Gå till innehåll

Slowboy och omstarten på livet.


slowboy

Recommended Posts

Asså du slowboy... lägg ner omahan, jag har spelat många år och alla händer du har lagt upp i denna DB är helt åt helvete felspelade... En bankroll med 300 BI skulle tyvärr inte räcka åt dig... Jag är hård i mina bedömmningar men jävligt ärlig...

 

Du vet inte ett smack vad position är för nått...

Du överspelar händer hela tiden...

Du spelar för många händer...

osv

osv

osv

 

kolla min dagbok och se vart du kommer befinna dig om du fortsätter spela som du gör... (bara det att mitt minus kommer från oddset, jag har aldrig fått en riktigt chans på poker pga oddset fällan)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 376
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skönt att någon vågade säga det alla tänker...

 

Verkligen

 

PokerStars Hand #100630381423: Omaha Pot Limit ($3/$6) - 2013/02/19 19:33:34 CET

Table 'troll' 6-max Seat #1 is the button

Seat 1: Mr_Tight ($2331.35 in chips)

Seat 2: Slowboy ($600 in chips)

 

Mr_Tight: posts small blind $3

Slowboy: posts big blind $6

 

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Mr_Tight Ace of Spades9 of SpadesAce of Hearts8 of Hearts

Dealt to Slowboy 2 of Diamonds2 of Spades9 of Hearts7 of Spades

Mr_Tight: raises to $12

Slowboy: raises to $24

Mr_Tight: raises to $62

Slowboy: calls $38

 

*** FLOP *** Ace of Clubs4 of Spades8 of Spades

Slowboy: bets $6

Mr_Tight: raises to $108

Slowboy: calls $102

 

*** TURN *** Ace of Clubs4 of Spades9 of Spades2 of Clubs

Slowboy: bets $24

Mr_Tight: raised to $242

Slowboy: raises to $412.32 and is all-in

Mr_Tight: calls $167.32

 

*** RIVER *** Ace of Clubs4 of Spades9 of Spades2 of Clubs2 of Hearts

 

*** SHOW DOWN ***

Mr_Tight: shows Ace of Diamonds9 of DiamondsAce of Hearts8 of Hearts (A full house, aces full of twos)

Slowboy: shows 2 of Diamonds2 of Spades9 of Hearts7 of Spades (Four of a kind, twos)

Slowboy collected $1200.00 from pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså du slowboy... lägg ner omahan, jag har spelat många år och alla händer du har lagt upp i denna DB är helt åt helvete felspelade... En bankroll med 300 BI skulle tyvärr inte räcka åt dig... Jag är hård i mina bedömmningar men jävligt ärlig...

 

Du vet inte ett smack vad position är för nått...

Du överspelar händer hela tiden...

Du spelar för många händer...

osv

osv

osv

 

kolla min dagbok och se vart du kommer befinna dig om du fortsätter spela som du gör... (bara det att mitt minus kommer från oddset, jag har aldrig fått en riktigt chans på poker pga oddset fällan)

 

Lol instämmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså du slowboy... lägg ner omahan, jag har spelat många år och alla händer du har lagt upp i denna DB är helt åt helvete felspelade... En bankroll med 300 BI skulle tyvärr inte räcka åt dig... Jag är hård i mina bedömmningar men jävligt ärlig...

 

Du vet inte ett smack vad position är för nått...

Du överspelar händer hela tiden...

Du spelar för många händer...

osv

osv

osv

 

kolla min dagbok och se vart du kommer befinna dig om du fortsätter spela som du gör... (bara det att mitt minus kommer från oddset, jag har aldrig fått en riktigt chans på poker pga oddset fällan)

 

Hej detarjag och välkommen till dagboken. Jag håller med om allt du skriver och jag funderar på att sluta spela och istället kanske lägga pengar på en match eller två.

Säg till om du har några tips inför kvällen, vore väldigt uppskattat.

 

Hoppas att du hittar något trevligt lån att ta så ditt stora genombrott kan komma inom pokern.

 

oj.

 

Skönt att någon vågade säga det alla tänker...

 

Tyst!!!!!!

 

Slowboy är bäst? K???? :evil:

 

Verkligen

 

Lol instämmer

 

cartman-screw-you-guys.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Kunde inte låta bli att trolla efter det brilljanta inlägget som startade snacket.

 

Phew, nu kan jag sova igen :)

 

Inte jag :( Kommer ha mardrömmar om den där HHn.. Brukar göra en del magiska spel och jag trodde nästan den där hade hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså du slowboy... lägg ner omahan, jag har spelat många år och alla händer du har lagt upp i denna DB är helt åt helvete felspelade... En bankroll med 300 BI skulle tyvärr inte räcka åt dig... Jag är hård i mina bedömmningar men jävligt ärlig...

 

Du vet inte ett smack vad position är för nått...

Du överspelar händer hela tiden...

Du spelar för många händer...

osv

osv

osv

 

kolla min dagbok och se vart du kommer befinna dig om du fortsätter spela som du gör... (bara det att mitt minus kommer från oddset, jag har aldrig fått en riktigt chans på poker pga oddset fällan)

 

This.

 

Skönt att någon vågade säga det alla tänker...

 

THIS

 

Hej detarjag och välkommen till dagboken. Jag håller med om allt du skriver och jag funderar på att sluta spela och istället kanske lägga pengar på en match eller två.

Säg till om du har några tips inför kvällen, vore väldigt uppskattat.

 

Hoppas att du hittar något trevligt lån att ta så ditt stora genombrott kan komma inom pokern.

 

 

 

 

Markus800kgSTYLE på denna eminenta respons!

 

 

F.ö tyckte jag det var bra att Detarjag gled in och satte lite glöd i denna tråd ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott att någon såg det =)

 

 

***

 

Kul med lite händelserika trådar på PF igen.

 

Sätter mina pengar på att det trollas.

"4 BI downswing"-teorin = GULD!

 

Du kan ju ta o hålla käften också... följde din dagbok för flera år sen, fattar att du misslyckades med omaha du spelar också tveksamt... Fast du fattgade tillslut att du inte klarade spelet för du la ner va? SMART...

 

JAG E FAN DEN ENDA SOM E PÅ RIKTIGT PÅ DETTA FORUM...

 

blir tilt på såna som dig... och nu försöker du leka att du lever lyxliv i tampei eller var fan du nu vill hålla hus... Erkänn istället hur de ligger till annars är du inte bättre än mig... o jag är fan inte bra!! mitt liv är en jävla tragedi men jag kan iaf inse hur jävla dåligt det är...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...