Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Graf för igår och idag!

20130424191652-83.183.119.139.png

2p vs högre 2p

Set mot högre set

Nöt stege mot färgstege

Alla torskar i princip förlorade

Alla 3/4bets och sprutmissar flop

Ah.. kan fortsätta i 1 timma till.

Spelat dåligt med men mest sprungit vidrigt.

Postad
Helt underbart att man missar matchen pga jobb. Avgå Elgiganten!

Hata Malmööööö :twisted:

LOL :( Ta några timmar off. Affären står inte still för att du lämnnar, eller så sätter du alla tvapparater på rätt kanal :D

Postad
LOL :( Ta några timmar off. Affären står inte still för att du lämnnar, eller så sätter du alla tvapparater på rätt kanal :D

Haha ensam säljare på avdelningen efter 18.00.... på löningsdagen! yeah right!

Postad

Hijackar biffens tråd lite för att uppmana folket att gå in på svenska spels pokersida på facebook och rösta igenom den enda vettiga turren som spelarnas val: Mellanfighten! 200+20kr, 5-manna, 15 min blinds + ante och 10k startmarker. Perfekt till fredagsmyset! gogo!

Postad
Helt underbart att man missar matchen pga jobb. Avgå Elgiganten!

Hata Malmööööö :twisted:

Kan hålla dig uppdaterad! Kom igen nu, Blåvitt för helvete!

Rolig info:

Ser matchen med en polare som är MFF-supporter, men född och uppvuxen i Göteborg. Själv är man väl precis tvärtom, med skillnaden att jag aldrig bott i Göteborg..

Postad
1-1. Vi kan lämna det där!

Beslöt mig att dra mig till arenan ivilketfall. Strax innan 1-1 målet så öppnade de upp grindarna så stack in.

Sa till flickvännen.. Låt oss få en hörna och skicka upp Alvbåge, löste sig ju iaf :D

Postad

Om du inte ser er två som något potentiellt mer än sänglek så tycker jag du ska fortsätta att vara stark och hålla hårt på att inte ligga med henne, jag har svårt att se hur det skulle vara värt det. Stay strong!

Postad

Men vill hon också bara ligga eller? Om hon vill det så är det väl inte så farligt, då finns det ingen risk att förstöra relationen. Eller det kanske blir märkligt efter sexet iofs..

Men tänker mest att om hon vill mer och du bara ligger så är det ju helt givet att relationen förstörs. Har haft liknande problem, faktiskt, fast kom inte riktigt så långt. Min bästa tjejkompis, som jag varit barndomsvän med sen verkligen 1 års ålder typ, växte upp och blev riktigt snygg. Har lekt med tanken på hur jag skulle resonera om läget infann sig..

Har än idag inte kommit fram till något riktigt solklart svar, men hade nog fan tagit chansen. Svårt ändå att avgöra hur stark er relation är eller hur den liksom ser ut. Är ni båda helt chill med det så ba kör!

Postad

Öhm, riktiga vänner växer fanimig inte på träd och speciellt inte sådana av den kvinnliga arten. Hade avstått ligga alla dagar i veckan om båda inte var jäkligt överens om att det kunde vara inledningen på ett riktigt förhållande.

Om det bara är ligga man är ute efter så går det ju att ordna på bra mycket bättre sätt som inte komplicerar tillvaron så mycket.

Postad

Kan bli konstigt, hon kan ha känslor för dig, det vet du inte. Har ni då sex. Ja då blir dem nog starkare och allt blir jobbigare.. fast vill du ligga så gör det. Jag hade lätt legat, finns fler kompisar ffs.