Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev en härlig golfrunda idag :) 19 pinnar (9 hål) och ännu en sänkning. Nere på 28.2 nu så ser ut att nå årsmålet på 27 =)

 

Skippar grinden idag, och kommer nog inte bli nåt spel online förrän på söndag. Imorgon blir det CC i gbg (kom och hälsa!) och sen blir det flickvänsfokus tills på lördag då jag åker upp till Ludvika för spel, slackline, burgare och framför allt körprov!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en härlig golfrunda idag :) 19 pinnar (9 hål) och ännu en sänkning. Nere på 28.2 nu så ser ut att nå årsmålet på 27 =)

 

Skippar grinden idag, och kommer nog inte bli nåt spel online förrän på söndag. Imorgon blir det CC i gbg (kom och hälsa!) och sen blir det flickvänsfokus tills på lördag då jag åker upp till Ludvika för spel, slackline, burgare och framför allt körprov!

Hur länge har du haft grönt kort/hur länge har du lirat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick kurs och sen 54-34hcp förra året. Tycker det är grymt kul :D

Gått en del pay&play-rundor nåt år innan också.

 

Jag fick grönt för två månader sen, har hunnit med 2st 9hål och 2st 18hål och är nere på 41 och har redan hunnit med att vara vansinnig och vilja sälja klubborna till att vara lyrisk och att tro att detta kan vara nåt för mig.

 

Ska jag hitta en jämförelse med poker är det att om man tappar fokus finns det inga begränsningar hur dåligt det kan gå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skrivit ner det i ett dokument, kommer inte ihåg vilken dag det va. Du va på sperran då. 8-)

 

Låter std!

 

Som den spelgalningen man är hinner man knappt landa innan man dunkar upp ett litet myspass. Får avvakta jetlaggen lite och se om det blir super thuesday :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen bjöd på klassiskt tisdagsgrind, dvs, sent som fan vart det då alltid en rackare från kontoret går deep i 1kn. Denna gång (obv) gibbsson. Men ingen seger tyvärr. Själv har man spelat 1kn de senaste gångerna då alla superregs vart i vegas. Men kändes rätt idiotiskt å regga den igår då det var som vanligt igen. Tror jag minibackade eller b/e.

 

Sitter atm på tåget på väg till en kamrats kalas. 25grader å sol, känns som man ställer in grinden idag å dricker någon kall istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sluta fuska med dina 9hålare!;-)

 

Jag och min kusin är de enda två medlemmarna under 50 i en klubb som bara har en 9-hålsbana (plus en 9-håls pay&play), så det blir nästa aldrig 18 hål.

Vet inte vem som uppfann det där med 18hålare men varje gång jag kommer till hål 11-12 vill jag skjuta honom ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och min kusin är de enda två medlemmarna under 50 i en klubb som bara har en 9-hålsbana (plus en 9-håls pay&play), så det blir nästa aldrig 18 hål.

Vet inte vem som uppfann det där med 18hålare men varje gång jag kommer till hål 11-12 vill jag skjuta honom ^^

 

Hur är det, man får bara sänka sig på niohålare ner till hcp 18 eller nåt sånt va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...