minibiff Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 imo enkel fold på river.. han har alltid 4tal där imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 imo enkel fold på river.. han har alltid 4tal där imo Precis. Folda river och säg att du vill ha tillbaks pengarna som satsades på turn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 Precis. Folda river och säg att du vill ha tillbaks pengarna som satsades på turn. Istället för fold på river hade jag tryckt undo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 27 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 imo enkel fold på river.. han har alltid 4tal där imo Precis. Folda river och säg att du vill ha tillbaks pengarna som satsades på turn. Istället för fold på river hade jag tryckt undo. Bra råd Orutinerat att inte ha i run it twice. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 Istället för fold på river hade jag tryckt undo. Ctrl-z borde vara standard i pokerklienten! Detta är ju trots allt 2013. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 Borde finnas någon reklamationsrätt när man spelar online. Ibland spelar man ju en hand dåligt som man ångrar, då tycker jag att man skall ha rätt att få det ogjort? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MangeJao Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 Jag har ju sagt åt dig att sluta springa dåligt slowboy ffs. Vad håller du på med? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 27 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 Jag har ju sagt åt dig att sluta springa dåligt slowboy ffs. Vad håller du på med? Tur man har råd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 Borde finnas någon reklamationsrätt när man spelar online. Ibland spelar man ju en hand dåligt som man ångrar, då tycker jag att man skall ha rätt att få det ogjort? Typ genom lagen om distansköp? /Sverker Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pacic Postad 13 November , 2013 Rapport Share Postad 13 November , 2013 meeeeeeeeer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 13 November , 2013 Rapport Share Postad 13 November , 2013 han är upptagen med snapchat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 13 November , 2013 Rapport Share Postad 13 November , 2013 jag får då aldrig några snapchats av honom! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 13 November , 2013 Rapport Share Postad 13 November , 2013 jag får då aldrig några snapchats av honom! Han är en leecher! Har skickat så många penispics och inte fått en enda tillbaka! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 13 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2013 han är upptagen med snapchat jag får då aldrig några snapchats av honom! Han är en leecher! Har skickat så många penispics och inte fått en enda tillbaka! Skickar ändå bara på min hund <3 Annars så suger pokern fortfarande men tillslut kommer det väl vända Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 bump Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Längesen man fick en snap av slow nu.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Januari , 2014 Rapport Share Postad 3 Januari , 2014 bump Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 17 Februari , 2014 Rapport Share Postad 17 Februari , 2014 Ja Slow nu är de fan dags att du släpper kopplet och skriver lite här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 20 Mars , 2014 Rapport Share Postad 20 Mars , 2014 Eftersom jag har låst min db så lånar jag slowboys istället. Vi är ett stort PF-gäng som spelar en hel del cs 1.6 eftersom pokern är död nu 2014. Eftersom det är svårt att hitta PCW nu när CS:GO har kommit så brukar det bli en hel del intern matcher och är et fler som vill vara på så är det bara att säga till! Bl.a. HH, Heroxz, pkr_falk, namehere, slow, jimmy_pistol och massa andra PFare =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 20 Mars , 2014 Rapport Share Postad 20 Mars , 2014 mog1 att inte inkludera mig som alltid topfraggar =( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 20 Mars , 2014 Rapport Share Postad 20 Mars , 2014 Moar huvudskott moar win Syn. Heter herrn minibiff på den hära steam också? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 20 Mars , 2014 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2014 mog1 att inte inkludera mig som alltid topfraggar =( WP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 20 Mars , 2014 Rapport Share Postad 20 Mars , 2014 Eftersom jag har låst min db så lånar jag slowboys istället. Vi är ett stort PF-gäng som spelar en hel del cs 1.6 eftersom pokern är död nu 2014. Eftersom det är svårt att hitta PCW nu när CS:GO har kommit så brukar det bli en hel del intern matcher och är et fler som vill vara på så är det bara att säga till! Bl.a. HH, Heroxz, pkr_falk, namehere, slow, jimmy_pistol och massa andra PFare =) Är någon sugen ber jag er tänka en extra gång ifall ni är känsliga mot högt ljud. Finns en tendens att det skriks en del glåpord och dylikt i skypen.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 20 Mars , 2014 Rapport Share Postad 20 Mars , 2014 Får man va med och bomba lite nån kväll fast man är sprutfisk på CS:GO? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 20 Mars , 2014 Rapport Share Postad 20 Mars , 2014 mog1 att inte inkludera mig som alltid topfraggar =( Sjukt att han kom ihåg att inkludera mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts