Gå till innehåll

Slowboy och omstarten på livet.


slowboy

Recommended Posts

  • Svars 376
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du kan ju ta o hålla käften också... följde din dagbok för flera år sen, fattar att du misslyckades med omaha du spelar också tveksamt... Fast du fattgade tillslut att du inte klarade spelet för du la ner va? SMART...

 

JAG E FAN DEN ENDA SOM E PÅ RIKTIGT PÅ DETTA FORUM...

 

blir tilt på såna som dig... och nu försöker du leka att du lever lyxliv i tampei eller var fan du nu vill hålla hus... Erkänn istället hur de ligger till annars är du inte bättre än mig... o jag är fan inte bra!! mitt liv är en jävla tragedi men jag kan iaf inse hur jävla dåligt det är...

 

 

Jag krossade ofta trots sjukt pissigt kortsnitt under flera år.

 

Hade ofta en winrate på 30-40bb/100. Ungefär dubbelt så bra winrate som den du skryter om. Jag la ner pokern enbart för att jag tröttnade på kortsnittet. Inget man kan göra. Nått man lär sig efter 5 års spel.

 

Försök förklara varför jag ändå krossade om du kan.

 

Ser också på dina HHs att du har mycket bättre kortsnitt än jag hade. Med de korten du får hade jag haft runt 50bb/100, lågt räknat.

 

Kan lätt greja dagsgrafer om du behöver motbevis. Hade t.ex. 7 inköp på ett bord och 12 på ett annat en gång, efter bara 2 timmar. Inge refills. Knappast något man lyckas med om man inte är vass, håller du med?

 

Ok, erkänner att jag hade några tunga downswings, en del över 4 BI, men det var 100% kortsnittet och turfiskar. Knappast dåligt spel från mig. Hur förklara du annars att man swingar ner 6-7 eller kanske t.o.m 9-10 BI med en normal winrate på 30-40bb/100?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror inte på kortsnitt äre motståndet eller korten du spelar?

 

Jag vet varför du misslyckades med omahan nått du har hjälp mig att inse så det tackar jag för =)... nu kommer jag snart lira på allvar väntar på ett lån på 60 lakan som kommer hjälpa mig på vägen...

 

Du spelade fel helt enkelt sen hade du också tilt problem som jag förstod det och du klarade inte av trycket.. Det är bara erkänna grabben men det är aldrig försent att vända trenden ;) sätt upp ett mål som jag har gjort så ska du se att du kommer lyckas...

 

P.S Man lägger inte ner nått som man vinner på, det är ingen som går på den lätta, och att du fortfarande hänger här på PF bevisar bara att du är beroende, kanske vare ett lån du spelade bort precis som jag kanske gör nu men ditt lån var förmodligen mer än 60K om man blir tvungen att fly landet o ligga lågt efter det :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror inte på kortsnitt äre motståndet eller korten du spelar?

 

Jag vet varför du misslyckades med omahan nått du har hjälp mig att inse så det tackar jag för =)... nu kommer jag snart lira på allvar väntar på ett lån på 60 lakan som kommer hjälpa mig på vägen...

 

Du spelade fel helt enkelt sen hade du också tilt problem som jag förstod det och du klarade inte av trycket.. Det är bara erkänna grabben men det är aldrig försent att vända trenden ;) sätt upp ett mål som jag har gjort så ska du se att du kommer lyckas...

 

P.S Man lägger inte ner nått som man vinner på, det är ingen som går på den lätta, och att du fortfarande hänger här på PF bevisar bara att du är beroende, kanske vare ett lån du spelade bort precis som jag kanske gör nu men ditt lån var förmodligen mer än 60K om man blir tvungen att fly landet o ligga lågt efter det :D

 

Jag tror på dig grabben :h: Tyckte du var lite oskön i början men nu ser jag ju att du är löjligt ödmjuk :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag krossade ofta trots sjukt pissigt kortsnitt under flera år.

 

Hade ofta en winrate på 30-40bb/100. Ungefär dubbelt så bra winrate som den du skryter om. Jag la ner pokern enbart för att jag tröttnade på kortsnittet. Inget man kan göra. Nått man lär sig efter 5 års spel.

 

Försök förklara varför jag ändå krossade om du kan.

 

Ser också på dina HHs att du har mycket bättre kortsnitt än jag hade. Med de korten du får hade jag haft runt 50bb/100, lågt räknat.

 

Kan lätt greja dagsgrafer om du behöver motbevis. Hade t.ex. 7 inköp på ett bord och 12 på ett annat en gång, efter bara 2 timmar. Inge refills. Knappast något man lyckas med om man inte är vass, håller du med?

 

Ok, erkänner att jag hade några tunga downswings, en del över 4 BI, men det var 100% kortsnittet och turfiskar. Knappast dåligt spel från mig. Hur förklara du annars att man swingar ner 6-7 eller kanske t.o.m 9-10 BI med en normal winrate på 30-40bb/100?

 

Sjukt bra level-post :D Jag är fortfarande tvek.. så bra var den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Hejhej heja slowboy

 

:h:

 

Dagboksrigg:

 

Poker Stars, $0.50/$1, $0.20 ante Pot Limit Omaha Cash, 5 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

CO: $183.13 (183.1 bb)

BTN: $392.72 (392.7 bb)

SB: $98.80 (98.8 bb)

Hero (BB): $742.68 (742.7 bb)

MP: $502.50 (502.5 bb)

 

Preflop: Hero is BB with 8:spade: T:spade: T:club: 8:heart:

2 folds, BTN raises to $3, SB folds, Hero raises to $10, BTN raises to $31.50, Hero calls $21.50

 

Flop: ($64.50) 5:spade: K:club: T:diamond: (2 players)

Hero checks, BTN bets $43, Hero calls $43

 

Turn: ($150.50) 5:diamond: (2 players)

Hero checks, BTN bets $105, Hero raises to $462.70, BTN calls $213.02 and is all-in

 

River: ($786.54) 5:club: (2 players, 1 is all-in)

 

Spoiler!
Results: $786.54 pot ($2.80 rake)

Final Board: 5:spade: K:club: T:diamond: 5:diamond: 5:club:

BTN showed A:spade: 5:heart: A:club: Q:spade: and won $783.74 ($391.02 net)

Hero showed 8:spade: T:spade: T:club: 8:heart: and lost (-$392.72 net)

 

Nu hoppas jag iaf att Sunderland kan hålla i detta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...