Gå till innehåll

Semidagboken -


Sladdafan

Recommended Posts

Eftersom ingen verkar klarar knäcka mitt citat så kan jag avslöja att det är från slutscenen av Blow. Imo världens bästa film

 

Sett den typ 5ggr skulle jag tro, och aldrig utan en tår i ögonvrån när slutscenen spelas upp. För övrigt ett kanonsoundtrack, älskar denna just för att den passar så bra in i scenen i filmen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sett den typ 5ggr skulle jag tro, och aldrig utan en tår i ögonvrån när slutscenen spelas upp. För övrigt ett kanonsoundtrack, älskar denna just för att den passar så bra in i scenen i filmen

 

 

Säkert sett den 15 ggr. Tröttnar ej. Håller med om tårar. Även bandspelaracenen till farsan är en scen däe jag fällde en tår första gången.

 

George om citatet

 

 

Meta: då vet du vilken film du ska se idag till bakfyllan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den där jädra krogblackjacken, behövde kontanter för att betala garderoben i fredags på herkan, var sån satans kö i baren så köper för en 5hunka på blackjackborden, vaskar bort nån hundring för artighet då de känns lite gris o ta markerna o dra igen, sen väl i garderoben gick de såklart inte o betala med markerjävlarna, gör en standard lägger dem i fickan, glömmer bort de, vaknar dagen efter och lägger dem i markervaskningsskålen, börjar bli en markant summa där nu, hatar de där jävla spelet :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satsa allt på en hand Black Jack? Känns som det enda rimliga.

 

GÅÅÅR JU INTE!! Är ju max 70kr per hand.

 

Polarn drog även en sköning i helgen. Reloadade 200-500kr flera gånger och även lånade 400kr i marker av mig. Bustade allt och var väl inne för 1,5k. Han ger mig en röding och jag ger honom 100kr och han väljer att köpa in sig igen. Denna hundralapp rusar han upp till 2,5k-ish.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krog-BJ var ett hett ämne tydligen 8-)

 

Förr fanns det 20-70kr samt 50-70kr bord om jag inte minns fel. I lördags var det 40-80kr man fick satsa per hand. Men och andra sidan hade jag betydligt mer minnesluckor från i lördags än jag trodde efter att ha pratat med de andra som var ute i lördags igår.

 

 

Gick helt emot det jag pratade om innan om att lämna landet under nyår. Hittade inget bra eller någon att åka med så bokade Åre igår istället.

 

MVH

Inte åkt skidor på 10 år

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ogillar starkt bloggare och följer ingen (förutom Ken då obv) men såg ngt på flashbacks aktuella ämnen och kollade in i bloggen.

 

Vill ej länka ngt men Dessie. Är de samma brud som det postades massa helt hjärndöda videos på i Office db för några år sedan?

 

Kommer inte direkt ihåg vad de sa i de klippen men det var verkligen helt beyond. Nästan så man kunde blir lite irriterad över hur någon kunde vara så dum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Låter stabilt. Undra just vad det är för ekonomiska ärenden man får ta hand om hos Jacobs Kebab.

 

Revisor / Ekonom Sökes

 

Jacobs Kebab AB

Publicerad: 2014-08-14, Annons-ID: 0014-286655

Ort: Eskilstuna (Kommuninformation), 1 plats

Yrke: Revisor

Sista ansökningsdag: 2014-10-14

Jacobs Kebab söker idag en Revisor / Ekonom . Du som söker behöver ha högskoleutbildning och 1 års erfarenhet inom yrket. Du ska även kunna marknadsföring då det är en del av arbetet.

 

För att kunna möta våra kunder behöver du behärska Arabiska , Syrianska och Engelska.

 

Ansökan sker via e-post.

 

 

 

http://www.arbetsformedlingen.se/4.38a41afd11d99fbdb65800016.html?url=-123388378%2FStandard%2FPlatsannonser%2FVisaFritextAnnonser.aspx%3Fids%3D10317215%26q%3Ds%2528sn%2528revisor%2529sida%25281%2529ar%252820%2529%2529&sv.url=12.38a41afd11d99fbdb65800021

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Är väl förmodligen en grossist. Svenskarna äter cirka 26 miljoner kebabs/dag, så det kan finnas saker att ta tag i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...