Gå till innehåll

Semidagboken -


Sladdafan

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg precis årets sämsta film hittills. McCanick eller ngt liknande. Fattade ingenting och sen var den slut typ.

Kollade me polare och ingen text så inte megafokuserat men fattade inte nånting haha

 

Haha, hur kommer det sig att ni ens kollar på den? Läste om filmen på imdb, kollade betyg, regissör osv.. Är ju ingenting som tilltalar en riktigt öht imo om jag ska vara ärlig :D Till och med handlingen låter ju vidrigt kass :mrgreen:

 

Är f.ö helt seriös, känns ju som att man kan hitta 15 filmer inom loppet av 5 min som man hellre skulle se.. Speciellt nu när det finns så extremt mycket bra filmer ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, hur kommer det sig att ni ens kollar på den? Läste om filmen på imdb, kollade betyg, regissör osv.. Är ju ingenting som tilltalar en riktigt öht imo om jag ska vara ärlig :D Till och med handlingen låter ju vidrigt kass :mrgreen:

 

Är f.ö helt seriös, känns ju som att man kan hitta 15 filmer inom loppet av 5 min som man hellre skulle se.. Speciellt nu när det finns så extremt mycket bra filmer ute.

 

Var o hälsade på hos polare. Hade absolut ingenting med filmvalet att göra utan de hade redan valt när jag kom och hade ej ens hört talas om den. Rekomenderar ingen att se den!

 

http://www.imdb.com/title/tt2295564/?ref_=nv_sr_2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan reka "Her" från 2013 som jag såg supertequila reka på fb. gav mig en tankeställare.

 

ang bilder på ex så får man väl avväga sitt EV för nuet samt senare. framkallar det en dålig magkänsla nu så kan man väl helt enkelt låta bli att glo på den? ungefär som en vidrig svacka i grafen. tycker snarare det är fint att en vacker dag få titta tillbaks på misérian. lite som före/efter bilder på bodyfat%. ångrar själv att man inte tog en enda bild som fetto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Är minsann inte var dag man lägger KK pre men här fick jag fan till det.

 

 

Seat 1: xxxx (kr1092.34)

Seat 2: HERO (kr1527.15)

Seat 3: FI 1 (kr1132.39)

Seat 4: FI 2 (kr628.46)

Seat 5: FISKEN (kr943.29)

HERO posts the small blind of kr2.50

FI 1 posts the big blind of kr5.00

xxxxx is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO King of ClubsKing of Diamonds

FI 2 raises kr17.50

FISK calls kr17.50

HERO raises kr80.00

FI 1 raises kr232.50

FI 2 goes all-in with kr628.46

FISK folds

HERO folds...

FI 1 calls

 

FI 1 har en 3bet på 3% över 500 händer.

 

 

 

Board: 2 of Spades3 of Spades4 of Diamonds4 of Clubs8 of Diamonds

FI 1 won (kr669.71), showed King of SpadesAce of Clubs

FI 2 (kr669.71), showed Ace of HeartsKing of Hearts

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom precis hem till tjejen.

Hon skrev att hon lämnade de öppet så jag kunde komma när jag ville. Kom hit nu och hon är ej här. Dödsångest för jag är dödsfull....

 

Alkohol låt mig bli.

 

Mvh

Bitter gubbe 89

 

 

EDIT: är hemma hos henne nu. Hittat bröd + leveroastej = win!

 

Kommer sova som en stock när hon kmr...

 

 

EDIT 2: en tjej fattar inte hur mkt man tkr om henne om man ger upp en lönehelg för o va med henne :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom precis hem till tjejen.

Hon skrev att hon lämnade de öppet så jag kunde komma när jag ville. Kom hit nu och hon är ej här. Dödsångest för jag är dödsfull....

 

Alkohol låt mig bli.

 

Mvh

Bitter gubbe 89

 

 

EDIT: är hemma hos henne nu. Hittat bröd + leveroastej = win!

 

Kommer sova som en stock när hon kmr...

 

 

EDIT 2: en tjej fattar inte hur mkt man tkr om henne om man ger upp en lönehelg för o va med henne :/

 

Sorry, men du behöver nog läsa detta imorrn omifall att fylle-Sladdafan får för sig att radera :hjärter: :hjärter: :hjärter:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klarade faktiskt mig från misärbakfyllan!

Springa bra IRL :h:

 

Var på gymmet i fredags. Körde ett album med Norma Jean i lurarna och står bakom en betongpelare och pustar ut efter ett set dips. Glider fram en lite äldre herre i 50-årsåldern bakom pelaren som obv inte sett jag står där jag står. Han är mitt uppe i ett luftgitarrsolo när han ser mig och våra blickar möts. Ser på han hur han verkligen inte var beredd på att jag stod där och han stannar upp en kort microsekund och ser hur han småskäms lite. Men väljer ändå att avsluta sitt solo men ett leende på läpparna.

 

Ingen aning om vad det var för låt han körde till men passade ganska bra in på min musik och creds till herrn som fullföljde =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undvik ögonkontakt med den mannen. Man blir aldrig av med honom om man väl börjar prata.

Han ljög loss om att han var astrofysiker vid något tillfälle..

 

Haha du vet vilken jag menar alltså? Tränar alltid i linne, gärna leopardfärgat. Har alltid lurar när jag tränar så blir inte mkt snack =)

 

ps. gör inte dips ds..

 

Förväntade mig denna kommentaren :roll:

Tillhör inte vanligheterna men i fredags blev de en liten runda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Kör inte dips om du inte måste. Ska du inte tävla i dips finns det ingen anledning att ha med den i sitt styrketräningsprogram. Kort och gott så tränas de allra flesta musklerna (förutom triceps) med högst belastning där de biomekaniskt och fysiologiskt, kan göra minst effektivt arbete. Därför blir dips en helt sammanfattningsvis en dålig tricepsövning med höga kostnader. Kostnader som man får fråga sig själv om man är beredda att betala.

 

Vill man få större och starkare axelmuskler finns det mycket bättre övningar än dips och till en mycket lägre skaderisk.

 

Vill man få större och starkare bröstmuskler finns det mycket bättre övningar än dips och till en mycket lägre skaderisk.

 

Vill man få större och starkare triceps finns det mycket bättre övningar än dips och till en mycket lägre skaderisk."

 

Mvh

Axon89 :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...