Gå till innehåll

Slowboy och omstarten på livet.


slowboy

Recommended Posts

  • Svars 376
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
han är upptagen med snapchat

 

jag får då aldrig några snapchats av honom!

 

Han är en leecher! Har skickat så många penispics och inte fått en enda tillbaka!

 

:( Skickar ändå bara på min hund <3 Annars så suger pokern fortfarande men tillslut kommer det väl vända :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Eftersom jag har låst min db så lånar jag slowboys istället.

 

Vi är ett stort PF-gäng som spelar en hel del cs 1.6 eftersom pokern är död nu 2014. Eftersom det är svårt att hitta PCW nu när CS:GO har kommit så brukar det bli en hel del intern matcher och är et fler som vill vara på så är det bara att säga till!

 

Bl.a. HH, Heroxz, pkr_falk, namehere, slow, jimmy_pistol och massa andra PFare =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag har låst min db så lånar jag slowboys istället.

 

Vi är ett stort PF-gäng som spelar en hel del cs 1.6 eftersom pokern är död nu 2014. Eftersom det är svårt att hitta PCW nu när CS:GO har kommit så brukar det bli en hel del intern matcher och är et fler som vill vara på så är det bara att säga till!

 

Bl.a. HH, Heroxz, pkr_falk, namehere, slow, jimmy_pistol och massa andra PFare =)

 

Är någon sugen ber jag er tänka en extra gång ifall ni är känsliga mot högt ljud. Finns en tendens att det skriks en del glåpord och dylikt i skypen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...