Gå till innehåll

Semidagboken -


Sladdafan

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Länge sedan jag såg en bra (ny) film. Captain Phillips/Prisoners är nog senaste.

Wolf Of Wall Street är jag endapå PF som ej sett ännu, inväntar en bra release. Scrollade igenom lite filmer nu på morgonen och hittade följande:

 

Snow Sharks (2013)

 

Handling: Bärs, snowboards och fulla ungdomar har samlats för att fira det årliga Bikini Ski Day partyt i en liten bergsby. En ovetande åkare råkar utlösa en lavin som väcker liv åt en blodtörstig förhistorisk jättehaj. Med en omättlig aptit för människokött hugger den efter allt som rör sig. Snö och ogenomtränglig terräng bortkopplar dem ifrån omvärlden. Den lokala sheriffen måste nu ta hjälp av snowboardåkare för och få stopp på ätandet innan hela berget förvandlas till en enda stor matplats åt bestarna.

http://www.imdb.com/title/tt2622826/

 

Redan i titeln märker man nästan hur den kommer vara och beskrivningen gör det inte bättre...

 

Tips på bra film att som är från senaste året?

 

--------------------------------------------------------------------

 

Drömde f.ö att jag spelade WPT och satt på FT. FT utspelade sig i Danmark men priserna var i pund. Sitter HU och priserna är £478k / £ 1152k, vilket är ett mysigt läge indeed! Blindsen har jag inte riktigt koll på och då det är ett ganska stort pengahopp är jag lite sugen på en deal. Tiltar för jag inte klarar av att göra en ICM-beräkning. Turren bryts för att fortsätta HU:n dagen efter och man mår med £478k säkrade.

 

Dagen efter är vi dock 3 pers kvar, grinder har lyckats komma in i turren på något sjukt sätt. Dock åker han ut ganska snabbt och dansken jag återigen bli HU mot totalnekar deal och skrattar åt mig :(

 

Vi spelar på och dansken har en coach med sig vid bordet som han visar sina häner för och så viskar de till varandra om handen osv. Detta tycker jag inte är helt enligt reglerna men tydligen tycker WPT detta. Ser danskenfolda A4cc på AQxxA när jag myser med AQ. Han openviker äver AK från SB med 5BB när jag tittar ner på AA i BB. Börjar lukta lite cheat och sedan vaknar jag, inte ett enda pund rikare men men den roliga känslan av att jag ska gå upp om 45 minuter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad du drömmer "korrekt" då. Själv när jag har pokerdrömmar så sitter jag helt plötsligt och spelar hjärter 7 ena stunden och andra stunden finns i sjön med holdem communitycards osv... Blir frustrerad på mig själv över att aldrig något stämmer, betsizes e knäppa, blinds översjuka etc. Men på nåt sätt så gör det ändå det lol och antingen storvinner man med typ "joey vs chandler"-pokerpartiet regeländringar stup i kvarten eller så förlorar man rakt ut och man vaknar otroligt tiltad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg Her igår och tyckte den var riktigt bra.

 

Ska kollas upp!

 

Värdet fortsätter att imponera. Riktigt härliga kvällar även om de fortfarande är lite kalla

 

y0r3.jpg

 

 

I matväg kör vi en kycklingröra med Broccoli, haricoverts samt keso. Mkt trevligt och enkelt.

 

w7jy.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var lite trött och sliten igår. En såndär feber-feeling där man nästan känner på sig att man kommer ha ont i halsen när man vaknar nästa dag.

 

Mot bättre vetande slog jag upp 5 bord. 221 händer senare och 5 inköp bortskjutna ner i avgrunden skiter jag i det och går och lägger mig ist. Kl 19:12... Vaknar 23:47 och är semipigg, väljer att somna om och vaknar igen 06:45 och går upp. Givetvis med ont i halsen...

 

Hej helgen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån av er rackare som smittat mig? Varit helt krossad sen igår.

Just snygg timing också, ska få gratis mat och bärs ikväll så man får härda ut. Här vaskas ingen gratis mat eller öl, så det så! :-D

 

Jag kände ingenting förra helgen så förhoppningsvis är det inte jag som är originalsmittobäraren! Nej, gratis öl vaskas aldrig 8-)

 

Så fort man känner den där första känslan att en sjukdom är på väg ska man ta sig ner till gymmet och riva av så många pass man hinner innan de bryter ut. Gärna två om dagen, man lyfter helt magiskt bra med den förhöjda omsättningen i kroppen!

 

Orkade inte ens gå ner till loket igår.

 

Heads will roll kommer upp i playlisten och som vanligt blir man festsugen, ingen bra kombo :(

 

 

EIDT: Kan bjuda på playlisten för eventuella EDM-fantaster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...