 10raka+dagar. Idag är det dock söndag=back. Har inte +at en söndag sedan Elvis Presley dog.

 

Aa igår var det verkligen kanonväder. Låter som du kommer få en skön vecka. I storstan har det varit massa glassande. Idag blev det chill vid poolen, träning och god mat!

 

Den där låten är fet, men jag ska bjuda på en låt som får dig att plussa en bugatti ikväll.

 

Snyggt personbästa btw, jag drog själv till med min näst bästa månad i Juli.

 

Ses i orten!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår var man en trött hund. Helg med träningsläger i båstad och för lite sömn är såklart den sämsta uppladdningen inför en söndagsgrind. Gick is hela kvällen och hade räknat in fullbacket innan man hitta stack i t-rex! Spelade rätt grisigt deep men gick bra iaf. Precis när vi blev 3 handat tryckte alla in deal. Då passade man på att plocka upp KK och fick in det mot 99:mrgreen: Gav runt 29k

 

Idag är det 1k re entry och dags att försvara ftops titeln!:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...